Oud 15-02-2006, 07:02
Broeder
Broeder is offline
Ik zit op een stoel
Oud 15-02-2006, 07:18
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik op een vrachtwagen
Oud 15-02-2006, 08:15
kuik
kuik is offline
ik ging gister lijken kijken je mocht ze ook voelen, dus dat heb ik ook maar gedaan. het was echt vet. alleen er viel iemand flauw en toen rolde haar ogen naar achter, dat vond ik wel eng. toen moest ik het elleboog-gewricht natekenen en toen verplaatste ik de arm, maar toen zat ik met mijn mouw in een natte doek met formaldehyde en dat was dan wel weer vies.
Oud 15-02-2006, 08:19
Verwijderd
ik ging repeteren en met de band onze invalbassist wat loopjes van onze nummers leren en dat ging wel lekker opzich. daarna ging ik gilmore girls kijken maar opeens toch maar niet en toen heb ik nog wat ge-gamed.
Oud 15-02-2006, 09:04
woezel
woezel is offline
ik heb een kater.
Oud 15-02-2006, 09:12
idontcare
idontcare is offline
ik kijk de herhaling van wie is de mol en ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint

oh en m'n rij-instructeur belde net AF omdat hij naar de dokter moet. nu moet ik wachten tot vrijdag. bitches.
Oud 15-02-2006, 09:35
Roos
Roos is offline
Citaat:
kuik schreef op 15-02-2006 @ 09:15 :
ik ging gister lijken kijken je mocht ze ook voelen, dus dat heb ik ook maar gedaan. het was echt vet. alleen er viel iemand flauw en toen rolde haar ogen naar achter, dat vond ik wel eng. toen moest ik het elleboog-gewricht natekenen en toen verplaatste ik de arm, maar toen zat ik met mijn mouw in een natte doek met formaldehyde en dat was dan wel weer vies.
Gadver had je geen witte jas aan ofzo? Iewww toch wel handschoenen he
Oud 15-02-2006, 09:38
11568
11568 is offline
Ik ben ziek maar ik kan er voorlopig nog niet aan toegeven. Vandaag een dag vrij gelukkig, dat wel. Vanochtend ging ik een half uur fitnessen ipv een uur want ik werd een beetje duizelig enzo. Daarna boodschappen gedaan, gedouched, en een masker in mijn haar gestopt om de boel zo mooi mogelijk te laten lijken omdat de kapster anders weer zoveel moeite gaat doen om mij haar geweldige producten aan te smeren. Na de kapper naar huis om mijn haar normaal te doen en dan naar de stad om mijn bestelde allstars te halen en pasfoto's te maken. Als ik tenminste een hokje kan vinden waar je zelf op de knop kan drukken
Oud 15-02-2006, 10:01
merels
merels is offline
heroin congratulations!

ik had net een tentamen, nu ben ik thuis en ik heb kkveel pijn aan mijn hoofd, verhoging/lichte koorts en ik voel me blah.
Oud 15-02-2006, 10:04
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
merels schreef op 15-02-2006 @ 11:01 :
heroin congratulations!

ik had net een tentamen, nu ben ik thuis en ik heb kkveel pijn aan mijn hoofd, verhoging/lichte koorts en ik voel me blah.
dankje! ja dat gevoel ik heb ook, het heerst echt geloof ik
Oud 15-02-2006, 10:06
Velma
Velma is offline
Ik heb gigantische hoofdpijn, maar net wel een tutorial voor InDesign gevolgd. Moet nog tot half vier, weet niet of ik op school blijf.
Oud 15-02-2006, 10:08
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik drink een kopje kalmerende thee. Zostraks gaat Horror Kitty plamuur op mijn gezicht smeren
Oud 15-02-2006, 10:44
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb eindelijk weer eens uitgeslapen, hiephoiii. Straks heb ik 2 uurtjes college en daarna ga ik een nieuwe jas zoeken, aangezien mijn winterjas een paar dagen geleden is gestolen en ik nu in een lelijk oud ding van m'n zus rondloop . Vanavond maar weer eens naar les parents.
Oud 15-02-2006, 10:55
*oma*
*oma* is offline
@Heroïn Chique: feli

Ik heb lekker nog helemaal niets gedaan. Oja, gisteren naar de sneak (chaos) geweest met een vriendinnetje en toen ik haar een knuffel gaf, voelde ze ook heel warm. Iedereen is idd ziek
Straks naar school en dan gaan we volgens mij modelkleien.
Oud 15-02-2006, 10:58
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Omg, ik was vorige week ook met 3 vriendinnen naar de sneak en toen was alles al bijna vol en toen moesten we allemaal in een andere hoek van de zaal zitten . En toen hadden we ook nog Big Momma's house II .
Oud 15-02-2006, 11:11
*oma*
*oma* is offline
OMG
ik zat gisteren vrij vooraan en vorige week ook Big Momma's house, maar jij woont toch ook in Groningen?
Oud 15-02-2006, 11:15
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Yup. Welke film was er gister dan?
Oud 15-02-2006, 11:26
*oma*
*oma* is offline
Chaos Wel een leuke film, alleen zaten er mensen achter ons die wisten welke film het was en dat vonden ze kennelijk stoer, want door hun geleuter wist ik het ook (en ik ga heel doelbewust nooit vragen wat de sneak is, omdat het anders niet meer leuk is). Ik wilde er achteraf nog iets over zeggen, maar ze gingen al heel snel weg en lieten ook nog ganz viel troep achter.
Oud 15-02-2006, 11:33
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ow haha ik zie het nu ook staan in je post. Vreselijk irritant zijn sommige mensen toch .
Oud 15-02-2006, 11:34
*oma*
*oma* is offline
Ja, de volgende keer laat ik ze eruit zetten
Oud 15-02-2006, 11:39
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gisteren van half5 tot half12 moeten werken en het was kuuuut. de hele tijd glazen en borden sjouwen, afdekken, gerechten opscheppen, drank inschenken, bladiebla. mn voeten deden zo'n pijn dat ik bang was dat ik nooit meer zou kunnen lopen.
toen kwam ik thuis en wilde ik gaan douchen maar hoorde ik keihard iets tegen mn raam en toen keek ik buiten en stond mijn onderbuurjongen er die ik al heel lang niet meer had gesproken. en toen kwam hij naar me toe en gingen we kletsen. en toen zei ik "masseer mn rug"en toen heeft hij geloof ik wel een half uur mn rug gemasseerd zondr iets te zeggen en omg hoe geweldig lekker kon hij masseren. toen ging hij weg en ging ik douchen en ging ik slapen en vannochtend versliep ik me voor school.
en vanavond ga ik uit alleen ik heb 2 groepen mensen beloofd met ze uit te gaan dus ik weet niet echt hoe ik dat nu moet doen...

ijzingewekkend nietwaar?
Oud 15-02-2006, 12:55
viola h.
viola h. is offline
ik leef altijd zo op van dit topic , als ik merk dat mn leven toch iets spannender is.

er zitten drie meiden met gesteilde haren tegenover me in V&d-vestjes en met Zaans accent. Ze hebben het over de nieuwste chicklit van Jill Mansell en de nieuwe collectie die op Invito.nl is verschenen.

Oud 15-02-2006, 13:19
Gadje
Gadje is offline
ik heb tot half 2 uitgeslapen en nu moet ik me haasten voor college.
Oud 15-02-2006, 13:44
Verwijderd
Ik eh leer mijn geschiedenis.
Oud 15-02-2006, 14:25
Verwijderd
gisteravond hebben schimmelhelen en ik een fles port soldaat gemaakt want dat heb ik schaamteloos overgenomen van horrorkittysamira. we hebben geklessebest over vriendjes en familie en we hebben geleerd dat nijlpaarden een onderkende duistere kant hebben. vandaag heb ik tot half 3 in bed gelegen en nu zit ik naast m'n papa op z'n school te internetten en dat is bijna gezellig.
Advertentie
Oud 15-02-2006, 15:51
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ging niet naar school vandaag want ik ben ziekig en het regende dus ging ik shoppen met m'n moeder en kreeg ik een stofzuigerrr. en vandaag komt aisa's ratje een weekje logeren jeej <3 en vanavond komt m'n vriendje en gaan we lasagna eten
Haligh
Haligh is offline
ik ben chago.
Verwijderd
stage
Oud 15-02-2006, 16:15
Verwijderd
Heroïn Chique, gefeliciteerrrrrrd.

En ik ben ziek. Dus ik beleef niet zo veel. Verdomde griepgolf.

Als ik ziek ben in de vakantie dan ga ik iemand aanklagen.

[edit] Hhhh, typfout.

Laatst gewijzigd op 15-02-2006 om 16:20.
Oud 15-02-2006, 16:16
woezel
woezel is offline
ik ging naar school en ik viel in slaap tijdens de les die nochtans interessant was. nu zit ik thuis en ik ben stiekem aan het doodgaan.
Oud 15-02-2006, 16:22
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik ben me hier aan het vermaken
Oud 15-02-2006, 16:34
__
__ is offline
Citaat:
Haligh schreef op 15-02-2006 @ 16:51 :
ik ben chago.
Oud 15-02-2006, 16:35
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik hoop dat ik vrijdag nog steeds ziek ben dan hoef ik niet te werken maar wel geld
Oud 15-02-2006, 16:56
Haligh
Haligh is offline
en nu ga ik sigaretten kopen en bij antigone eten, want hij gaat voor me koken.
Oud 15-02-2006, 17:08
Verwijderd
mijn dagdagelijkse belevenissen zijn zo interessant dat ik ze niet ga vertellen
nee, ik ben wel blij dat het weer terug gewoon les is, wel relaxt en ik amuseer me wel
Oud 15-02-2006, 17:35
Verwijderd
werk. en nu luister ik een nieuw nr van the gathering <3.
Oud 15-02-2006, 17:45
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 15-02-2006 @ 10:04 :
ik heb een kater.

Citaat:
woezel schreef op 15-02-2006 @ 17:16 :
ik ging naar school en ik viel in slaap tijdens de les die nochtans interessant was. nu zit ik thuis en ik ben stiekem aan het doodgaan.

en toch ga ik zo cara pils drinken .
Oud 15-02-2006, 17:48
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ben door de storm heengefietst (half uur heen, half uur terug) met een mislukte fiets om er vervolgens achter te komen dat ik maar 1 uurtje les had. En wat voor een. Havo-examens Nederlands maken.
Oud 15-02-2006, 18:01
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik heb een permanentje gekregen en lila oogschaduw en toen heb ik twintig winkels verteld dat ik bij ze ging werken. Ze waren niet erg onder de indruk
Oud 15-02-2006, 18:03
kuik
kuik is offline
Citaat:
Roos schreef op 15-02-2006 @ 10:35 :
Gadver had je geen witte jas aan ofzo? Iewww toch wel handschoenen he
hahaha, tuurlijk had ik een witte jas én handschoenen aan, dat was verplicht. anders zou ik t ook niet aan willen raken.
Oud 15-02-2006, 18:55
Verwijderd
Een nichtje van me heeft gisteren een kindje gekregen zonder dat ze wist dat ze zwanger was, dat is eigenlijk het enige wat me vandaag bezig houdt.
Oud 15-02-2006, 19:02
schimmel
schimmel is offline
lol !
Oud 15-02-2006, 19:45
*amélie*
*amélie* is offline
Vanmorgen van 9 tot fucking 13uur college statistiek. Wie verzint er nu zoiets Daarna geluncht (hoe schrijf je dat?) met een vriendinnetje. Daarna thuis ff niets doen en gaan squashen. Nu probeer ik al een uur te gaan studeren, maar ik kan niet beginnen.

Wat een saaie dag eigenlijk. nja.
Oud 15-02-2006, 19:48
grandmommy
grandmommy is offline
ik liep vandaag stage en ik had elk moment het gevoel alsof ze me uit zouden schelden of op zouden eten

ohja en ik was vergeten de stapmolen( een ronddraaikermisding waarin je paarden pleurt en dan worden ze rondgestapt, want paardenmensen zijn te lui om dat zelf te doen) aan te zetten dus toen stonden er vier paarden tien minuten te wachten en kreeg ik op mijn flikker.

Laatst gewijzigd op 15-02-2006 om 20:18.
Oud 15-02-2006, 19:54
Verwijderd
ik ging naar school en het was saai. ik kwam te laat de les binnen, en ik zei "hallo!" en toen ging iedereen lachen, en ik wist niet waarom. daarna ging ik met m'n vriend en een vriend een cadeau kopen voor een vriendin, maar ze wilden een buttplug kopen. nu koop ik zaterdag zelf wel wat . op dit moment voer ik een gesprek over curling met ufkeroel
Oud 15-02-2006, 19:59
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik moet poepen
Oud 15-02-2006, 20:16
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
zz
Oud 15-02-2006, 20:28
Verwijderd
ik had een frustrerende kkdag en in de spits op de terugweg naar huis werd ik door een jongenman naast me heel irritant op mn schouder getikt en werd ik verzocht om zachter te praten aan de telefoon, dus deed ik dat maar. Paar minuten laten zei hij 'ik wacht nog wel even hoor' en toen heb ik als een viswijf in de trein staan viswijven over dat ik niet hard praatte en we niet in een stiltecoupe zaten en hij daar dan maar moest gaan zitten. Hij bleef me maar aankijken dus vroeg ik hem of hij dan ook de andere mensen wilde vragen omzachter te praten omdat ik mn beller niet kon verstaan. Toen bleef hij maar doorzeiken en lachen en ik trok het echt niet meer, maar gelukkig was ik toen al in utrecht en nadat ik de trein uitstapte en hem er op had gewezen om in het vervolg maar beter op de stiltecoupe stickers te letten wilde hij het gezellig met me gaan uitpraten, ja daag . Als troost ben ik met Pieter gaan eten bij cafe belgie
Oud 15-02-2006, 21:04
Verwijderd
Weet je HOE IRRITANT het is als mensen uitgebreid gaan zitten ouwehoeren aan de telefoon.

Regelmatig wil ik mensen een telefoon door hun strot heendouwen.
Oud 15-02-2006, 21:07
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
en als er 2 mensen tegenover je zitten die een gesprek voeren ga je daar ook barbaars tegen doen?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten