Oud 19-06-2002, 16:33
Rosie
Rosie is offline
Hoi iedereen,

ik hoop echt dat iemand even de moeite wil nemen om dit te lezen en proberen mij te helpen.
Het zit dus zo.. ik heb een super lieve vriend en ik wil hem echt niet kwijt en ik ben nog steeds super verliefd na al weer bijna negen maanden alleen nu zie ik hem niet zo veel.. dat is het probleem niet maar ik weet niet waarommaar krijg zo'n gevoel dat ie niks om me geeft..
Ik kan niet aangeven waarom ofzo en ik weet ook heel goed dat het niet zo is, want dat zegt ie zelf ook maar ik krijg er zo'n kut gevoel van. Vooral omdat hij daardoor zoiets krijgt van, ze wil mij kwijt.. Heel ingewikkeld allemaal dus ik snap het allemaal niet meer. Ik zit nu ook even met mezelf in de knoop om andere dingen maar ik vind dit gewoon zo erg want IK WIL DIT NIET! Ik wil hem niet kwijt en ik wil ook niet dat hij dat denkt.. dus wat moet ik nou doen?
Ik voel me hierdoor zo klote en ik eet niet hoe het komt dat ik zo denk.. Ik ben zowieso beetje moeilijk omdat ik mezelf vaak weg cijfer, weet niet waarom en dat sorrt dingen.. kan iemand me alsjeblief helpen want ik vind dit echt erg..

Alvast heel erg bedankt..

Rosie
Oud 19-06-2002, 16:42
Verwijderd
Hai meis,

ik denk om zijn gevoelens en derhelijke echt te kunnen accepteren, jij eerst met jezelf uit de knoop moet komen zeg maar..

Ik zit met mezelf in de knoop, en als dit zo is kan ik geen liefde meer voelen. Dit duurde dit keer zo lang dak het gisteravond uit had gemaakt met mn vriend. Maar nu is het weer goed, omdat ik toen heb beseft dat ik hem niet altijd op de eerste plaats hoef en kan te zetten en dat het niet erg is als ik af en toe geen liefde kan geven.

Ik weet dat het pas echt weer goed zal zitten als ik zelf weer echt lekker in mn vel zit en hiervoor moet ik actie ondernemen. En dat moet jij ook. Op het moment dat jij weer lekker in je vel zit zul je een stuk zekerder kunnen zijn van zijn gevoelens voor jou. Want het is dus zo dat hij jou niet altijd op plaats 1 kan zetten omdat hij ook zn eigen behoeftes heeft die hij moet vervullen om jou die liefde te kunnen geven.

Cijfer jezelf ook absoluut niet weg, hier wordt je alleen maar ongelukkig van. Je moet in de eerste plaats zelf gelukkig zijn. Ik heb mezelf heel erg weg gecijferd, en kijk waar dat me heeft gebracht. Ik heb er bijna mn relatie voor moeten weg gooien..

Denk in de eerste plaats aan jezelf, het is niet erg je vriend niet altijd op de eerste plaats te hebben staan, het is niet erg jezelf af en toe bovenaan te zetten, het is niet erg om andere dingen af en toe bovenaan te zetten. Je kan niet al je geluk uit één persoon halen!

sterkte!!

enneuh, praat met hem, veel praten!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:45
sead-nbm
sead-nbm is offline
ik snap ongeveer wat je bedoeld. wat je zeker moet doen is je vriend duidelijk maken dat je hem gewoon heel erg mist, en dat je vind dat je hem te weinig ziet. hij snapt echt wel dat je hem niet kwijt wil. probeer zelf wat afleiding te zoeken. dan denk je minder hoe erg je hem mist en word het wat dragelijker.
veder zou ik het ook niet weten. erg rot voor je sorry
sterkte
Oud 19-06-2002, 16:50
Squall
Squall is offline
wat een gezeik altijd maarr janke die rozie. Zeik is niet zo en wees blij dat je een vriend hebt!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:58
Rosie
Rosie is offline
Heel erg bedankt.. het verhaal van Dusjcrib heeft me aan het denken gezet en dat helpt.. Het is iets wat ik al veel eerder had gehoord maar was vergeten... Eerst aan mezelf denken.. Zucht..
Echt bedankt..
Ennueh, squall.. dat jij zo wil reageren ok moet je zelf weten maar ik vind dat past triets.. als je ieders verhaal zielig vind en niet normaal kan reageren op zulke verhalen ga dan naar n ander forum..

Bedankt Rosie
Oud 19-06-2002, 17:07
sweatbear
sweatbear is offline
Citaat:
Squall schreef:
wat een gezeik altijd maarr janke die rozie. Zeik is niet zo en wees blij dat je een vriend hebt!
Srry hoor maar wil jij wel ff je mond dichthouden??
Ik ken roSie (ja met een S) persoonlijk en ik weet dat ze heel blij is met haar vriend!!
Dus hou maar weer gauw je mond dicht ok??

Als jij eens wist hoe zij zich nu voelde dan zou jij je anders gedragen...
Leer haar maar eerst eens beter kennen voordat je, je mening geeft!

En rosie, meid, je kunt altijd bij mij terecht maar daar hebben we het al over gehad...

En aan Dusjcrib : ik ben het helemaal met je eens... Jij ook veel suc6 gewenst!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:29
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Citaat:
Rosie schreef:
Hoi iedereen,

ik hoop echt dat iemand even de moeite wil nemen om dit te lezen en proberen mij te helpen.
Het zit dus zo.. ik heb een super lieve vriend en ik wil hem echt niet kwijt en ik ben nog steeds super verliefd na al weer bijna negen maanden alleen nu zie ik hem niet zo veel.. dat is het probleem niet maar ik weet niet waarommaar krijg zo'n gevoel dat ie niks om me geeft..
Ik kan niet aangeven waarom ofzo en ik weet ook heel goed dat het niet zo is, want dat zegt ie zelf ook maar ik krijg er zo'n kut gevoel van. Vooral omdat hij daardoor zoiets krijgt van, ze wil mij kwijt.. Heel ingewikkeld allemaal dus ik snap het allemaal niet meer. Ik zit nu ook even met mezelf in de knoop om andere dingen maar ik vind dit gewoon zo erg want IK WIL DIT NIET! Ik wil hem niet kwijt en ik wil ook niet dat hij dat denkt.. dus wat moet ik nou doen?
Ik voel me hierdoor zo klote en ik eet niet hoe het komt dat ik zo denk.. Ik ben zowieso beetje moeilijk omdat ik mezelf vaak weg cijfer, weet niet waarom en dat sorrt dingen.. kan iemand me alsjeblief helpen want ik vind dit echt erg..

Alvast heel erg bedankt..

Rosie
heb ik ook wel last van. Heb nu ongeveer 5 maanden ook een hele lieve vriend. Ik zie hem nu ook niet zo veel (2 keer in de week als ik geluk heb) vanwege zijn examens enzo, en heb ook vaak het gevoel dat ik niks voor hem beteken. Hij zegt dan wel dat hij van me houdt, maar het is voor mij erg moeilijk om dat te geloven (accepteren ?), dus kan je ook niet helpen
Oud 19-06-2002, 17:53
sunnevot
sunnevot is offline
Ik had hier in het begin van onze relatie ook wel last van. Ik was erg onzeker over mezelf en wilde gewoon maar niet geloven dat hij echt wat met mij wilde, dat hij mij bijzonder vond...
Maar door in al die maanden veel met elkaar te praten, ben ik een stuk zekerder geworden over mezelf, en dus ook over zijn gevoelens voor mij. Hij liet en laat altijd duidelijk zijn gevoelens voor mij merken. Maar in het begin was het gewoon moeilijk te geloven. Nu heb ik er bijna geen last meer van. Ik weet dat hij van me houdt en van me blijft houden.
Jouw vriend zal ook zeker veel om jou geven, hij is niet voor niets al bijna 9 maanden bij je.
Jij zit op dit moment met andere dingen. Maar als je nu denkt dat hij je niet meer wil, zul je daar met hem over moeten gaan praten. Dat moet je eigenlijk zoiezo doen. Ik weet niet waar je mee zit, maar misschien kan je vriend je ermee helpen.
Maar iig, praten. Praten helpt, wat er ook aan de hand is. Laat jullie relatie niet kapot gaan door jouw gevoelens die niet kloppen. Heel veel succes ermee, Kus.
Oud 19-06-2002, 18:51
Rosie
Rosie is offline
Dag lieve mensen allemaal,

echt harstikke bedankt allemaal maar we hebben weer gepraat en we zijn er zeker van dat we elkaar niet kwijt willen en dat we het niet uit willen maken maar hij zit met iets en daar wil ie niet over praten. Nu nog niet.. Ik wil vrijdag praten en hij ook alleen hij zegt als ik me iets minder kut voel.. Ik voel me zo verschrikkelijk klote.. Ik hou zoveel van hem en kan er echt niet tegen als hij zich ook zo kut voelt.. Sorry van mijn taal gebruik maar tis nu eenmaal zo.. Hij zei dat ie ergens aan moest denken van vorig jaar, voor mij, maar ik weet dus niet wat maar het heeft hem gekwetst en daar wil ie niet over praten.. nog niet. Hij is nu voetballen en ik weet niet wat ik nu moet doen.. ik moet eigenlijk leren maar ik kan het niet.. kan alleen maar huilen..
Wat moet ik nu doen..?
Ik weet het echt niet meer..
Oud 19-06-2002, 18:59
Verwijderd
wat is precies de reden dat hij er niet over wil praten? Is dit dat hij niet wil dat jij je er kut om gaat voelen, oftewel jou wil sparen, of is dit omdat hij het nog te moeilijk vind?

Want als het die eerste reden is, dan moet je hem duidelijk maken dat je je nu alleen maar heel veel zorgen maakt en je juist kut voelt omdat je niet weet wat er nu is en het niet leuk vind dat hij zich zo voelt..

Is het de tweede reden probeer het dan te accepteren, hij heeft tijd nodig dit ms in woorden om te kunnen zetten etc. Probeer hem die tijd te geven, maar maak hem duidelijk dat je er echt voor hem bent en dat het je niet uitmaakt wat het is, je hem echt niet minder leuk o.i.d. gaat vinden..

veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 13:19
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Squall schreef:
squall u r right
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten