Oud 19-06-2002, 08:14
sofie3
sofie3 is offline
Als iets niet kan of mag, dan is het vaak superspannend om het net wél te doen... iedereen kent dat gevoel! Zo heb ik gemerkt dat als ik opgewonden ben en absoluut niet aan mezelf kan zitten (omwille van allerlei omstandigheden), het "stiekem" masturberen dan vaak tot een explosiever hoogtepunt leidt.

Als tiener ging ik ooit eens op kamp. We sliepen met andere meisjes in 1 grote slaapzaal. Elke beweging van m'n vriendinnen kon ik horen, maar ik was die dag zo opgewonden (weet niet meer waarom) dat ik *moest* en *zou* aan mezelf zitten! In *opperste* concentratie, zonder 1 zuchtje of kraakje van het bed, heb ik toen een mega-goed hoogtepunt gekregen. Zonder dat iemand het merkte! Normaal schokken mijn benen altijd een beetje, maar doordat ik elke beweging van mijn lichaam tegenhield, verspreidde het hoogtepunt zich schijnbaar via m'n bloedbaan over heel m'n lichaam. Opperste extase!

Ik kick absoluut niet op het in het openbaar aan mezelf zitten, maar toch is deze ervaring mij altijd bijgebleven. Hebben jullie ook al eens zo'n stiekeme situatie meegemaakt?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 08:33
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Of met je partner in een kamer met nog zes personen..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 10:19
Verwijderd
Interessant
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 11:01
whizzer
whizzer is offline
Ik zelf niet, maar dr was wel een gast bij ons op school die zich aftrok in de klas............, dat iz dan net weer ziekelijk vinnik
Oud 19-06-2002, 12:26
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
whizzer schreef:
Ik zelf niet, maar dr was wel een gast bij ons op school die zich aftrok in de klas............, dat iz dan net weer ziekelijk vinnik
ja zo ken ik er ook een. Hij zat ongeveer achter me. Toen ik omkeek kreeg hij zo'n "schattig rood hoofdje"
Oud 19-06-2002, 12:34
youriw
youriw is offline
hoe zeker ben je er van dat niemand je gehoord heeft? want je kan wel denken dat je stil bent geweest, maar als je geil bent hoor je niet alles ...

maar het ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt ja, het stiekeme voegt enorm veel spanning toe ...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 12:38
Mark
Mark is offline
Oud 19-06-2002, 14:02
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
*kent gevoel*
Oud 19-06-2002, 17:16
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Starrie schreef:

ja zo ken ik er ook een. Hij zat ongeveer achter me. Toen ik omkeek kreeg hij zo'n "schattig rood hoofdje"
jij schattig smerig rugje
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:38
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
telt het vingeren van je vriendin onder de dekens, terwijl haar vader een halve meter verder de verwarming staat te maken hierbij ook?

Dan heb ik ook zo'n ervaring, zo niet, dan vergeet bovenstaande
Oud 19-06-2002, 18:11
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
*kijkt verlegen* Daar kun je je de volgende morgen nog knap lullig om voelen... Terwijl ze het toch écht niet hebben kunnen horen (hoop ik...).
Op vakantie met m´n zusje in de tent heb ik welles (lees: iedere nacht ) gemasturbeerd ja, was idd wel iets spannender, want iedere beweging hoor je (ik háát luchtbedden).
Oud 19-06-2002, 19:01
luckyleo
luckyleo is offline
stelltje geile beesten jullie allemaal
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:53
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ikzelf niet.
Maar een meisje dat ik kende op de middelbare school had zich een keer met een potlood bevredigt in de klas.
En het erge was, dat haar klasgenoten daar achter waren gekomen.
Dus de volgende dag kwam er een jongen op haar af lopen: "He, met een lineaal is het ook hartstikke lekker hoor!"

Dan schaam je je toch dood!
Oud 20-06-2002, 20:40
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
Ikzelf niet.
Maar een meisje dat ik kende op de middelbare school had zich een keer met een potlood bevredigt in de klas.
Dus de volgende dag kwam er een jongen op haar af lopen: "He, met een lineaal is het ook hartstikke lekker hoor!"

*dondert van chair*
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 20:48
Verwijderd
Mh, wc.

Ow, en m'n ex heeft me wel es gevingerd waar anderen bij waren, maar die konden dat niet zien

(en hij kon 'r niks van, dus ze merkten ook niks aan mij )
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 22:13
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ikzelf niet.

creatief wel
*ziet zichzelf al achter in de klas zitten*
Nou toch maar niet
Oud 20-06-2002, 22:18
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Ikzelf niet.

Geodriehoek is natuurlijk helemaal ultiem
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:

Geodriehoek is natuurlijk helemaal ultiem
en de passer niet te vergeten
Oud 21-06-2002, 15:19
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

en de passer niet te vergeten
Puntje in je klitje zetten en rondjes tussen je schaamlippen door draaien?
Oud 21-06-2002, 15:21
Wasaap
Wasaap is offline
Probeer ook een pritt correct-it op je lul.
Drirect over wrijf baar.
Oud 21-06-2002, 15:35
Verwijderd
komt denk ik inderdaad omdat die opwinding er dan op geen enkele andere manier uit kan....

heb ik ook weleens gehad

Wasaap wil jij ff niet van die pijnlijke dingen zegguh
*heeft auw bij de gedachte aan die passer*
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 14:23
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
drie maar.
Oud 22-06-2002, 14:49
Jamiroquai
Jamiroquai is offline
....misschien dat een grafische rekenmachine je problemen oplost?... (bahbah)
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 18:15
casey
casey is offline
Lololol
Sorry, maar dit vind ik effe grappig..

En idd, praat aub niet over passers e.d.
Ik snap eigenlijk al niet waarom ze iets anders dan een echte penis of vinger in hun vagina willen stoppen?? Daar heb ik nu es echt geen behoefte aan, ben ik nu de enige??
Oud 25-06-2002, 18:31
DeSSie
DeSSie is offline
Hmmz mijn ervaring is alleen

Dat een jongen zich aftrok in de wc op school.
Daar was een leraar achter gekomen ging kijken
en zo wist de hele school het he he!!

Tip: Doe zoiets niet op school maar als je het zo graag wilt ren/loop dan ff naar huis
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 18:38
muziek_fan
muziek_fan is offline
sjeeeezus, mensen die zichzelf in de klas aftrekken.
Als je klaarkomt, waar laat je dan je sperma! die kan je toch niet opvangen, dat ziet iedereen toch!?
Oud 25-06-2002, 18:45
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
DeSSie schreef:
Tip: Doe zoiets niet op school maar als je het zo graag wilt ren/loop dan ff naar huis [/B]
Niet iedereen leeft in een of ander gat waar iedereen binnen 500 meter van de enige school woont hoor.
Sommige mensen doen er (lopend dan wel rennend) langer dan een kwartier over om thuis te komen...
Oud 25-06-2002, 18:48
muziek_fan
muziek_fan is offline
ik woon in een middelgrote stad, maar ik woon 400 meter van school af
Ik akn het dus op me gemak ff rennend doen, en weer trug naar school. alleen het verschil is, is dat ik niet eens heb dat ik in de les zit en oppeens heel veel zin heb om aan mezelf te zitten
Oud 25-06-2002, 18:51
DeSSie
DeSSie is offline
Citaat:
Whuzz schreef:

Niet iedereen leeft in een of ander gat waar iedereen binnen 500 meter van de enige school woont hoor.
Sommige mensen doen er (lopend dan wel rennend) langer dan een kwartier over om thuis te komen...

Nah dan ma ff veder op in de bosjes he
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef:

Hallo, wakker hee, als je in een gat woont moet je juist ver weg hoor, denk maar niet dat ze daar een (havo/vwo) school hebben.

Wel een kwartier... poe hee!! *fietst een uur*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef op 19-06-2002 @ 23:53:
Ikzelf niet.

omg, dat is zooooooooo goed
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 23:03
Bartjuh
Bartjuh is offline
Wie gaat nou op school zich zitten rukken

Ik doe dat nou nooit, tenzij ik bij iemand heel lang aan het logeren bent ofzo, dan wil je het wel eens stiekem onder de douche doen ofzo ...
Oud 18-06-2003, 00:03
Big Boi
Big Boi is offline
Hmm wist niet eens dat nog zo'n groot aantal vrouwen masturbeerde. Ik had bij sexuele voorlichting van een paar jaar terug geleerd dat 90 % van de mannen het doet en zo'n 30 % van de vrouwen. Hmm zal wel aan dit forum liggen
Oud 18-06-2003, 09:33
Knoop
Knoop is offline
nou die les was al een paar jaar geleden, en in de staat van het onderwijs in NL zijn alle boeken nog eens tien jaar oud...dus je hebt gewoon erg verouderde info gekregen!

hmm... heb t nooit echt ergens spannends gedaan, wel op kamp n keertje, maar was niet zown suc6 op luchtbed. en weleens vriendin gevingerd die achterop de fiets (jaja lenig!!) zat terwijl er een paar meter voor ons een groepje vrienden reed
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:08
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
uffm ik werd gisteravond in zuiderpark door mn vriend bevredigd.......het was zooo lekker ... gevingerd.. WE deden het bijna,.. maar het ging heel hard regenen.. en we lagen over elkaar onder de bomen ... hahaha

______an angel falling____yeah.... my boyfriend ...

sweetkrissy
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:26
Verwijderd
Ja ik vraag me ook af waar die gozers hun kwakje laten...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:34
Knoop
Knoop is offline
nou je hebt toch weleens van die boeken, dan lijkt het of de bladzijden aan elkaar gelijmd zitten, ik begin nu danig te twijfelen of dat wel lijm is...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:36
Verwijderd
GADVERPIELEKES ah bah......

Het is dat ik net mn boeken heb in geleverd, maar ik heb het inderdaad wel eens gemerkt, ik dacht dat het lijm was maar nu, EWWWWWW gadver
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:42
KwakKende EenD
KwakKende EenD is offline
Paar keer op een feest met tukken enzo...ik en mn vriendin op een groot aerobed...rest op matjes...alleen aerobed kraakte een beetje dus jonge die naast ons lag trok het niet en is toen beneden gaan tukken
Oud 18-06-2003, 12:50
Gwinnie
Gwinnie is offline
nooit als ik t met mezelf deed.
maar t is idd wel extra spannend...
keer met mn ex, waren een film aan het kijken bij een vriendin van mij met nog wat vrienden.
wij lagen op de bank met een dekentje erover (januari) en ineens ging dat handje naar beneden...
dat heeft echt wel wat hoor..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:00
Verwijderd
en toen ging je vriendin het met drzelf doen?
Daar gaat het immers over
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 15:04
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Knoop schreef op 18-06-2003 @ 11:34:
nou je hebt toch weleens van die boeken, dan lijkt het of de bladzijden aan elkaar gelijmd zitten, ik begin nu danig te twijfelen of dat wel lijm is...
wiskunde ofzo...
*aahhhh opwindend!!*
Oud 18-06-2003, 15:17
Knoop
Knoop is offline
oh jah....differentieren....zo geil...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 15:43
Verwijderd
Lijkt me lastig, ben je net daar gaat de leraar of lerares wat vragen.

Ik denk dat dat wel eeeerg beschamend zou zijn, aangezien de hele klas dan naar je gaat loeren als je dan niet even snel een antwoord weet te geven
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:19
K-Master-K
K-Master-K is offline
nou meestal is dat niet nodig ik slaap heel vaak met een meisje dus dan kan zij het doen maar ik heb het wel eens gedaan want ik vindt het geil om smorgens klaar te komen en ik was in groep 8 op kamp en toen heb ik me in zon jeugdherberg staand in de slaapzaal afgetrokken om 3 uur snachst toen iedereen sliep!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:20
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Ik heb al meerdere spannende plekken gehad. Met mijn vriend in het park daar heb ik hem ook gepijpt en hij mij gevingerd tot er een man met een hond aankwam En met mijn ex in de efteling in het spookslot was erg opwindend. En wat nog iemand zei tijdens een film onder een dekentje.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:56
guess what
guess what is offline
Citaat:
K-Master-K schreef op 18-06-2003 @ 17:19:
nou meestal is dat niet nodig ik slaap heel vaak met een meisje dus dan kan zij het doen maar ik heb het wel eens gedaan want ik vindt het geil om smorgens klaar te komen en ik was in groep 8 op kamp en toen heb ik me in zon jeugdherberg staand in de slaapzaal afgetrokken om 3 uur snachst toen iedereen sliep!!
je irriteert me! de manier waarop je zo stoer praat over je sexleven, kzal je wat zeggen: ik geloof er geen zak van.
Oud 18-06-2003, 17:20
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
K-Master-K schreef op 18-06-2003 @ 17:19:
en de volgende ochtend iedereen op zijn bek door die grote glibberplek in het gangpad naar de douches. Tjee, iemand heeft z'n fles cremespoeling leeg laten lopen! Zwip!!
Oud 18-06-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 18-06-2003 @ 17:56:
je irriteert me! de manier waarop je zo stoer praat over je sexleven, kzal je wat zeggen: ik geloof er geen zak van.
Ik weet t, ik weet t, niet op doorgaan
Heeft alleen maar voor irritatie bij anderen gezorgd. Gewoon negeren.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 19:27
Verwijderd
Gezien mijn zeer handige (en vrij unieke) masturbatietechniek (fantaseren over sex, eventueel met lichte druk op clitoris dmv vinger, broek of matras, maar niet noodzakelijk) heb ik dat vrij vaak gedaan ja. In de klas, in de bus, in de trein... sommige dingen zijn gewoon zo saai, dan gaat 't bijna vanzelf
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten