Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee, ik ben nog nooit blijven zitten en was niet het eerlijk gezegd ook niet van plan.
Je kunt wel 4 en 5 havo in één jaar doen. Ik denk zelf dat het na de mavo best te doen is. Ik ken iemand bij ons op school die twee keer in 4vwo is blijven zitten (wat ik nog een prestatie vind, hoe kun je twee keer in hetzelfde leerjaar met de vakken blijven zitten). Nu doet hij 4 havo. Ik ben erg benieuwd of hij overgaat. `t Lijkt me grappig als hij dan nog blijft zitten. Zo, heb ik je vragen nu beantwoord!
|
om mijn ervaring even simpeler te maken dan dat het is geweest komt het erop neer dat ik eerst de mavo heb gedaan, daarna naar de havo gegaan -----> blijven zitten in H4... nog een keer gedaan en nu havo 5. Ik ben de oudste van het hele zooitje en dat maakt me helemaal niets uit want ik ga alleen maar voor dat papiertje en met die mensen heb ik toch niets.
Je kan sprinthavo doen maar of het de juiste keus is, is per mens verschillend. Er zijn mensen die makkelijk slagen maar ook mensen die het teveel in 1 jaar vinden en er alsnog 2 jaar overdoen. |
![]() |
|
![]() |
Had nog even een question:
Wie weet er een school waar je havo 4+5 in een jaar kan doen. Ik kan het niet vinden. Wel een school waar je vwo 5+6 in een jaar kan doen, maar dat ga ik daarna nog doen. Eerst me havo maar eens. Ik hoop dat iemand me kan helpen!!!
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond MAVO naar HAVO goed te doen. Als je MAVO met je vingers in je neus hebt gehaald moet het kunnen. Scholen waar je twee jaar in een kan doen:
Luzac: duur (eeerug duur!), goede begleiding (meestal), wel hard werken (verplicht). Boerhaave: geen ervaring mee maar geloof dat het ook duur is.... R.O.C??:weet ik niet zeker maar dacht dat het daar ook kon. LOI: Ja, ja, ook met de LOI kom je er wel. Alhoewel ik me niet kan voorstellen dat iemand thuis, ganz alleen, in een jaar zijn havo diploma haalt: de mogelijkheid is er. Kleine instellingen:Er zijn ook scholen(weet nie waar ze bij horen) waar je twee jaar in een kan doen. Zo zit bij ons in alphen het Gouwe college. Internet: kijk bij volwassenen onderwijs, prive onderwijs etc., etc. Succes
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb eerst mavo gedaan, ben daarna naar 4 havo gegaan en daarna 5 havo, dat was goed te doen, hoewel je vaak wel een achterstand hebt als je van de mavo komt. Kan mavo-havo-vwo nog wel met het studiehuis? De overstap mavo-havo kon makkelijker dan havo-vwo, dat was nog behoorlijk ingewikkeld, heb ik me laten vertellen. Vraag op de school waar je nu zit om adressen, die hebben ze vast wel. |
![]() |
|
![]() |
gegroet,
ik ben toch wel de zittenblijver in zijn uiterste vorm. Luister, het sprookje begon op HAVO/VWO brugklas, vervolgens 2 Gymnasium jaja ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je bent al net zo als mij
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Misschien een hele domme vraag: Waarom moet iemand in godsnaam van school af als hij/zij twee keer is blijven zitten? Dat is bij ons ook het geval. Ik vind het maar raar. Heeft het misschien met de "goede" naam van de school te maken of staat dat in de wet? Best vaag IMO.
|
![]() |
|
![]() |
heej mensen,
k schreef een bericht of 3 naar boven ook al hier.... nou, een dag nadat ik dat bericht had gepost ging ik naar school mijn rapport halen. Zegt die leraar, komt strax maar terug. Dus ik wat later alleen terug, had die mij gematst met een punt. Nou ben ik dus bevorderd naar Havo 5, hehe ![]() De groeten. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Blijven zitten. Verwijderd | 111 | 12-03-2005 20:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Over wachten, whisky en een paar andere dingen Tovenaar | 9 | 14-01-2005 16:50 | |
Liefde & Relatie |
ik kan het niet verwerken dat het uit is vragen blijven maar door me hoofd malen!!! meisje833 | 22 | 06-12-2004 16:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Help! vraagjes. Jenn18 | 5 | 16-01-2004 17:24 | |
Psychologie |
Leegte en vragen.... Tinuviel II | 3 | 21-10-2002 15:43 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |