Oud 15-02-2006, 19:58
Rutger88
Rutger88 is offline
HAI
Wij zijn scholieren van het Vechtdal College te Hardenberg. Sinds kort moet een goede vriend van ons binnenkort het land uit. Aangezien zijn vader daar binnen een week geliquideerd wordt en misschien ook de hele familie door de daar in Afghanistan roulerende bendes zijn wij tot actie overgegaan! Afghanistan is niet veilig!
Er is een werkgroep in het leven geroepen: Van Harte Pardon. Deze werkgroep pleit voor het behoud van meerdere Afghaanse gezinnen. Er zijn zelfs al meerdere brieven naar de overheid gestuurd door dominees, artsen en schoolleidingen maar aangezien papier nogal geduldig is bij de overheid is het nu tijd voor echt actie. Wij hebben een manifestatie opgesteld en daarbij zullen wij vrijdag 17 feb om 10.00 uur naar het gemeentehuis lopen met duizenden mensen om te gaan protesteren. Daarbij hebben we de media uitgenodigd waaronder het NOS journaal, het AD, de Volkskrant en plaatselijke media. We hebben spandoeken met gepaste uitspraken en op onze school komt een groot zeil te hangen. Door middel van deze actie proberen we nou eindelijk eens door te dringen bij de overheid en vooral bij minister Verdonk. Wij weten dat zij ergens criteria heeft voor schrijnende gevallen.
Misschien wordt het er nog een demonstratie in Den Haag gehouden!
En we willen graag jou hulp erbij! Door te stemmen voor deze gezinnen staan we met meer man achter deze actie en kan de overheid niet meer om ons heen.
Geloof me, deze actie overtreft alle verwachtingen en er zullen meerdere mensen waaronder politici, een dominee en anderen spreken.
We weten dat dit in heel Nederland gebeurd, dus HELP ons! Want dit kan niet langer! Mensen terugsturen naar een gebied dat zogenaamd veilig is terwijl ons zwaarbewapende leger er bijna niet heen mag vanwege de onveiligheid!
HELP!
SCHUD NEDERLAND WAKKER!
Alvast bedankt!
LAAT JE HART SPREKEN

Stem http://vechtdalcollege.nl/index.php?id=604
en als je wilt deze link doorsturen naar iedereen die je kent zou dat geweldig zijn!
Dank jullie wel!
Oud 15-02-2006, 20:32
Wammus
Wammus is offline
Als je al zo dom bent om dit op een verkeerd subforum te posten dan ga ik niet eens de moeite nemen om op je linkje te klikken.
Oud 15-02-2006, 20:45
Rutger88
Rutger88 is offline
naastenliefde is toch ook liefde?

en trouwens is het niet raar dat jij niet eens de moeite neemt om eens goed het bericht te lezen?
Oud 15-02-2006, 20:58
Tsu
Tsu is offline
Is het niet meer politiek gericht?
Oud 15-02-2006, 21:03
flipsyde
flipsyde is offline
rutger je kan zelf wel bedenken dat zo iets niet in 'Liefde&Relaties' past.

Ook vind ik het standpunt onjuist, geen vote van mij in iedergeval
Oud 15-02-2006, 21:06
Rutger88
Rutger88 is offline
meningen zijn meningen
als je er niet achter staat moet je het niet doen
en idd is het ook politiek gericht
maar is het dan ook niet zo, dat deze regering fucked up is?
maar dan nog, het is onze goede vriend, moeten we hem zonder slag of stoot opgeven omdat één of andere raar mens een rechte lijn wil trekken?
een persoon die hier al 6 jaar woont?
beter accentloos nederlands spreek als de meeste nederlanders?
ouders heeft die vrijwilligers werk doen?
een persoon die toekomst heeft in dit land en ook gelijk dit land toekomst geeft?
onze vriend?
we laten hem niet stikken!
en zie dit als een actie á la Taïda Pasic maar dan nog grootser!
laten we de boel eens wakker schudden!?
en kom dan niet met bullshit aan van fout subforum of blabla, zeg je mening gewoon!
Oud 15-02-2006, 21:07
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rutger88 schreef op 15-02-2006 @ 21:45 :
naastenliefde is toch ook liefde?

en trouwens is het niet raar dat jij niet eens de moeite neemt om eens goed het bericht te lezen?
Waarom denk je dat ik de conclussie trok dat je dit op het verkeerde subforum hebt gepost? Natuurlijk heb ik je bericht gelezen en daaruit kan ik concluderen dat ik het heel jammerlijk vind dat mensen die gevaar lopen in eigen land hier niet welkom zijn maar wat the fuck denk je te gaan veranderen met een demonstratie?

Verder is het sowieso een beetje jammerlijk dat je dit ook op M&M hebt gepost. Dit zal worden gezien als crosposten en dat is hoe dan ook verboden. Verder getuigt het ook niet echt van een hoge mate van inteligentie door dit in mijn ogen kansloze initiatief 2 keer op een verkeerd subforum te posten maar dat geheel terzijde gelaten.

Ok, eens, naastenliefde is ook liefde maar over het algemeen hebben topics hier het meeste kans van slagen als er ook daadwerkelijk iets te bespreken valt en behalve dan het feit dat het kut voor die goede vriend van je is valt er hier weinig te bespreken.
Oud 15-02-2006, 21:07
Verwijderd
ga met hem mee rutger
Oud 15-02-2006, 21:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
wammus schreef op 15-02-2006 @ 21:32 :
Als je al zo dom bent om dit op een verkeerd subforum te posten dan ga ik niet eens de moeite nemen om op je linkje te klikken.
Doe es lief.

Ik vind 't een heel goede actie. Zo zie je maar dat er ook nog solidaire mensen rondlopen!
Oud 15-02-2006, 21:33
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Rutger88 schreef op 15-02-2006 @ 22:06 :
maar is het dan ook niet zo, dat deze regering fucked up is?
nee, paars2 was goed.

Zo slecht is deze regering helemaal niet hoor.

Ik snap dat je het kut vindt, en ik snap je situatie heel goed, zou misschien wel hetzelfde doen.succes iigeval.
Oud 15-02-2006, 21:42
Wammus
Wammus is offline
Ok om even wat misverstanden uit de weg te helpen.

Ik vind het op zich een goed initiatief wat je onderneemt en je achterliggende gedachte snap ik ook heel goed. Alleen ik denk niet dat je er iets mee gaat bereiken.

Net zo min als dat je wat gaat bereiken met kansloos gescheld over pm. Als je het dan al niet met me eens bent (wat ik goed kan begrijpen hoor daar niet van) dan kan je ook een poging doen om me te overtuigen van het tegendeel met goed onderbouwde beweringen ik qoute je maar even om aan te geven wat ik bedoel.

Citaat:
Ja kan allemaal wel zijn wat je daar nou voor LWOO taal uitkraamt mooie matroos dat je bent...
Maar volgens mij gebruik je maar één kant van je kleine cortexje en volgens mij zie je ook alleen je eigen mening ofniet en kan je daar niets je vanaf brengen ofwel? zo'n figuur die stug volhoudt dat de aarde plat is en het centrum is van het heelal. Ik snap wat je zegt, maar het boeit me niet want ik wil dat iedereen dit leest, dus ga nou niet zielig zitten pieren over forumbazen, als die het eraf willen halen dan doen ze dat! En dat zo'n klein keurig opgevoed mensje daar zo graag over wil mierenneuken doe dat dan ergens anders! Want volgens mij weet je bij god niet wat er aan de hand is met de wereld, volgens mij ben jij zo'n heel beschermd opgevoed jochie dat door zijn mammie nog elke dag aan de borst wordt gelegd. Nou heb plezier ermee, maar ik zeg je: kijk eens om je heen nutteloos persoon
Oud 15-02-2006, 21:53
Verwijderd
Oeh, Hardenberg.
Wel de verkeerde school, though.
Oud 15-02-2006, 21:59
Rutger88
Rutger88 is offline
Je naaide me idd nogal op met je eigen pm'tjes die ik hier niet ter aanzien plaats.
Het ligt nogal emotioneel...
Maar goed, hou het alsjeblieft lief hier...
Oud 15-02-2006, 22:10
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rutger88 schreef op 15-02-2006 @ 22:59 :
Je naaide me idd nogal op met je eigen pm'tjes die ik hier niet ter aanzien plaats.
Het ligt nogal emotioneel...
Maar goed, hou het alsjeblieft lief hier...
Dat was dan ook precies de bedoeling.

Ik kan je maar een advies geven en dat is om vooral niet al te serieus in te gaan op reacties die je krijgt op een internetforum en zeker niet op reacties die je hier krijgt. Je gaat toch niemand van z'n punt af brengen en uiteindelijk ben jij de enige die zich er werkelijk druk om maakt.

Veel succes met je actie en nu ga ik gamen met de vrienden die ik weldegelijk heb.
Oud 15-02-2006, 22:36
Verwijderd
Ten eerste hoort dit hier duidelijk niet, ten tweede staat dit ook al op DK en dan kom je bij het volgende: crossposten.
Slotje dus
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten