![]() |
|
![]() |
telt het vingeren van je vriendin onder de dekens, terwijl haar vader een halve meter verder de verwarming staat te maken hierbij ook?
Dan heb ik ook zo'n ervaring, zo niet, dan vergeet bovenstaande ![]()
||
Citaat:
Op vakantie met m´n zusje in de tent heb ik welles (lees: iedere nacht ![]()
|
Ikzelf niet.
Maar een meisje dat ik kende op de middelbare school had zich een keer met een potlood bevredigt in de klas. En het erge was, dat haar klasgenoten daar achter waren gekomen. Dus de volgende dag kwam er een jongen op haar af lopen: "He, met een lineaal is het ook hartstikke lekker hoor!" Dan schaam je je toch dood!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *ziet zichzelf al achter in de klas zitten* Nou toch maar niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Lololol
![]() Sorry, maar dit vind ik effe grappig.. ![]() En idd, praat aub niet over passers e.d. Ik snap eigenlijk al niet waarom ze iets anders dan een echte penis of vinger in hun vagina willen stoppen?? Daar heb ik nu es echt geen behoefte aan, ben ik nu de enige??
||
Citaat:
Sommige mensen doen er (lopend dan wel rennend) langer dan een kwartier over om thuis te komen...
|
ik woon in een middelgrote stad, maar ik woon 400 meter van school af
![]() Ik akn het dus op me gemak ff rennend doen, en weer trug naar school. alleen het verschil is, is dat ik niet eens heb dat ik in de les zit en oppeens heel veel zin heb om aan mezelf te zitten
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel een kwartier... poe hee!! *fietst een uur* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
omg, dat is zooooooooo goed ![]() |
![]() |
|
Hmm wist niet eens dat nog zo'n groot aantal vrouwen masturbeerde. Ik had bij sexuele voorlichting van een paar jaar terug geleerd dat 90 % van de mannen het doet en zo'n 30 % van de vrouwen. Hmm zal wel aan dit forum liggen
![]()
|
![]() |
nou die les was al een paar jaar geleden, en in de staat van het onderwijs in NL zijn alle boeken nog eens tien jaar oud...dus je hebt gewoon erg verouderde info gekregen!
hmm... heb t nooit echt ergens spannends gedaan, wel op kamp n keertje, maar was niet zown suc6 op luchtbed. en weleens vriendin gevingerd die achterop de fiets (jaja lenig!!) zat terwijl er een paar meter voor ons een groepje vrienden reed |
![]() |
|
nooit als ik t met mezelf deed.
maar t is idd wel extra spannend... keer met mn ex, waren een film aan het kijken bij een vriendin van mij met nog wat vrienden. wij lagen op de bank met een dekentje erover (januari) en ineens ging dat handje naar beneden... dat heeft echt wel wat hoor.. |
![]() |
||
Citaat:
*aahhhh opwindend!!*
|
nou meestal is dat niet nodig ik slaap heel vaak met een meisje dus dan kan zij het doen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heeft alleen maar voor irritatie bij anderen gezorgd. Gewoon negeren. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gezien mijn zeer handige (en vrij unieke) masturbatietechniek (fantaseren over sex, eventueel met lichte druk op clitoris dmv vinger, broek of matras, maar niet noodzakelijk) heb ik dat vrij vaak gedaan ja. In de klas, in de bus, in de trein... sommige dingen zijn gewoon zo saai, dan gaat 't bijna vanzelf
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Je ideale samenleving Rerisen Phoenix | 35 | 16-02-2003 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Zo zal het zijn Ferris | 1 | 25-10-2001 18:23 |