![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
imho beter en fijner als je het haar zelf vertelt ipv dat ze het van je broertje of iemand anders te horne krijgt en je moeder is de inquisitie niet hoor (neem ik aan ![]()
|
![]() |
Ik moet zeggen dat ik uit ervaring spreek, maar geloof me je ouders zullen het echt niet erg vinden. Ik ben zelf homo en mij ouders zaten er niet mee, waarom zouden je ouders het erg vinden als jij kwam met je bisexualiteit, zullen ze alleen beter vinden want je ouders willen waarschijnlijk toch dat huisje boompje beesje gedoe! lukt bij mij niet bij jouw wel!
||
![]() |
Citaat:
![]() ik weet niet, ik wil het wel, maar dat is het dan ook echt wel, verder kom ik gewoon niet ![]() ![]() ![]()
|
als ik eerlijk mag zijn --> lijkt me makkelijker (bi zijn dan he) ....
ten eerste veel ouders hebben der moeite mee omdat ze het huisje boompjuh beestjuh plan in hun hoofd hebben als ej bi bent heb je nog steeds 50% kans op op het andere geslacht te vallen ten tweede bij dingen als trio's enzo is ook makkelijker maar ach kvind het echt slap van de wereld dat ze nog steeds iets tegen bi seksuele, homo's en lesbo's hebben ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik weet dat het moeilijk is, ik vind het persoonlijk moeilijker om het tegen mijn vrienden te zeggen dan mijn ouders, je ouders moeten je nemen zoals je bent, jevrienden kunnen je dumpen, oke er zijn nog altijd ouders die dat anders zien, maar in Nederland wordt die kans gelukkig steeds kleiner, tijnzij die imams hun bek niet dicht houden, dan kan het erger worden
![]()
|
Bi zijn is voor je ouders dan toch anders dan dat je homo bent.
Ik denk zelf dat nadat ik het mijn ouders zou gaan vertellen, dat ze dan weer raar doen als ik met een jongen zou thuiskomen, en dan weer met een meid. Maar idd, je hebt wel 2x zoveel keus ![]()
|
![]() |
nou ja, ik heb het gisteren aan mijn moeder verteld. Wel beetje laffe manier, ik had een brief geschreven en die op internet geplaatst en haar het adres gegeven. Aangezien ik in Eindhoven zit en zijn in Beverwijk heb ik haar verder nog niet gesproken... Ik zie morgen wel hoe het allemaal loopt, alleen nu durf ik niet meer naar huis
![]()
|
waar ik niet tegen kan is wat ik sommige mensen ook wel eens hoor zeggen:
Mensen die bi zijn, kunnen gewoon niet kiezen, en bi kan je niet zijn, want je valt of op mannen of op vrouwen. Etc etc, dat soort gezeik, en daar kan ik ziek om worden, want manne en vrouwen zijn gewoon allebei geil, en ik wil niet kiezen, dus dan moeten ze ook niet zeiken dat het niet kan pffff ![]() Maar verder wens ik je succes als je weer thuis komt
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die accepteert jou en houdt van je zoals je bent! Ik zou me er niet te druk over maken...... Er is nix mis met bi zijn, wat zou er mis mee zijn? Dus kop op, het komt wel goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
IMHO sla jij een beetje door naar de andere kant, namelijk dat alles wat afwijkt van de massa normaler is dan de massa. Het is ook logisch dat heteroseksualiteit de 'normaalste' geaardheid is, omdat ons ras anders uit zou sterven.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() [ontopic] mijn mening: Is homo/bi zijn een probleem dan? Owk je wijkt af van de rest maar dat maakt je toch weer speciaal??? Tja je ouders kunnen er nattuurlijk veel anders over denken, je moet gewoon zoiets hebben van: het is mijn leven en ik heb gekozen, julie mening zal geen invloed op mij hebben maar ik vond toch dat julie het moesten weten. Tja hoe ze reageren ligt denk ik danj tog echt aan je ouders (ken ze niet dus weet niet)
||
Citaat:
Homoseksualiteit vind ik normaal, net zo als heteroseksualiteit. Wat het uitsterven betreft daar heb je gelijk in, maar teveel mensen op deze aarde is ook geen goed idee, misschien bestaat daarom wel homoseksualiteit? Anders word het te druk op deze aardbol.
||
Citaat:
|
Het lijkt mij juist dat homo zijn een groter probleem is .. idd wat ik al eerder las vanwege dat toekomstbeeld. Vaak wordt er een beetje geexperimenteerd met hetzelfde geslacht maar echt trouwen of wat dan ook met het andere geslacht. Of zit ik nu fout.. nou jah iig.. ik denk dat mijn ouders bi zijn juist minder erg zouden vinden van homoseksueel...
|
![]() |
|
![]() |
helemaal met ~Dark Voice~ eens!!!
je kiest er toch ook niet zelf voor of je homo bi lesbi of hetero bent!!! ik zou het wel tegen je moeder vertellen alleen lijkt me dat best wel moeilijk!!! succes =XxXxX=
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Ik zou zeggen dat geen van bijde (homo of bi) een probleem is ik vind dat je daarin geheel vrij bent en mag doen en laten (nouja niet alles natuurlijk
![]() ![]() mja nu komt bij mij de vraag op waarom je wel eens van mannen hoort dat ze het niet erg vinden om naar zoenende vrouwen te kijken en daar zelfs wel eens opgewonden van kunnen raken, maar dat ze niet graag kijken (of iig er niet opgewonden van worden) als mannen met elkaar zoenen... mmz tijd om eens een topic te openen en de meiden te vragen hoe zij hier over denken. mja wazig verhaaltje..
|
Ik zou het denk ik ook niet durven zeggen tegen m'n ouders omdat sowieso de communicatie over dat onderwerp meestal heeel stroef gaat.
Je seksuele geaardheid, daar hebben je ouders toch helemaal nix mee te maken?! En als je het dan toch moet vertellen omdat het zonodig uit moest lekken op een feestje, dan laat je het maar lekker uitlekken, zou ik zeggen. Wat ze te horen krijgen kun je altijd zelf nuanceren en als de communicatie op dat gebied wél lekker verloopt gewoon zeggen. Punt.
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|