![]() |
||
Citaat:
@ Perseus wat bedoel je? Waarom ik dit wil weten. Discussie en nieuwgierigheid.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ben een keer bij - 11 bijna van mn fiets gevallen van vermoeidheid maar zelfs toen had ik het niet zo koud.
||
Citaat:
Fase 1: toename van lichamelijke en psychische activiteiten. Inwendige lichaamstemperatuur < 35º Celsius. Verschijnselen: - bleek -> had geen spiegel - rillen -> zekers heel lichaam - uitputting -> ja heel erg moe - coördinatieverlies -> ook lopen ging moeilijk , gevoe ev. te verliezen. - snelle hartfrequentie -> geen idee - snelle diepe ademhaling -> geen idee - verward, suf tot agressief -> erg suf maar de symtomen vallen nu toch wel mee behalve <35 graden ![]() maar ik stel deze vraag meer uit interesse, mag dat?
||
Citaat:
![]() Maar een das draag ik nooit en zal ik ook niet snel dragen. Een muts draag ik soms. Ik had een t-shirt een trui en een dikke winterjas aan en een broek en handschoenen aan. Maar het leek gewoon alsof ik die dag geen warmte kon vast houden ![]() ![]()
||
Citaat:
@ I Love Stars, misschien heb je last van een beginnende verkoudheid als je het nu koud hebt en normaal warm, het heerst nl. |
![]() |
||
Citaat:
Zal wel niet onderkoel zijn geweest. Maar had het wel heel koud. Maar stel dat ik alleen was geweest en had nog een half uur moeten staan. Dan was ik dus omgevallen en uiteindelijk inslaap gevallen -> dan was het wel mis geweest. ( maar ja stel dat zeg je niks mee)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij lichte onderkoeling wordt de huid blauw achtig, vooral goed te zien bij de handen en de lippen. Bij zwaardere onderkoeling wordt de kleur wat doffer en lijkt het of het onder de huid zit, als dit het geval is voelt degene die onderkoelt is meestal de kouw niet meer en dat is geen goed teken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een gewone deken werkt ook uitstekend, als je maar zorgt voor isolatie zodat je geen onnodige warmte verliest. Rillen is inderdaad een teken dat je lichaam op temperatuur probeert te komen, net zoals klappertanden/kippenvel/veel gapen. Iets warms drinken kan prettig aanvoelen voor degene die onderkoelt (aan het raken) is, maar echt effect heeft het niet. Alcohol is een big nono ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(heb nu de hele tijd van dat witte slijm in mn mond ![]() Maar dit jaar valt de verkoudenheid reuze mee in vergelijking van vorig jaar. Vorig jaar , erg verkouden ( 3 maanden lang ofzo), 2 maal een voorholte ontsteking . En jaar daarvoor gewoon 3 maanden zwaar verkouden. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wacken 2007 Dinheru | 68 | 07-08-2007 18:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie heeft er ook chronische ziekte? Catootjuh | 108 | 27-06-2003 11:12 |