Oud 19-06-2002, 10:00
sneakie
sneakie is offline
voorgister was dus onze eigenlijk eerste keer, het was allemaal zo'n beetje vanzelf gekomen, we hebben nu 3 maanden wat met elkaar, en zij gaf zelf aan dat ze het wou doen, ik heb haar alle tijd gegeven die ze nodig had, ze is namelijk op haar 13e tegen haar zin in ontmaagd, ze is nu 14,5, dus daar heb ik rekening mee gehouden, maar omdat ze zowat op me dook en zij vroeg tegen mij van wil jij het wel en toen zij ik ja, en toen dacht ik van ze is er klaar voor, maar toen we eenmaal bezig waren zij ze opeens van sorry ik kan het niet, ik dacht eerst dat ik iets verkeerd had gedaan, en ook schaam ik me nogal ervoor dat mijn sneakie junior een beetje krom is.
ze zij tegen mij van ze moest er opeens weer aan terug denken aan dat moment dat ze tegen haar zin in werd ontmaagd.
Ik heb er gister heel goed met haar over gepraat, en ik zij van ik ben bang dat als het weer zover is dat je dan opeens weer zegt van ik kan het niet, ze heeft nu tegen mij gezegd dat ze er nu wel echt klaar voor is als het moment er weer is, maar kan ik haar nu echt geloven?. onze eerste keer was trouwens bij haar thuis, en ze dacht de hele tijd dat haar ouders naar boven kwamen, bij mij thuis is ze veel minder gespannen omdat mijn ouders nooit naar boven komen, misschien lukt het wel als ze meer op haar gemak is?
Oud 19-06-2002, 12:01
Whuzz
Whuzz is offline
Je zégt wel dat je haar alle tijd geeft, maar uit je verhaal blijkt toch wel dat je het liever vandaag dan morgen nog doet vind ik.
Je maakt je zorgen over of je haar nog wel kunt geloven als ze de volgende keer zegt dat ze klaar is, maar als je haar écht de tijd wilt geven hoef je je daar toch niet druk om te maken?
Als het de volgende keer weer niet goed gaat, dan heeft ze dus kennelijk nog meer tijd nodig. En so what? Ze is pas 14 man!
Zelfs zónder die nare ervaring van vroeger zou het niet vreemd zijn als ze er nog niet klaar voor was, laat staan mét...
Oud 19-06-2002, 12:04
Verwijderd
geef haar de tijd die ze nodig heeft...

*blue*

ps: alle junioren staan krom btw
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 13:06
Tom
Tom is offline
Je post dit op 3 fora (scholieren/GoT/Fok), je hebt op GoT binnen twee weken tijd totaal 4 topics geopent over je (sexuele-)relatie met je vriendin... en dan nog zeg je dat je haar alle tijd geeft.
Oud 19-06-2002, 13:50
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Tom schreef:
Je post dit op 3 fora (scholieren/GoT/Fok), je hebt op GoT binnen twee weken tijd totaal 4 topics geopent over je (sexuele-)relatie met je vriendin... en dan nog zeg je dat je haar alle tijd geeft.
waar zijn die fora voor dan?
als iemand met iets zit of een vraag heeft geef dan of normale antwoorden of helemaal niet.

*on*
Ik zou dr gewoon de tijd geven die ze nodig heeft als je echt om dr geeft.
Als het meer om de sex gaat zou ik het tegen dr zeggen en kijken wat eruit komt.
Oud 19-06-2002, 22:12
Trommeldaris
Trommeldaris is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

als iemand met iets zit of een vraag heeft geef dan of normale antwoorden of helemaal niet.
Got = Gathering of tweakers, voor de echte man (of vrouw ) (voor mensen zoals mij dus)
Fok = voor apen die nix van tweaken afweten, voor de echte msn- breezer gasten/meiden (daar kom ik dus nooit)

En tom, idd hijft nu echt iets van 6 topics over hetzelfde gaan op 3 fora

en hij gaf niet genoeg tijd, want zijn "genoeg" tijd liep van 3 juni tot 19 juni als ik het goed heb
Oud 20-06-2002, 11:08
Tom
Tom is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

hij zegt dat ie haar alle tijd geeft.. maar dat is niet echt het geval heb ik het idee... dit postte ik op dat andere forum:

Citaat:
Op woensdag 19 juni 2002 13:24 schreef Tom het volgende:

[..]

En als ie er echt mee zit (wat wel te merken is) kan ie beter naar de hoeren gaan of zo'n goedkope slet zoeken ipv binnen twee weken 4 topics te openen over zijn (sexuele-)relatie met een 14 jarig meisje dat ooit tegen haar zin in is ontmaagd. In twee weken tijd zoveel vragen is niet haar alle tijd geven... zelf ook pas op m'n 18e voor t eerst sex gehad, en zal vast niet de enige zijn, nergens voor nodig dat zoiets binnen 2 weken moet gebeuren, zeker niet met een meisje dat 8 maanden geleden nog zoiets heeft meegemaakt.
Wat ik bedoelde omschreef iemand anders ook heel duidelijk/goed:

Citaat:
Op woensdag 19 juni 2002 15:39 schreef iemand het volgende:

[..]

Serieus... Van iemand die bijna zeventien is had ik toch wel een wat volwassenere houding verwacht!

"Oh, boehoe... De volgende keer dat we het gaan proberen kan ze misschien weer aan vroeger denken en dan kom ik weer niet aan m'n trekken.."

*grmbl* Man! Zoiets heeft tijd nodig en het zou me niets verbazen als daar op z'n minst nog een half jaar tot een jaar overheen gaat tot zij het allemaal een beetje heeft verwerkt.

Je moet die meid dus niet pushen (en al helemaal _niet_ omdat ze nog zo jong is), maar haar juist steunen. En dat houdt dus ook lange gesprekken in; en dit keer niet over hoe graag je met haar naar bed wil en dat ze niet durft, maar over haar emoties en over hoe zij terugdenkt aan het voorval van toen.

Je bent de oudere in deze relatie, gedraag je er dan ook een beetje naar...

Sorry als dit allemaal een beetje hard klonk, maar ik kon dit eventjes niet hebben *grmbl*
Oud 20-06-2002, 12:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
sneakie schreef:
ook schaam ik me nogal ervoor dat mijn sneakie junior een beetje krom is.

Wat een uitdrukking zeg!! Maar daar hoef je je iig niet voor te schamen, is wel normaal.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten