![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 18:29. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest: who gives a fok om bin laden? die stelde in 2001 wat voor, nu niet meer.
||
Citaat:
Dus vandaar. Overigens is dit de eerste keer sinds 2004 dat de beste man van zich laat horen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het niet eens met de reden Bush zelf noemde, maar dat Saddam pleite is is voor de Irakezen zelf natuurlijk een enorme vooruitgang. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
adjective 1 foolish or unwise; lacking judgment or intelligence:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
denk je nou echt dat ik dat meende ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zelfs de landen die niet bekritiseert worden (Saoudi-Arabië, Egypte, Libië, Nigeria) zijn voor een groot deel gewoon schoftigere staatsapparaten waarbij de inwoners veel beter af zouden zijn zonder.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee. Vind ik niet. Waarom Bush voor sommige landen die eigenlijk nog erger zijn een uitzondering maakt en er poes lief over is weten we allemaal. Olie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, echt véél beter... |
![]() |
||
Citaat:
Enig besef van verhoudingen aub. Over een paar jaar is de VS gewoon uit Irak weg en kunnen ze daar op eigen benen staan, dat gaat gebeuren, met aanslagen plegen op het westen gaat dat echter niet gebeuren. En welke zie jij dan graag? Uitzichtloze conflicten of goede vooruitzichten?
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Nah. Lijkt me stug, het enige vooruitzicht waar irak zeker van kan zijn is dat hun olie voorraad keurig geplundert word door Haliburton en weet ik veel welke maatschappijen Bush onder zn hoede heeft. Dat is de enige reden van die hele oorlog geweest volgens mij en is ie dat nog steeds. De rest waren ongefundeerde leugens eromheen. Tuurlijk was sadam geen goede man, maar wat denk je van 90% van de landen in afrika? Daar gaat t nog veel slechter als dat eht ooit onder sadam hoessein ging. Ik ontken niet dat Sadam neit moorde ed hoor, maar er was orde, rust en je kon er fatsoenlijk leven zolang je je maar in het gareel hield. Waarom deed ie dat? omdat eht nodig was, omdat je anders dezelfde situatie creert als nu. En wat is die? Een aantal bevolkings groepen die neit met elkaar willen en kunnen samen leven, momenteel door een westers leger onder de duim gehoeden onder het mom van wij brengen vrde. Right. Heb zelf eens enig besef van verhoudingen. Ik praat gifgas aanvallen neit goed, maar ik praat napalm in vietnam ook niet goed. Ik complete dorpen plat bombarderen ook neit goed. En toch is dat dagelijkse kost, maar t word gedaan door de USA, dus zal t wel goed zijn he... |
![]() |
||
Citaat:
US forces 'used chemical weapons' during assault on city of Fallujah http://news.independent.co.uk/world/...icle325560.ece Iraq probes US phosphorus weapons http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4442156.stm Q&A: White phosphorus The Pentagon's confirmation that it used white phosphorus as a weapon during last year's offensive in the Iraqi city of Falluja has sparked criticism. http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4441902.stm En mag ik je er even op wijzen dat de VS Saddam jarenlang gesteund hebben, ook nadat bekend was dat hij gifgas ingezet had in de Irak-Iran oorlog? Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 20:23. |
![]() |
||
Citaat:
Top 11 reasons Dubya planned to bomb the al-Jazeera network 11. Wanted to send a message to CBS. 10. Ran out of anthrax. 9. Promised Rupert Murdock a lucrative, "no-bid" contract. 8. Al-Jazeera White House correspondent tried to ask a "follow-up" question. 7. It's only terrorism when it's done to us. 6. Attorney General advised that he couldn't torture the al-Jazeera staff. 5. Al-Jazeera website linked to a flash animation depicting Dubya as dim-witted. 4. "Philosophy of life" doesn't extend to journalists. 3. Thought he needed a diversion from the U.S. use of chemical weapons in Fallujah. 2. al-Jazeera ran colorized version of "It's a Wonderful Life." 1. Osama bin Laden wasn't there. www.toostupidtobepresident.com Je ziet het: het ene uitgelekte schandaal leidt tot het andere. ![]() Lees voor de aardigheid eens het laatste artikel, wat uitlegt wat witte fosforus met mensen doet. Natuurlijk heeft de regering-Bush weer aardige taalspelletjes gespeeld met hun definities over 'chemische wapens' (net als met 'vijandige strijders'). Ja, de Irakezen staan te juichen.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze hebben ingegrepen voor eigen belang. Zoals T_ID aangeeft was Irak niet het enigste schofterige land, dus waarom van alle schofterige landen Irak aanvallen? Er waren destijds conflicten in afrika waarbij men echt hulp nodig had, maar toen keek de hele wereld toe, waarom? Omdat ze er geen belang bij hadden om in te grijpen. Mensen die denken dat Bush heeft ingegrepen om het irakeze volk te redden zijn echt verschrikkelijk naief. Hij bekommert zich niet eens om ze eigen volk, laatstaan de Irakezen. Ik blijf erbij dat die hele oorlog een prestige kwestie was, triest maar waar, Papa bush --> Irak, Junior Bush --> Irak of olie natuurlijk ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
White phosphorus is a solid, waxy man-made chemical which ignites spontaneously at about 30C and produces an intense heat, bright light and thick pillars of smoke. If particles of ignited white phosphorus land on a person's skin, they can continue to burn right through flesh to the bone. Toxic phosphoric acid can also be released into wounds, risking phosphorus poisoning. Skin burns must be immersed in water or covered with wet cloths to prevent re-combustion until the particles can be removed. Exposure to white phosphorus smoke in the air can also cause liver, kidney, heart, lung or bone damage and even death. A former US soldier who served in Iraq says breathing in smoke close to a shell caused the throat and lungs to blister until the victim suffocated, with the phosphorus continuing to burn them from the inside. Long-term exposure to lesser concentrations over several months or years may lead to a condition called "phossy jaw", where mouth wounds are caused that fail to heal and the jawbone eventually breaks down. http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4441902.stm Citaat:
Top 11 proposed names for out impending attack on Iraq. 11. Operation Enduring Scapegoat. 10. Operation Obliterate Iraq's Oil Infrastructure So That Dick Cheney's Halliburton Can Rebuild It At A Huge Profit, Like After The Last War With Iraq. 9. Operation Belated Father's Day Gift. 8. Operation Because I Said So. 7. Operation We Couldn't Find bin Laden. 6. Operation Personal Vendetta 5. Operation George Oilwell. 4. Operation Speaker Delay. 3. Operation Enron Amnesia. 2. Operation Desert Shrub. 1. Operation Just (Be) Cause. |
![]() |
||
Citaat:
Sorry, maar daar doe ik dus niet aan, two wrongs don't make a right.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() IT MAKES ME SAD!!11ONE |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat stoort. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Waar ik me mateloos aan stoor is aan van die lui die maar rol oogjes gaan plaatsen. Citaat:
En toch hebben "we" het echt over onzelf uitgeroepen door ergens waar we niks te zoeken hebben de baas te gaan uitmaken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk, soms hè, ben je het weleens zat om keer om keer uit te leggen dat het veel genuaceerder ligt, dat het niet zo zwart-wit is. Dan plaats ik - voor die ene keer - een roloog om toch een reactie neer te zetten. ![]() Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 22:21. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De mannen van steen. Ieke | 0 | 11-04-2005 17:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
Vrije tijd |
Bert van Marwijk krijgt kogels thuisgestuurd Boogie | 43 | 18-08-2002 22:19 |