Oud 21-06-2002, 13:44
vakje27
vakje27 is offline
Citaat:
Marilyn Manson moves forward with a dramatic change in style, attitude and personnel by announcing the departure of longtime friend and bassist Twiggy Ramirez. Manson has replaced him with production guru Tim Skold (KMFDM, Skold).

"I have spent eight months transforming this band and our new songs into an unstoppable juggernaut, and sadly Twiggy wasn’t able to make himself a part of it," says Manson. "Unfortunately, I feel that Marilyn Manson, as a lifestyle, is not where his heart is. So I have decided to let him go his own way, otherwise it wouldn’t be fair to us, the music, or especially to the fans. Although you can never replace a best friend like Twiggy, this album and new lineup will redefine anyone’s idea of what Marilyn Manson is capable of."

Marilyn Manson, John 5, M.W. Gacy and Ginger Fish are joined by bassist Tim Skold. "The Golden Age of Grotesque", which is under the production team of Manson, Skold and Ben Grosse is near completion and expected this Fall on Interscope Records.
bron : shoutweb.com

Hmm, ze gaan dus wel door.
Wel jammer dat Twiggy eruit is, misschien wel beter, zoals ze zelf aangeven..

Owja, weet iemand iets preciezer waarom Twiggy eruit is? En wat vinden jullie ervan?

Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 16:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2002, 16:03
Rhinus
Rhinus is offline
Langzamerhand de ondergang van de populaire metalgroepjes?

Ik snap nogsteeds niet waarom deze band zo bekend is en Sonata Arctica niet..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:06
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Langzamerhand de ondergang van de populaire metalgroepjes?

Ik snap nogsteeds niet waarom deze band zo bekend is en Sonata Arctica niet..
Het is maar wat je ondergang noemt, ik ben alleen ook bang dat het een beetje de "verkeerde" kant uitgaat... laatste nummer is erg slecht maar ja het was dan ook de soundtrack van Not another teen movie, dus past wel...

Maar de reden dat Marilyn Manson bekender is (denk ik) dat het shock-rock is... om mensen te schokken moeten ze je natuurlijk wel kennen...
En ik zou maar niet al te treurig zijn dat goeie bands onbekend blijven...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:31
]{ing
]{ing is offline
Jullie hadden allang een ban verdiend dus houd verder ook maar je bek dicht! Zodra het over een band gaat die jullie niet interesseert wordt het complete topic ondergespammed en vervuilt met zogenaamde meninggevende posts, alsof er om een mening gevraagd werd. 2e keer, ik verwachtte al geen meesterwerken meer van Marilyn Manson aangezien het sinds Holy Wood alleen maar achteruit is gegaan (eigenlijk al voor Holy Wood, maar Holy Wood kan ik ook goed waarderen)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:00
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ik verwachtte al geen meesterwerken meer van Marilyn Manson aangezien het sinds Holy Wood alleen maar achteruit is gegaan (eigenlijk al voor Holy Wood, maar Holy Wood kan ik ook goed waarderen)
Holy Wood was ik eigenlijk al verrassend snel zat...maar AS is nog steeds erg goed en Mechanical animals ook wel wel, maar iets minder...
Maar wat ik me afvroeg: wat is er allemaal na Holy Wood "gebeurt" dan behalve Tainted Love?

Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 17:05.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:02
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Maar wat ik me afvroeg: wat is er allemaal na Holy Wood "gebeurt" dan behalve Tainted Love?
De geur van 't bekend zijn en alles wat dat voor iemand veranderd..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:04
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

De geur van 't bekend zijn en alles wat dat voor iemand veranderd..
Ik kan me vergissen maar hij was toch al behoorlijk bekend voor Holy Wood? Antichrist Superstar is toch ook hun best verkochte album? Of was het nou Mechanical animals...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:05
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:

Holy Wood was ik eigenlijk al verrassend snel zat...maar AC is nog steeds erg goed en Mechanical animals ook wel wel, maar iets minder...
Tja, Holy Wood blijft een goede plaat, maar stelt niets voor in vergelijking met Antichrist Superstar en Mechanical Animals.
Aantal soundtracks (o.a. Blair Witch 2) en Tainted Love cover.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:07
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Ik kan me vergissen maar hij was toch al behoorlijk bekend voor Holy Wood? Antichrist Superstar is toch ook hun best verkochte album? Of was het nou Mechanical animals...
Sommige mensen zijn wat traag .

Nee, maar ik denk toch dat 't daar wel mee te maken heeft.

Maar eigelijk weet ik d'r niet zo veel van af. Ik vind MM maar bagger eigelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:09
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

Nee, maar ik denk toch dat 't daar wel mee te maken heeft.

Het is wel het makkelijkst om dat de schuld te geven, want je weet natuurlijk nooit wat er allemaal speelt in het leven van een artiest...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:13
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Het is wel het makkelijkst om dat de schuld te geven, want je weet natuurlijk nooit wat er allemaal speelt in het leven van een artiest...
Klopt .
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:52
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Hmm.. bedankt voor het verneuken van mijn topic..

Nu mijn mening (had ik eerder geen tijd voor, heb i-net-verbod).. :

Ik vind t wel zonde dat Twiggy weg is uit mm, was eigenlijk stiekem wel mn fav. bandlid wrom weet ik eigenlijk geeneens
Ik luister eigenlijk niet zo vaak mm, heel soms.
Zoals ]{ing al zei, ik verwachtte toch al geen echte meesterwerken meer van de band..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 21:49
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Zoals ]{ing al zei, ik verwachtte toch al geen echte meesterwerken meer van de band..
Da slaat dus nergens op... waar baseren jullie dat op?? Holy Wood vinden jullie nog goed te pruimen, maar die 2 lullige nummers na holy wood niet?! Nee, dan kan 't inderdaad niks meer worden! sjongejonge...

Weet je wat 't is? Ik denk da'k eerst maar es af zou wachten tot je ziet wat die volgende plaat doet.

Besides, jullie weten maar al te goed dat je Tainted Love niet goed vond omdat 'ie 'te commercieel' is en ook door eMpTyV-kijkers goed werd gevonden... BLUHSH!T En da's gewoon pure meeloperij.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 21:54
Verwijderd
ik haat het onzinnige niet bestaande woord overnieuw ....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 21:58
SpiT
SpiT is offline
ik weet niet of ik nog iets goeds van MM moet verw88, dat zullen we wel weer zien. Tainted Love was nie best, majah... ik vin dat liedje gwoon niet leuk (van The Living End vinnik 'm btw wel leuk )
Oud 22-06-2002, 22:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
SpiT schreef:
ik weet niet of ik nog iets goeds van MM moet verw88, dat zullen we wel weer zien. Tainted Love was nie best, majah... ik vin dat liedje gwoon niet leuk (van The Living End vinnik 'm btw wel leuk )
Je heb mn avatar gejat...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 22:17
notbonefish
notbonefish is offline
Tim Skold komt erbij... ben benieuwd wat dat voor effect op MM zal hebben...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 10:29
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
ik haat het onzinnige niet bestaande woord overnieuw ....
Hoe ist moppersmurf!? Ik haat mensen die over een woord als 'overnieuw' kunnen zeiken. gheghe

Ik denk dat de komst van Skold op MM niet zo'n verschrikkelijk grote invloed zal hebben, i.v.m. het feit dat de heer Manson zelf een grote control-freak is.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 17:40
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
TeethgrindeRRR! schreef:

Da slaat dus nergens op... waar baseren jullie dat op?? Holy Wood vinden jullie nog goed te pruimen, maar die 2 lullige nummers na holy wood niet?! Nee, dan kan 't inderdaad niks meer worden! sjongejonge...

Weet je wat 't is? Ik denk da'k eerst maar es af zou wachten tot je ziet wat die volgende plaat doet.

Besides, jullie weten maar al te goed dat je Tainted Love niet goed vond omdat 'ie 'te commercieel' is en ook door eMpTyV-kijkers goed werd gevonden... BLUHSH!T En da's gewoon pure meeloperij.
Ze worden commercieel en krijgen sterallures, meestal wordt de muziek daar niet echt beter op, zie Limp Bizkit...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 17:42
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Wie is Tim Skold en wtf is een avatar?!?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Wie is Tim Skold en wtf is een avatar?!?
Tim Skold is de nieuwe bassist van Marilyn Manson, ken em verder niet. En een avatar is dat plaatje onder je user-name..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:15
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
TeethgrindeRRR! schreef:

Ik zei dat ik geen meesterwerken meer verwacht (zoals Anti-christ Superstar en Mechanical Animals) aangezien Holy Wood ook geen meesterwerk was (en dus wel een goede CD)..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 21:40
fruitmand
fruitmand is offline
jammer als het waaR is...
Oud 24-06-2002, 10:00
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Wie is Tim Skold
http://www.everything2.com/index.pl?node=Tim%20Skold