Oud 20-06-2002, 21:25
E-quesss
E-quesss is offline
Ja, dat is bij mij het geval. Als ik mezelf omschrijf zal ik zeggen dat ik een lief meisje ben. Dus wie vallen als een blok voor mij? Juist, lieve jongens. Zij proberen mij op allerlei manieren te versieren. Maar omdat ik zo'n 'lief' meisje ben, kan ik die jongens niet keihard afwijzen. Ze zijn juist allemaal van die schatjes.

En daarbij versieren die jongens mij wel, maar daar zit ik totaal niet op te wachten. Als een jongen me duidelijk versierd ben ik er helemaal snel op uitgekeken. Het is zo direct.

De jongens waar IK op val, zijn lastige boys. Het lijkt eeeeeuwen te duren voordat ze het uberhaupt doorhebben dat ik echt geinteresseerd ben, want ze zijn veel te druk bezig met hun flirt-pogingen. (Vaak houden ze het niet op 1 meisje, met flirten dan...)
Ondertussen denk ik dat die jongen echt verliefd op me is, dus niet. Daar kom ik achter als IK afgewezen wordt. Dat gebeurt vaak namelijk. Maar dan geef ik meestal niet op. Ik ga vanzelf ermee door. Tot het uiterste! (Ik ben niet irritant hoor, als ik versier) Uiteindelijk vallen ze toch voor me...

Om het na een paar maanden weer uit te maken.

Dit is zeker wel herkenbaar?

kuzzies
Oud 21-06-2002, 09:36
Hermes
Hermes is offline
Je hebt het liever moeilijk, dan heb je achteraf ook het gevoel iets bereikt te hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 14:41
Verwijderd
tot nu toe ben ik altijd gekker op jongens die minder gek zijn op mij

En dat is irritant.....

Nuttige reply is dit niet...nou okeej....

Dat eerste alinea'tje herken ik.....
Ik wijs nooit jongens keihard af...
Gevolg: jongens die ik niet leuk vind blijven mij erg lang leuk vinden, soms wel een jaar.

Jongens die ik wél leuk vind, hebben altijd iets onbereikbaars.
Ik ben altijd gekker op hen dan zij op mij, ookal lijkt het soms van niet.
Uiteindelijk blijf ik altijd met de gevoelens achter en leeft hij weer vrolijk verder....

Maar wat bedoel je met "om het na een paar maanden weer uit te maken"?
Jij of zij?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:38
Ilona1
Ilona1 is offline
Hee ik herken mezelf er precies in, stom is het he?
Oud 21-06-2002, 16:30
Verwijderd
Mh, ik heb het wel, alleen dan niet met bepaalde types, gewoon met de jongens waar ik op val. Als ik verliefd word (of in ieder geval ze zo ontzettend leuk vind dat ik er binnen korte tijd verliefd op word) dan word hij niet verliefd op mij. Word hij verliefd op mij, vind ik hem niet meer dan leuk. Arg. Het is nou al 3 x voorgekomen dat een jongen verliefd op me was en ik niet op hem, en 2 x dat ik verliefd was op een jongen en hij niet op mij. Tellen we de 'crushes' niet mee. Zo ontzettend frustrerend!!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 22:31
Rio
Rio is offline
Citaat:
E-quesss schreef:
Ja, dat is bij mij het geval. Als ik mezelf omschrijf zal ik zeggen dat ik een lief meisje ben. Dus wie vallen als een blok voor mij? Juist, lieve jongens. Zij proberen mij op allerlei manieren te versieren. Maar omdat ik zo'n 'lief' meisje ben, kan ik die jongens niet keihard afwijzen. Ze zijn juist allemaal van die schatjes.

En daarbij versieren die jongens mij wel, maar daar zit ik totaal niet op te wachten. Als een jongen me duidelijk versierd ben ik er helemaal snel op uitgekeken. Het is zo direct.

De jongens waar IK op val, zijn lastige boys. Het lijkt eeeeeuwen te duren voordat ze het uberhaupt doorhebben dat ik echt geinteresseerd ben, want ze zijn veel te druk bezig met hun flirt-pogingen. (Vaak houden ze het niet op 1 meisje, met flirten dan...)
Ondertussen denk ik dat die jongen echt verliefd op me is, dus niet. Daar kom ik achter als IK afgewezen wordt. Dat gebeurt vaak namelijk. Maar dan geef ik meestal niet op. Ik ga vanzelf ermee door. Tot het uiterste! (Ik ben niet irritant hoor, als ik versier) Uiteindelijk vallen ze toch voor me...

Om het na een paar maanden weer uit te maken.

Dit is zeker wel herkenbaar?

kuzzies
Weetje wat bij mij zo is? Ik kan zo gek op een "onbereikbare" jongen worden maar zodra hij ook laat merken dat hij mij leuk vind dan vind ik er nix meer aan... tja vaag... ik weet ook niet hoe het komt....

liefs, Rio
Oud 23-06-2002, 12:13
little lady
little lady is offline
Ik was eens heel erg verliefd op een jongen (dacht ik) maar toen het bleek dat hij mij ook leuk vond,
hoefde 't van mij niet meer ?

Oud 23-06-2002, 16:22
E-quesss
E-quesss is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
tot nu toe ben ik altijd gekker op jongens die minder gek zijn op mij

En dat is irritant.....

Nuttige reply is dit niet...nou okeej....

Dat eerste alinea'tje herken ik.....
Ik wijs nooit jongens keihard af...
Gevolg: jongens die ik niet leuk vind blijven mij erg lang leuk vinden, soms wel een jaar.

Jongens die ik wél leuk vind, hebben altijd iets onbereikbaars.
Ik ben altijd gekker op hen dan zij op mij, ookal lijkt het soms van niet.
Uiteindelijk blijf ik altijd met de gevoelens achter en leeft hij weer vrolijk verder....

Maar wat bedoel je met "om het na een paar maanden weer uit te maken"?
Jij of zij?
Ik bedoel dat zij het weer uitmaken na een paar maanden

Maar het is bij mij wel zo als ik die jongen die ik al lang op het oog heb dan als ik daar mee krijg, dat ik em ook niet meer los wil laten. Bij mij is het niet zo dat de lol er dan vanaf is hoor
Oud 24-06-2002, 11:35
owlbeer
owlbeer is offline
Toen ik dit topic las d8 ik. Dit moet een meisje zijn. En ziedaar, een meisje. God wat ben ik toch goed.

ontopic: Zeur niet!!
Oud 24-06-2002, 12:44
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef:
Toen ik dit topic las d8 ik. Dit moet een meisje zijn. En ziedaar, een meisje. God wat ben ik toch goed.

ontopic: Zeur niet!!
Heb je enig idee hoe ontzettend kut het kan zijn dat je nooit verliefd word op iemand die wel verliefd op jou is, of andersom?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 12:45
love_forever
love_forever is offline
hahahaha!!! Dat heb ik nou ook...

Vorig jaar was ik helemaal verliefd op een jongen die bij me in de supermarkt werkt..... ik had het over niemand anders meer bahalve HIJ!! Toen ik eindelijk de stap durfde te nemen werd ik keihard afgewezen.... Ik voelde me behoorlijk kut

Maar tot een paar maanden geleden probeerde ik het weer maar toen was hij ook verliefd op mij.... We hebben nu al 2 maanden wat met elkaar

Liefs,

love forever
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 14:04
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
little lady schreef:
Ik was eens heel erg verliefd op een jongen (dacht ik) maar toen het bleek dat hij mij ook leuk vond,

Ja ken ik! Maar dan omgekeerd. Een jongen van mijn klas toonde interesse in mij, het ging slecht met mijn vriend en ik genoot van zijn aandacht. Toen het uit ging met mijn vriend, riep hij naar zen vriend "YES, ze is terug vrij!" De week erna kreeg ik niks aandacht meer
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 15:52
Druppel
Druppel is offline
Citaat:
Hermes schreef:
Je hebt het liever moeilijk, dan heb je achteraf ook het gevoel iets bereikt te hebben.
groot gelijk
logisch
is ook leuk

D r u p p e l
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 12:50
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Heb je enig idee hoe ontzettend kut het kan zijn dat je nooit verliefd word op iemand die wel verliefd op jou is, of andersom?
Geloof me het kan nog veel erger. Daarbij gaat het niet over door erover bezig te blijven. Je moet jezelf afleiden, en hoe cliché het ook klinkt het gaat vanzelf weer over!!
Oud 25-06-2002, 14:56
E-quesss
E-quesss is offline
Citaat:
owlbeer schreef:

Geloof me het kan nog veel erger. Daarbij gaat het niet over door erover bezig te blijven. Je moet jezelf afleiden, en hoe cliché het ook klinkt het gaat vanzelf weer over!!
Ja, dat klinkt wel logisch, en dat kun je het beste doen, niet zeiken als er eigenlijk niet echt iets te zeiken valt. Je moet niet bang zijn dat je nooit een relatie krijgt, als jongens niet verliefd worden op jou, en jij wel op hem. Je vindt wel een keer de ware! En dat weet ik wel, maar nu heb k net zoiets meegemaakt, dus dan ZEIK ik even...k moet het altijd effe kwijt als ik ergens mee zit.

dan gaat het bij mij weer over!

-xxx-
Oud 26-06-2002, 13:25
Verwijderd
Dit heb ik nou ook ALTIJD!!
Vet irritant maar ja that's the way love goes, helaas!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:49
M*girl
M*girl is offline
Aaaaaaaaah, dat heb ik ook!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:50
never mind
never mind is offline
Citaat:
little lady schreef:

mijn moeders wijze woorden:
het hebben van de zaak is het einde van het vermaak.

Zogauw ik weet dat een jongen mij wel/niet leuk vind is er niks interessants meer aan... ik bedoel.. ik wil er voor vechten maarja wel lastig natuurlijk want op deze manier krijg ik nooit een vriendje..
Oud 26-06-2002, 15:49
Verwijderd
Maar daar groei je wel overheen hoor. En dat is niet denigrerend bedoeld. Het is gewoon een feit dat jonge mensen meer hechten aan het spel zelf, dan aan de uitslag. Kortom: krijgen is leuker dan hebben. Later gaat dat eraf, dan ben je meer op zoek naar iets serieuzers, voor wat langer, i.p.v. een tijdlang 'jagen' en dan afhaken als je het bereikt hebt. Net als jonge katten, die zijn ook speels
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 11:05
Gevederde
Gevederde is offline
[QUOTE]E-quesss schreef:
[B]Ja, dat is bij mij het geval. Als ik mezelf omschrijf zal ik zeggen dat ik een lief meisje ben. Dus wie vallen als een blok voor mij? Juist, lieve jongens. Zij proberen mij op allerlei manieren te versieren. Maar omdat ik zo'n 'lief' meisje ben, kan ik die jongens niet keihard afwijzen. Ze zijn juist allemaal van die schatjes.

Jeetje volgens mij ben jij een kopie van mijn zus
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 17:59
E-quesss
E-quesss is offline
haha hoezo, heeft zij daar ook last van?
Oud 13-09-2002, 18:26
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
E-quesss schreef:
haha hoezo, heeft zij daar ook last van?

Ja, nog al. Ze heeft altijd veel stille aanbidders, maar valt op de 'verkeerde' types.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
never mind schreef:

mijn moeders wijze woorden:
het hebben van de zaak is het einde van het vermaak.

Zogauw ik weet dat een jongen mij wel/niet leuk vind is er niks interessants meer aan... ik bedoel.. ik wil er voor vechten maarja wel lastig natuurlijk want op deze manier krijg ik nooit een vriendje..
Wheheheh dat heb ik ook!! En als ik een keertje écht verliefd ben, moet hij me niet

Arme ik. Nou ja, ik ben nog vol goede hoop...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 12:27
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Het spel is het leukste......en zodra je hebt wat je hebben wil is ter nix meer aan... Totdat ik eindelijk een x de goede had.....werd ie mij zat!

Kuzzje IK

*Het leven is hard*
Oud 14-09-2002, 18:11
Roozie
Roozie is offline
MMja volgens mij zit ik ook nog in deze fase.

Maarja ik wil nu gewoon een lief maatje, zo!]

Ja het wordt weer wat kouder buiten he?!
Oud 17-09-2002, 08:59
Gleipnur
Gleipnur is offline
kan er niet veel meer aan toevoegen denk ik, maar dit heb ik dus ook, op dit moment nog wel, en'tis echt klot, want nu voelt het alsof ik hem gebruik...hij weethet nog nie...maar aan de andere kant hebbik em ook nog nie verteld dat ik wel eits voor em voel...arg, ik haat het als dingen ingewikkeld worden!!
Oud 17-09-2002, 13:40
DarkCat
DarkCat is offline
Ik val op eikels. Gelukkig vallen eikels ook op mij
Oud 17-09-2002, 14:34
PardonMe
PardonMe is offline
ow ik dacht eigenlijk dat je bedoelde dat als jij verliefd bent op een jongen, en als hij dan ook verliefd wordt op jou dat je hem dan gelijk niet meer zo leuk vindt.. *krijgen is leuker dan hebben* zeg maar..
Maar dat bedoelde je dus niet echt..

Mjah ben tegen die jongens, die jou leuk vinden, en jij hen niet, iets duidelijker, je hoeft natuurlijk niet keihard in hun gezicht te gaan zeggen dat je ze niet leuk vindt, maar je kan op bepaalde manieren toch wel duidelijk maken dat je verder niets met iemand wilt.. (of die persoon dat ook juist oppikt, is nog maar de vraag..) en houd je ook niemand aan het lijntje (dat wil je nu ook niet doen, maar je durft ze niet af te wijzen, waardoor ze hoop blijven houden)

Maar wat je dan met die jongens moet doen die JIJ wèl leuk vindt weet ik ook niet..

Maar als ik een jongen met heel veel meisjes zie flirten dan valt ie voor mij juist al een beetje af.. Ik hoef niet zo nodig iemand die achter elk meisje aanzit..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten