Oud 20-06-2002, 07:54
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik ben bijna verliefd op een meisje, als ik nog erg veel meer met haar optrek denk ik dat ik wel verliefd op haar wordt.

Maar een goede vriend van me is ook half op haar.

Nu zijn mijn kansen wel groter (ik zou zeggen in mijn voordeel 9:1) maar zijn kansen zijn naar mijn zin nog steeds te groot .

Wat zijn effectieve methoden zonder risico op werking tegen mij? - owja als dat meisje van die tactieken hoort zal ze daar niet negatief op reageren, kansen zijn zelfs dat ze het leuk vind dat ik één van mijn beste vrienden voor haar verraad . Owja, ik heb hem eerder er al een keer van bijna-overtuigd dat hij absoluut geen kansen had (niet dat ze opmerkelijk groot zijn maar hij heeft ze wel een beetje; uiteraard krimpen ze ).
Mja, methoden gevraagd.

EN voor jullie met ethica en moraliteit beginnen... ik eerst, dan de rest. In naam der sportiviteit ga ik niet riskeren iets te verliezen.

"In love and war..."
Oud 20-06-2002, 08:33
Verwijderd
jij vindt dat meisje belangrijker dan een van je beste vrienden?

Nou veel succes.. ik heb al eens een vriendschap kapot zien gaan hierdoor.. weken lang niet met elkaar gesproken.. van beste vriendinnen naar niets.. en uiteraard is het gewoon uitgegaan met die jongen

als jij je prioriteiten bij een ms maar tijdelijke verkering legt en niet bij een langdurige goede vriendschap..

sja..
neej, kheb geen tips want ik vind het geen actie..

laat haar maar lekker beslissen, laat die vriend van je gewoon in zijn waarde
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 09:44
my baby
my baby is offline
wil je echt je "beste vriend" (tussenhaakjes, want zoiets doe je niet zo!) hierdoor op geven?

ik vind dat het meisje zelf moet kiezen, misschien wil ze jullie beide wel niet .......
en als je tactieken wil gaan gebruiken ben je echt slecht bezig.

my baby
Oud 20-06-2002, 12:01
moenbase
moenbase is offline
niet vervelend dat je vriend ook een btje flieft op haar is?
Oud 20-06-2002, 12:03
snoopy
snoopy is offline
'k geloof niet dat ik jou zo aardig vind...
Oud 20-06-2002, 12:16
*+*alleskits*+*
*+*alleskits*+* is offline
amai, ik ken dat gevoel maar dan wel in je vriend zijn plaats.
als hij toch nauwelijks kans maakt, waar maak je je dan nog zorgen over?1 tip...........
just be yourself!
-xxx-...
Oud 20-06-2002, 12:17
makita
makita is offline
ga met je zogenaamde vriend naar de winkel. Dan prop je ongezien zijn zakken vol met allemaal dure dingen en als jullie dan naar buiten lopen wordt hij opgepakt !! En dan ga jij uithuilen bij dat meisje dat je zo gescrokken bent dat je vriend een dief is en blablabla !!! succes !!!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 13:33
Rerisen Phoenix
ow dat had ik er niet bij gezegd...

als hij het door heeft zal hij het me wel kwalijk nemen enzo maar geen ruzie... die vriendschap verlies ik niet en zou dat toch gebeuren dan zou het eind van de wereld nog niet in zicht zijn. - Maar dat gebeurt toch niet, hij is toch te slap om pissed te worden op iets 'raakbaars' (hij is dus wel pissed op Microsoft, KPN, school enz... - niet op mensen in directe omgeving).

Het gaat zo goed omdat ik juist heb ontdekt dat ze nogal is veranderd naar iets dat volgens mij nogal op mij lijkt en mij in ieder geval waardeert.

en makita... dat werkt niet - tis o.a. omdat ik zo weinig emotioneel ben dat het steeds beter tussen ons gaat - ik ken haar nu al 2 jaar... vorig jaar vond ze me erg vervelend... maar nu stelt ze mijn aanwezigheid enzo duidelijk op prijs. ERg veel lol met haar...

maaruh... ik weet niet zeker hoe zijn kansen zijn... en daarom wil ik voor de zekerheid hem in deze situatie ahw elimineren.

Citaat:
snoopy/mamo schreef:
'k geloof niet dat ik jou zo aardig vind...
hoeft ook niet

Citaat:
moenbase schreef:
niet vervelend dat je vriend ook een btje flieft op haar is?
zolang ik nog niks met haar heb wel

Tuurlijk moet het meisje kiezen... tis niet dat wij met elkaar knokken en dan de prijs nemen. Het is meer... in 'the sims'-taal (ik heb ut 2 dagen gespeeld)... haar balkje voor mij moet eerder max bereiken dan balkje voor hem.... nee, geen goed voorbeeld... - nja tis toch wie het leukste met haar omgaat enzo, en ik kan als ik het op de juiste manier aanpak voorkomen dat hij actie onderneemt omdat hij mij vertrouwt (people make mistakes) - maar flame me nou niet meteen. Ik heb hem in persoonlijkere gesprekken eigenlijk toch erg vaak verteld dat ik niet te vertrouwen ben... zijn fout - (owja en ik doe ook alsof ik hem vertrouw)

hmm... - van zichzelf onderneemt ie ook niks... - risico val misschien wel mee. Maar ik neem geen risico

ow... dat worden veel FLAMES
Oud 20-06-2002, 18:31
Verwijderd
Heh heh, hij geeft die vriend toch niet op voor die meid? Hij wil alleen van de concurrentie af. Kan ik me goed voorstellen. *had altijd gezonde concurrentie met vriendinnen en de vriendschap bleef gewoon bestaan*

Als hij nou echt verliefd was, tja, maar dan zou hij net zo goed in jouw voordeel op kunnen geven. Bovendien is het toch die meid die moet kiezen, dus maakt het niet zo veel uit.

Verder heb ik geen tips
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:22
Rerisen Phoenix
als twee mensen zeer geschikt voor elkaar zijn maar ze zien elkaar nooit dan wordt het niks...
Oud 20-06-2002, 20:27
Squall
Squall is offline
Rerisen Phoenix you suck meer kan ik er niet over kwijt je eigen vriend naaie. Hoeze minder
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 20:37
Rerisen Phoenix
hmm... hij probeert denk ik toch iets..

hij zegt ineens dat ze veel negatiever over mij is dan ik heb gemerkt en hij eerder zei - hehe, if he knew what I knew
Oud 21-06-2002, 09:23
Rerisen Phoenix
fuck...

zijn kansen lijken toch groter dan ik eerder aan nam...

IEMAND NOG GOEDE ADVIEZEN?

en forumbosses... om 2100 mag er wel een slotje op de topic want dan ga ik ongeveer een week weg - tenzij het fun is om over me te roddelen ofzow...
ik ga kamperen met vriendengroepje en ook die gast... ontmoedigings-offensief

Citaat:
ik schreef:
EN voor jullie met ethica en moraliteit beginnen... ik eerst, dan de rest. In naam der sportiviteit ga ik niet riskeren iets te verliezen.
lezen ze het weer niet...
Oud 21-06-2002, 09:25
Hermes
Hermes is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ik ben bijna verliefd op een meisje, als ik nog erg veel meer met haar optrek denk ik dat ik wel verliefd op haar wordt.
Weet jij wel wat liefde is?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 09:25
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
fuck...

zijn kansen lijken toch groter dan ik eerder aan nam...

IEMAND NOG GOEDE ADVIEZEN?

en forumbosses... om 2100 mag er wel een slotje op de topic want dan ga ik ongeveer een week weg - tenzij het fun is om over me te roddelen ofzow...
ik ga kamperen met vriendengroepje en ook die gast... ontmoedigings-offensief

lezen ze het weer niet...
stap er snel op af
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 09:28
Rerisen Phoenix
ja, ik ben eerder verliefd geweest en ik denk dat het komt... - eerst voelde ik niks voor haar en na een paar uur al zwaar aangetrokken.

Dat klinkt inderdaad een beetje raar maar ik weet wat liefde is... ik heb nu al alles behalve concentratieverlies (ik denk wel aan haar, naam constant, enz.. (jaloezie) - het enige wat nog niet goed is is dat ik me nog kan concentreren)
Oud 21-06-2002, 09:30
Rerisen Phoenix
Citaat:
TefnachT schreef:

stap er snel op af
misschien... ze moet werken. Maar ze fietst dan wel langs mijn huis. Maar ik woon niet in rijtejshuis... - ik zie maximaal 10% van de mensen die langs komen. Maar als ik haar zie ga ik natuurlijk weer ff met haar meefietsen.
Oud 21-06-2002, 10:55
Verwijderd
Gooi het op de sentimentele tour...dat jullie zulke goede vrienden zijn, en dat je écht niet zonder haar kunt, bla bla en dat die vriend jullie vriendschap toch niet op het spel gaat zetten door ook gek op haar te worden
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 11:50
Rerisen Phoenix
hmm... dat heeft zeker wel wat effect ja...
alleen nog ff uitdenken hoe ik dat ut beste kan doen

bedankt
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten