Citaat:
wwiittcchh666 schreef op 08-01-2006 @ 18:09 :
Hallo.
Ik ben al 2 jaar gelukkig met mijn huidig vriendje. Dat ben ik nu nog altijd.
Ik heb iemand leren kennen en eigenlijk zie ik hem ook heel graag. Ik ben bang om mijn vriend te bedriegen, maar ik zie beide jongens graag. Wat nu? Kan iemand mij helpen?
Enkel serieuze reacties graag.
Thx
|
Ik hoop dat je vriend er niet achter komt. Als ik je vriend was en ik zou zoiets weten zou ik wel heel erg gaan twijfelen of het nog wel goed is om door te gaan met iets wat waarschijnlijk toch wel verkeerd af zal lopen. 'Weglopen voordat je geslagen wordt', hoe je zoiets wilt noemen...
Wees verstandig, gooi niet iets weg omdat je perce iets nieuws wilt. Als je ergens ontevreden over bent en daarom maar een nieuwe relatie wilt moet je eens bedenken waar je nu ontevreden over bent met je relatie.
Trouwens, mensen die zeggen: "moet je doen" of "spannend" hebben volgensmij nooit echt een relatie gehad waarbij ze iemand niet kwijt wilde en zelf ook bang waren dat dit soort dingen zouden kunnen gebeuren. Zo denk ik daar dan over.
Ik vind (stiekeme) "erg goed bedoelde" contacten (msn/sms/reallife) met andere jongens/meisjes not done. Zal op den duur je relatie kapot maken, en da's zo zonde, zeker als je al 2 jaar hebt en het zo goed gaat.