Oud 18-06-2002, 22:39
de abt van sion
de abt van sion is offline
i

Laatst gewijzigd op 04-07-2014 om 04:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2002, 22:50
moenbase
moenbase is offline
moet ik nog even een nachtje over slapen...
Oud 18-06-2002, 23:04
Genesis
Genesis is offline
wat is dit in godsnaam voor een geblaat
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 23:42
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ja hoor, gaan we weer.

Het ontbreken van de mogelijkheid om fysiek uiting te geven aan het verlangen om vreemd te gaan doet het verlangen zelf nog niet verdwijnen.

En 't is wel leuk allemaal hoor, die 'controversiele' statements van je, maar het begint nu toch allemaal wel heel oud en moe te worden. Wat wil je horen? Kwade vrouwen omdat volgens alleen die zo'n ding zou moeten dragen? Lekker veel reacties? Voel je je dan beter?

Je bent misschien geen troll, maar je zit wel verdomde dicht op het randje.
Oud 19-06-2002, 00:25
Tox
Tox is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ja hoor, gaan we weer.

Het ontbreken van de mogelijkheid om fysiek uiting te geven aan het verlangen om vreemd te gaan doet het verlangen zelf nog niet verdwijnen.
idd, ik denk dat het willen vreemdgaan bijna net zo erg is als vreemdgaan zelf, als je je niet meer 100 procent geeft voor 1 persoon maar meer voor een ander. Dan kan zo'n stomme gordel ook nie werken.

En abt, ben het met Dark Angel heen dat je niet de hele tijd de " andere mening" moet uithangen met je conversatieve mening. volgens mij meer show dan mening
Oud 19-06-2002, 00:26
zeep007
zeep007 is offline
ben niet van plan te trouwen...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 00:30
zeep007
zeep007 is offline

Nu ziet een huwelijk er heel wat aantrekkelijker uit...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 03:00
Verwijderd
*blaat* gaan we weer hoor
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 06:10
Dark Angel
Dark Angel is offline
Trouwens, er zijn ook prima kuisheidsgordels voor mannen hoor...

Dus gezien het feit dat het veel vaker de mannen zijn die vreemdgaan, geef ik bij deze de stelling:

"Ik ben het eens met de Abt van Sion, maar omgekeerd - alle MANNEN moeten een kuisheidsgordel dragen."

Tenslotte, waarom zouden vrouwen op moeten draaien voor het feit dat mannen procentueel gezien vaker en meer vreemdgaan? Laat ze het ongemak zelf maar verdragen.

Dusse, Abt, doe je 'm zelf om of moet iemand even helpen?
Oud 19-06-2002, 08:51
Verwijderd
"Dusse, Abt, doe je 'm zelf om of moet iemand even helpen?"
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 09:44
Verwijderd
volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd....

t valt nog mee dat je niet in je topic hebt staan dat de vaders een geschikte partner voor je moeten zoeken..

ik ben dus absoluut tegen!

wat heeft een kuisheidsgordel te maken met de aantal scheidingen....

vreemdgaan kan altijd, ik bedoel als je getrouwd bent heb je zo'n ding immers niet.
En een meisje weet heus wel hoe je zo'n ding uit moet doen hoor.
Het is wel veilig in t bos en in donkere steegjes.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 09:53
sweatbear
sweatbear is offline
Wat een gezeur zeg...

En dark angel:

Tenslotte, waarom zouden vrouwen op moeten draaien voor het feit dat mannen procentueel gezien vaker en meer vreemdgaan? Laat ze het ongemak zelf maar verdragen.

Daar ben ik het helemaal mee eens....
Waarom moeten de vrouwen er voor opdraaien??
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 10:01
moenbase
moenbase is offline
de abt moet toch met wat sterkere argumenten komen, want voorlopig zie ik het niet echt zitten...

En waarom de vrouw? Waarom niet de man?
Oud 19-06-2002, 10:28
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Eigenlijk ben ik 't dit keer wel eens met deze abt. Alleen dan niet voor de mannen in 't algemeen maar voor al die priesters zodat zij zich niet meer ergens aan kunnen 'vergrijpen'.

Leuk ideetje:

En dan niet te vergeten een mesje erin te doen die de hele penis ervanafsnijdt wanneer ie het ervanaf wil trekken.

hehehe, wat ben ik weer gemeen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 11:22
Verwijderd
Laat de mannen dan zo'n achterlijk ding dragen, zij gaan altijd vreemd.

Tjonge jonge, deze topics worden met de dag idioter.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 11:29
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Darkened Sky schreef:
Eigenlijk ben ik 't dit keer wel eens met deze abt. Alleen dan niet voor de mannen in 't algemeen maar voor al die priesters zodat zij zich niet meer ergens aan kunnen 'vergrijpen'.

En dan niet te vergeten een mesje erin te doen die de hele penis ervanafsnijdt wanneer ie het ervanaf wil trekken.

hehehe, wat ben ik weer gemeen

weet jij zeker dat je een jonge ben?
Oud 19-06-2002, 13:16
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
moenbase schreef:

weet jij zeker dat je een jonge ben?

hmmm *ff kijken* Jah! nog steeds
Oud 19-06-2002, 14:37
Verwijderd
Ja en dan wordt het mooie beeld van het huwelijk vergalt, Abt, en weetje waarom? Omdat alle mensen die een kuisheidsgordel dragen, man of vrouw, maar al te graag willen trouwen. Dus zij gaan trouwen met de eerste de beste kerel/vrouw die ze tegenkomen, dan is de gordel eraf en dan kunnen ze hun gang gaan. Dan krijg je waarschijnlijk ook schijnhuwelijken. Mensen die afspreken met elkaar te trouwen, zodat ze weer lekker hun gang kunnen gaan..

Heel goed idee hoor Abt

En waarom moet de vrouw ermee lopen. Je zegt net dat het de mannen zijn die een vrouw lokkend vinden? Laat die mannen dan maar boeten voor hun eigen seksdrift.

Dit is werkelijk het slechtste topic dat ik van jou heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 15:14
DeadHearT
DeadHearT is offline
dit is werkelijk zo belachelijk....die gozer moet haast wel een kloon zijn die iedereen op de kast wil hebben
Oud 19-06-2002, 15:20
Verwijderd
de reden dat de abt altijd van die rare stellingen hier neerzet is omdat hij graag reacties leest. het is leuk om mensen op de kast te jagen (doet mijn sk-leraar ook altijd met vrouw-onvriendlijke opmerkingen). het beste wat je kunt doen is er niet op in gaan en er om lachen

maarja dan is het idee van forum weg
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:01
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Nou, bijvoorbeeld omdat Eva schuldig is aan de erfzonde: zij verleidde de man in het paradijs.

ik kan er niks aan doen. het ging gewoon kon mezelf niet stoppen

sorry mensen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:08
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Wat denken jullie ervan?
Het enige wat ik denk is dat jij de grootste idioot bent die ik ken!

Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Dit is werkelijk het slechtste topic dat ik van jou heb gezien.
Helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:18
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Ik ben absoluut tegen elek vorm van discriminatie, dus ook tegen discriminatie van de vrouw. De kuisheidsgordel staat volkomen los van mijn visie op de vrouw.

het ging er niet om dat jij vrouwonvriendelijke opmerkingen maakt maar het was een voorbeeld hoe anderen ook mensen op de kast jagen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:38
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Nee, het topic is niet zo slecht, het wordt alleen verknoeid: door die belachelijke en afschuwelijke foto bijvoorbeeld.
Waarom? Die foto is van een bestaand voorwerp dat gewoon te koop is. Waarom vind je het belachelijk? Waarom afschuwelijk? Het is niet raarder of minder raar als een kuisheidsgordel voor vrouwen. Daar was jij toch zo kien op?

En waarom kan je niet overtuigend verklaren waarom het de *vrouw* is die zo'n ding moet dragen? Jij zet een belachelijke stelling neer, ik ga er serieus op in, en opeens begin je te roepen dat het jou schuld allemaal niet is omdat er een foto in het topic staat?
Oud 19-06-2002, 17:58
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Heel wat relaties mislukken. Ruim een derde van de huwelijken loopt uit op een scheiding. En dan hebben we het nog niet eens over de andere relaties, die stuklopen.
Eén van de oplossingen voor dit probleem zou kunnen bestaan in de herinvoering van een al langer bestaand object, dat de vorming van min of meer langdurige extra-relationele relaties probaat kan tegengaan, te weten de kuisheidsgordel.
Misschien kan een bedrijf eens een onderzoek starten naar een comfortabele versie van dit object. We kunnen het de hedendaagse mens immers niet meer aandoen om met een gietijzeren geval met een hangslot om op de fiets te gaan zitten.

Maar goed: de kuisheidsgordel. Voor de vrouw, jawel. Maar het logisch gevolg van het dragen ervan is dat de man mee-lijdt. En het hoeft geen probleem te zijn: binnen het huwelijk heb je er geen last van.

Een fantastisch idee, dat heel wat problemen doet verdwijnen als sneeuw voor de bloedhete zon, nietwaar? Wat denken jullie ervan?

Je bent dommer dan ik dacht, hoe kan je dit nu hier neerzetten,
jee zeg wat ben jij zwakzinnig....
ok ok ik beschouw je voortaan als een mongolisch ventje ik neem je niet meer serieus, en ik vind eerlijk gezegd dat ze jou moeten bannen uit dit hele forum.
want je maakt jezelf belachelijk
Oud 19-06-2002, 18:35
little lady
little lady is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Heel wat relaties mislukken. Ruim een derde van de huwelijken loopt uit op een scheiding. En dan hebben we het nog niet eens over de andere relaties, die stuklopen.
Eén van de oplossingen voor dit probleem zou kunnen bestaan in de herinvoering van een al langer bestaand object, dat de vorming van min of meer langdurige extra-relationele relaties probaat kan tegengaan, te weten de kuisheidsgordel.
Misschien kan een bedrijf eens een onderzoek starten naar een comfortabele versie van dit object. We kunnen het de hedendaagse mens immers niet meer aandoen om met een gietijzeren geval met een hangslot om op de fiets te gaan zitten.

Maar goed: de kuisheidsgordel. Voor de vrouw, jawel. Maar het logisch gevolg van het dragen ervan is dat de man mee-lijdt. En het hoeft geen probleem te zijn: binnen het huwelijk heb je er geen last van.

Een fantastisch idee, dat heel wat problemen doet verdwijnen als sneeuw voor de bloedhete zon, nietwaar? Wat denken jullie ervan?
heb jij misschien de afgelopen 30 jaar in een kelder onder de grond geleeft???

wil je nu mensen schockeren, of ben je echt zo dom!

gottegot..
Oud 19-06-2002, 18:35
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Nou, bijvoorbeeld omdat Eva schuldig is aan de erfzonde: zij verleidde de man in het paradijs.
Het had net zo goed andersom kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:42
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

Dark Angel geeft als enige kei-harde argumenten in dit topic!

Ik zie nog nergens een zinnige reactie van de topic-starter! "Tong kwijt?!"

Ps: Nice picture
Oud 19-06-2002, 18:44
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Heheh weer zo'n geweldig omstrijdbare abt-topic
Oud 19-06-2002, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:

Waarom? Die foto is van een bestaand voorwerp dat gewoon te koop is. Waarom vind je het belachelijk? Waarom afschuwelijk? Het is niet raarder of minder raar als een kuisheidsgordel voor vrouwen. Daar was jij toch zo kien op?

En waarom kan je niet overtuigend verklaren waarom het de *vrouw* is die zo'n ding moet dragen? Jij zet een belachelijke stelling neer, ik ga er serieus op in, en opeens begin je te roepen dat het jou schuld allemaal niet is omdat er een foto in het topic staat?
Dat is precies waarom ik de Abt niet meer echt kan uitstaan. Hij verzint de meest belachelijke stellingen, net zoals de stelling: "Mensen onder de 21 weten niet goed wat liefde is" (of iets in die richting). Maar met argumenten komen? Nee hoor, dat kan meneer niet. Hij laat zichzelf te hard kennen, gaat alleen op dingen in die niets met het oorspronkelijke topic te maken hebben en kan gewoon nergens normaal op antwoorden. Wat ie wel goed kan is spelfouten verbeteren en mensen de grond in boren doordat ze verkeerde zinsopbouw en grammatica hebben.

En ik vroeg ook in het andere topic al om normale argumenten, correcte: in meerder topics vroeg ik om normale arrgumenten, maar die heb ik tot op heden nog nergens gezien.

Het is gewoon een triest figuur die óf zijn eigen mening waar acht en de rest onzin vindt, óf onze 'legende' Hades achterna wil gaan door de meest belachelijke topics te openen en aandacht te vragen. Mjah, ik kan er goed geirriteerd door raken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:43
Dark Angel
Dark Angel is offline
Nja, okay. Met het recente gebrek aan argumenten ben ik tot 2 conclusies gekomen.

1) Abt is een troll

en

2) Abt kan zichzelf nog niet uit een natte papieren zak discussieren.

Met vriendelijke groet,
Dark Angel
Oud 19-06-2002, 23:02
Severus
Severus is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

Dus gezien het feit dat het veel vaker de mannen zijn die vreemdgaan, geef ik bij deze de stelling:

"Ik ben het eens met de Abt van Sion, maar omgekeerd - alle MANNEN moeten een kuisheidsgordel dragen."

Dusse, Abt, doe je 'm zelf om of moet iemand even helpen?
Whahahaha, da's een goeie!

Wel lastig als je naar de plee moet: alles ervan afschroeven, effe pissen, dan weer d'r op schroeven..... volgens mij ben je minstens een kwartier kwijt met een WC-bezoek! En als je gewoon moet schijten, tja, stel je voor: je wil op de bril gaan zitten, maar het moment dat je zit, ketst dat ijzer tegen de bril aan, wat weer veel lawaai geeft.....

Ripper
Oud 20-06-2002, 07:47
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
PFFFFF.... JEMIG!

Om te beginnen los van wie het zou moeten dragen vind ik het echt 100% ingaan tegen zelfbeschikking over eigen lichaam (vrijheid dus). En zoals anderen al zeiden neem ik je nu ook niet echt meer serieus... kuisheidsgordel is echt niet van deze tijd. Vroeger toen vrouwen minderwaardig waren was het een leuk idee voor de mannen maar nu zijn beiden gelijk.

Ow w8, ja. Vrouwen kregen van ouders kuisheidsgordel en als ze trouwden mocht ie af... Dit is ook vernedering voor vrouwen want dan sta je mannen wel toe om premaritiale seks te hebben en vrouwen niet zodat ze nog maagd zijn bij huwelijk zodat mannen het met een maagd mogen doen.

En over wie hem moet dragen; eigenlijk zinloos dat ik hierop inga want mijn eerste alinea zegt al dat het niet mag...
Pff... vreemdgaan is zo algemeen... na 3 jaar willen mannen en vrouwen eigenlijk een nieuwe partner; bij mannen zelfs korter. Mannen zouden meeste reden hebben om hem te dragen want mannen zijn eigenlijk gebouwd om te overleven, verdedigen, en met zoveel mogelijk mensen seks hebben. Vrouwen wat meer om zoveel mogelijk nakomelingen (de seks met mannen komt van zelfde beginsel) waarvoor ze goede partner nodig hebben.
En het selectie-systeem van een vrouw is toch zodanig dat ze een goede partner uitzoekt en als ze het met hem doet dan is de vrouw onderbewust bereid om met hem het kind iig de eerste 3 jaar op te voeden.

Owja, vrouwen zouden die dingen inderdaad moeten dragen als ze eigendom van de man waren. Zoals jullie weten is dit (gelukkig) niet het geval dus moeten ze ze niet dragen.
En mannen zouden het moeten dragen als ze eigendom van de vrouw waren. En zoals jullie weten is ook dit (gelukkig) niet het geval.

En ABBIE, kruip ajb naar de forumbazen en ga bedelen of ze de topic willen wissen om je eigen eer te redden.

en nog iets; MENSEN GEVEN MEER OM VRIJHEID DAN HET VREEMDGAAN VAN HUN PARTNER - en die VRIJHEID is het belangrijkste van alles.

Pff... hee meiden; jullie mogen hem flink hard gaan afzeiken want het klinkt alsof hij wil dat jullie weer eigendom worden van respectievelijk vader en man. OWJA en ik doe lekker mee met dat afzeiken.
Hee w8, ik zie overeenkomsten.... Hee abbie, join the taliban of een andere moslim cultuur. Vooral de taliban zal het in grote mate eens zijn met je stellingen...
Oud 20-06-2002, 07:48
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Citaat:
robijnbeertje schreef:

Je bent dommer dan ik dacht, hoe kan je dit nu hier neerzetten,
jee zeg wat ben jij zwakzinnig....
ok ok ik beschouw je voortaan als een mongolisch ventje ik neem je niet meer serieus, en ik vind eerlijk gezegd dat ze jou moeten bannen uit dit hele forum.
want je maakt jezelf belachelijk
Heer, vergeef het haar, want ze weet niet wat ze zegt.
FORUMBAZEN HELP HEM; HIJ WEET NIET WAT HIJ ZEGT
Oud 20-06-2002, 08:30
Dark Angel
Dark Angel is offline
hey, het hele punt van een kuisheidsgordel is natuurlijk dat ie er NIET vanaf kan! Je sluit 'm af en de sleutel heb je zelf niet.

Op het plaatje dat ik postte staat er 1 die alleen voor korte tijden is (meer voor sexueel spel als om ook echt als kuisheidsgordel te dienen) maar de meeste modellen hebben dus ruimte aan het eind zodat je er mee kan plassen.

Eigenlijk is een kuisheidsgordel voor mannen veel hygienischer en prettiger als 1 voor vrouwen; je kan een kh-gordel niet zo dicht tegen het vrouwelijke lichaam aan plaatsen dat urine alleen maar door een gaatje loopt. Komt het dus over het hele ding terecht, met alle gevolgen van dien.
Oud 20-06-2002, 11:09
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

Eigenlijk is een kuisheidsgordel voor mannen veel hygienischer en prettiger als 1 voor vrouwen; je kan een kh-gordel niet zo dicht tegen het vrouwelijke lichaam aan plaatsen dat urine alleen maar door een gaatje loopt. Komt het dus over het hele ding terecht, met alle gevolgen van dien.
maar hoe wil een man z'n 'zaakie' gaan wassen dan? zal behoorlijk gaan stinken, lijkt mij.
Oud 20-06-2002, 11:28
TefnachT
TefnachT is offline
Het lijkt mij een uitstekend idee! Dat zal het vreemdgaan in een relarie afremmen. Vooral op werk lijkt me dit voor vrouwen uitstekend.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 11:30
moenbase
moenbase is offline
abt, zou er ook een leeftijd aan gebonden zijn dan om dat ding te dragen, vanaf je hoeveelste? :/
En als je als vrouw op vrouwen valt, mag 'hij' [dat ding] dan wel af? Of pas wanneer zij getrouwd zijn ook?
Oud 20-06-2002, 11:31
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
moenbase schreef:
abt, zou er ook een leeftijd aan gebonden zijn dan om dat ding te dragen, vanaf je hoeveelste? :/
En als je als vrouw op vrouwen valt, mag 'hij' [dat ding] dan wel af? Of pas wanneer zij getrouwd zijn ook?
Nee het is een "zij" die het moet dragen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:20
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Heer, vergeef het haar, want ze weet niet wat ze zegt.
Ja, dát is nou een intelligent antwoord!

Ga nou eens in op de andere mensen, die jou ronduit onder de tafel hebben geluld. Geef nou eens toe dat je een arrogante zak bent die totaal niet kan discussieren en die wegloopt van de feiten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 13:14
martijn1985
martijn1985 is offline
Wat een geblaat hier.....tzal ook niet eens een topic van jouw hand wezen....

Ieder mens is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te beslissen of hij/zij vreemdgaan wel of niet vind kunnen. Ga je vreemd; dan heb je de consequenties ervan te dragen. Dus als je vriendin/vrouw bij je weggaat dan moet je niet gaan lopen mekkeren.
Oud 20-06-2002, 16:29
Verwijderd
Man, als mensen vreemd willen gaan, komt er wel heel wat meer bij kijken dan alleen zo'n kuisheidgordel hoor... Ze kan dan geen sex meer hebben, alla, maar ze kan nog steeds spelen met de mannen, en dat is toch ook vreemdgaan? Dus zo'n gorden lost dat probleem echt niet op.

Wanneer mannen zo'n ding dragen, kan hij misschien niet mee echt gestimuleerd worden, maar hij kan heus wel een soort sexueel spel spelen zónder gebruik van zijn penis. (híj kan nog steeds spelen met vrouwen, niet?)...

Een vrouw kan niet meer zwanger worden van een ander, maar vreemd gaan kan ze nog steeds... Kom maar met een echte oplossing, of hou gewoon je irritante mond de volgende keer.

(Je zal zien dat de abt hier niet op reageert, omdat hij geen weerwoord heeft...)

*snik*
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
maar je kan die ene pikdinges toch ook gewoon in je minares rammen ?!
Lijkt me pijnlijk als hij opgewonden raakt....
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:15
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Nee, het topic is niet zo slecht, het wordt alleen verknoeid: door die belachelijke en afschuwelijke foto bijvoorbeeld.
Het is wel een ontzettend slecht topic.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:32
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ga nou eens in op de andere mensen, die jou ronduit onder de tafel hebben geluld. Geef nou eens toe dat je een arrogante zak bent die totaal niet kan discussieren en die wegloopt van de feiten.
Idd!

Abt, we are waiting!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:39
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

kan je ook nog serieuze berichten schrijven of zit dat er niet meer in...? ik weet niet in welk tijdperk jij leeft... maar wij leven in het jaar -schrik niet- 2002 hoor... (abt> )

en dan nog wat... heb jij wat tegen mensen die gewoon een fijne relatie hebben ofzo??? want volgens jou weet ik niet wat liefde is (heb al 13 maanden een zeer vaste relatie, maar goed) en volgens jou zijn al mijn relaties toch gedoemd stuk te lopen omdat mijn ouders gescheiden zijn....
ben je jaloers op mensen die een relatie hebben ofzo?
misschien moet je daar is met iemand over praten, abt...
Oud 20-06-2002, 19:01
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

woaah die wil ik
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Built to last schreef:
woaah die wil ik
Je zou de sleutel maar kwijt zijn
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:08
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
******** schreef:
Je zou de sleutel maar kwijt zijn

dat is minder leuk ja. en hij mocht wel wat ruimer. zodat t eventueel nog wat kan uitzetten...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Built to last schreef:
dat is minder leuk ja. en hij mocht wel wat ruimer. zodat t eventueel nog wat kan uitzetten...

Lijkt me pijnlijk idd zie het al voor me; komt er iets lekkers voorbij, barst die shit daar beneden bijna letterlijk uit elkaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten