![]() |
|
![]() |
Heej,
Ik heb een Mxstream Advanced verbinding, en ik heb mbv een router een netwerk gebouwd (4 computers) Nu wilde ik vragen wat ik 's avonds moet doen wanneer ik m'n pc wil afsluiten. Moet ik nou de stekker van de router ook eruit halen of gewoon op de knopje van de modem drukken om alleen de modem af te sluiten? Als ik alleen de modem afsluit (en dus niet de router) dan kan de volgende ochtend gewoon internetten, maar na een tijdje niet meer (dan wordt alles opeens veeeel trager) ![]() Maar als ik dan de stekker van de router eruit haal dan moet ik eerst naar http://192.168.0.1 gaan en dan naar WAN Status en dan op connect klikken, en vervolgens de pc opnieuw opstarten en dan pas heb ik weer i-net verbinding ![]() Modem = Alcatel Router = Sitecom Verbinding = Mxstream Advanced Thnx ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ken het adsl-modem niet, dus ik weet niet of je die uit zou MOETEN zetten.. ik hou mijn kabelmodem dag en nacht aan, ook al staat mn pc uit.. de reden dat je verbinding ineens langzamer wordt zou je ook ergens anders kunnen zoeken.. zitten andere pc's op je netwerk toevallig op kazaa ofzo? als zij namelijk de verbinding naar het internet weer 'zien' gaan ze na verloop van tijd downloaden.. waardoor jouw verbinding langzamer wordt.. maar dan nog zou et om 1001 andere redenen kunnen zijn dat het langzamer gaat..
||
![]() |
Citaat:
maar ik vraag me ook af waarom die uit zou moeten... zo'n apparaat slijt er niet van als ie aanstaat hoor! ![]()
||
Citaat:
Kleine tip: Als je de software van de Vigor update, moet je ff je modem uit/aan zetten. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Router] Port forward voor FTP W00t@n00bs | 27 | 02-03-2004 11:03 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Is het nou allemaal waar? ice-dive | 53 | 09-12-2003 14:24 | |
Software & Hardware |
[lan] apekop123 | 5 | 18-03-2003 18:45 | |
Software & Hardware |
E-Tech router, slechte verbinding Verwijderd | 3 | 10-03-2003 00:40 | |
Software & Hardware |
E-tech ADSL MX Kabel Router, iemand ervaring ermee? Verwijderd | 3 | 29-01-2003 03:49 | |
Software & Hardware |
Klein dillema... Marc S | 17 | 19-11-2001 19:52 |