Ik heb een probleempje in word. Ik heb een bestand van 30 mb met allemaal foto's erin met af en toe text, alleen geeft word de foto's op de laatste 10 pagina's niet meer weer.
Hij geeft dan het volgende aan: "Not enough memory or disk space to display or print the picture". Op de plek waar eerst de foto's stonden staat nu alleen maar een zwart vierkantjes met niks erin.
(Ik zit waarschijnlijk op het limiet qua bestand grote voor word, maar weet iemand hoe ik dat kan vergroten.)
Als iemand weet hoe dit op te losssen , alvast bedankt!
Lijkt me te weinig virtueel geheugen, aangezien Word de plaatjes (het zullen wel jpegs zijn) uitpakt naar de swapfile als hij het bestand inlaadt. Probeer eens het virtueel geheugen te vergroten (voor XP my computer > properties > advanced > performance > advanced > virtual memory > change > custom size en daar iets meer invullen dan je nu ziet, probeer anders gewoon 768 of 1536 MB). Als dat werkt had je te weinig virtueel geheugen. Als dat niet werkt is Word kut en moet je hetzij het bestand in stukjes (laten) knippen door de ander, hetzij een andere tekstverwerker gebruiken.
Ik heb het virueel geheugen verhoogd , maar het werkt nog steeds niet.
Het stond op; min: 1536
max 2500
Ik heb het nu zo staan: min: 2000
max: 4000
Moet ik het nog verder verhogen of zou het zo goed moeten zijn?
Trouwens je computer werkt toch met je Ram geheugen en ik heb 1024 ram dus dat zou toch genoeg moeten zijn om een word bestandje van 30mb goed weer te geven lijkt me.
Ja, het stond zo te zien al behoorlijk groot, veel groter dan ik en ik heb ook een gig intern. Het kan best zijn dat het aan de grenzen van Word zelf ligt. Word is ook niet echt geschikt om bestanden te maken waar grote afbeeldingen inzitten. Dan zal er weinig aan te doen zijn, hoewel Word misschien een optie heeft 'bestanden niet weergeven' ofzo? Net zoals IE een optie heeft 'geen afbeeldingen weergeven'.