Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heh heh, hij geeft die vriend toch niet op voor die meid? Hij wil alleen van de concurrentie af. Kan ik me goed voorstellen. *had altijd gezonde concurrentie met vriendinnen en de vriendschap bleef gewoon bestaan*
Als hij nou echt verliefd was, tja, maar dan zou hij net zo goed in jouw voordeel op kunnen geven. Bovendien is het toch die meid die moet kiezen, dus maakt het niet zo veel uit. Verder heb ik geen tips ![]() |
![]() |
||
fuck...
zijn kansen lijken toch groter dan ik eerder aan nam... IEMAND NOG GOEDE ADVIEZEN? en forumbosses... om 2100 mag er wel een slotje op de topic want dan ga ik ongeveer een week weg ![]() ik ga kamperen met vriendengroepje en ook die gast... ontmoedigings-offensief ![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
ja, ik ben eerder verliefd geweest en ik denk dat het komt... - eerst voelde ik niks voor haar en na een paar uur al zwaar aangetrokken.
Dat klinkt inderdaad een beetje raar maar ik weet wat liefde is... ik heb nu al alles behalve concentratieverlies (ik denk wel aan haar, naam constant, enz.. (jaloezie) - het enige wat nog niet goed is is dat ik me nog kan concentreren)
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
De Kantine |
weerwolfspel #32 Eye of Sauron | 345 | 15-04-2007 21:09 | |
Films, TV & Radio |
The Little Mermaid [Binnenkort op dvd] Mark Almighty | 142 | 05-11-2006 01:07 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |