Citaat:
BlueSkyraider schreef:
ik heb er geen enkel probleem mee gehad! noch onder home, noch onder pro. Je hebt toch wel zeker juiste cd-key ingevuld?
|
Daar kom ik niet eens.. Bij het grijze scherm, zeg maar vlak na de console, geeft-ie een error dat hij afgesloten moet worden.
En Unreal Tournament doet het wel!! En dat spel is toch minstens net zo zwaar ofniet?
Btw, ik heb een patch gedownload van 26mb, gelukkig ging dat op school wel goed (ADSL, 512kb/s) maar het helpt voor geen ene moer! Hij blijft crashen.
En trouwens, halflife Blueshift kan ik nu ineens niet meer draaien onder OpenGL, wel Direct 3D. Of ondersteunt Win XP Pro soms geen OpenGL? Quake III moet wel lukken toch met een PIII 500, naja, wat Dobermann al zei, de videokaart kon wel eens een probleem worden. Ik heb Quake III wel eens gespeeld op een Pentium II 400 met 8mb videokaart en dat ging wel. Volgens de minimum system requirements draait Q3 al op een Pentium II 266 met 4mb videokaart dus het zou toch moeten kunnen?
Het verbaast me niets als het onder Win 98 wel zou draaien, op mijn eigen desktoppc (Athlon 1400) draait Driver ook niet onder XP