![]() |
|
Wat ik wil zeggen is dat er echt zo'n sfeertje is ontstaan dat je mooi moet zijn om aandacht te krijgen..De mensen die door iedereen mooi gevonden worden, kunnen zich daardoor heel gemakkelijk manoevreren, terwijl de meer "gewone"mens steeds minder zelfvertrouwen heeft en daardoor minder snel op iemand afstapt..
Wat ik ook vind is dat ik geen vriend voor een avondje wil, maar echt een relatie. En bij een relatie vind ik het belangrijker dat ik goed met een jongen op kan schieten etc. dan dat hij bloedmooi is. Tuurlijk let ik als ik iemand zie eerst op het uiterlijk. Het zou smiechterig zijn omdat te ontkennen. En tuurlijk zie ik vaak hele mooie jongens. Maar ik wacht lekker af tot ik mensen beter ken.. Ik ben zelf zeker niet knap dus ik durf ook niet sneller op mensen af te gaan. Maar dat afwachten vind ik juist positief, want dan leer je mensen goed kennen en dan kan een jongen die je misschien van het eerste gezicht niet heel knap vond..toch een hele leuke jongen zien..en die bloedmooie jongen een irritant arrogant geval, waar je het geen heil in ziet.. Mooi en aantrekkelijk zijn ook nog twee heel verschillende dingen.. Morgan zei dat ook al..
|
Uiterlijk is wel zo`n beetjuh het laatste wat ik echt belangrijk vind, nah tot op zekere hoogte dan.
Vind het wle belangrijk dat eimand gewoon verzorgd is. En hij moet iets hebben, iets unieks of aparts. Bepaalde uitstraling, bepaalde blik in zijn ogen kan voor mij al genoeg zijn. Verder vind ik gewoon belangrijk dat ik me bij die persoon op me gemak kan voelen, dat er een beetjuh (veel ![]() En een goed gesprek mee te voeren valt. ofzoo ![]()
|
![]() |
Hij moet op de eerste plaats leuke kleding hebben. Ik heb liever een 'ok'jongen met hele leuke kleren dan een supermodel in nerd-outfit. Vind nml dat kleren een bepaald typetje uitstralen....
Verder moet ie natuurlijk wel n beetje een leuk koppie hebben. T iz echt niet zo dat ik alleen maar op supermodellen val, maar hij moet wel iets hebben wat mij aantrekt. Haren moet ook wel beetje leuk zijn, iig niet gelloos ![]() Als ie heel erg pukkels ofzow heeft knap ik wel op af, perzikhuidje is echt geen vereiste, maar helemaal vol vind ik nie echt. Qua figuur is het natuurlijk mooi als ie n béétje gespierd is, maja, dat zie je toch niet als ie kleren aanheeft, dus dat blijft altijd n gok ![]() Maargoed, als t uiterlijk dus door de keuring heen is gekomen ![]() Hij moet iig niet zo'n 'typische man' zijn, zo'n loser die geen tampons durft te kopen ![]() Als ie daar al aan voldoet komt ie al n heel eind, maar jammergenoeg zijn er maar weinig van dit soort exemplaren ![]() Daarnaast moet ie dan ook nog wel intelligent zijn of in ieder geval beetje algemene ontwikkeling hebben, geinteresseerd zijn, spontaan zijn, eigen mening hebben, ouder zijn dan ik en t leukste zou nog zijn als ie daarbij ook nog een auto had, maar als ie voor mijn part dan een bakfiets heeft boeit nie, auto is alleen nog beetje meerwaarde ![]() Nouja... zoiets dus.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() *kutcomputer vandaag opeens teringsloom (niet internet maar computer), dus komt verder niet op forum* |
![]() |
|
Verwijderd
|
mmm
*denkt aan vriendjuh* ff denken inderdaad uiterlijk maakt nie uit (heb bewijs ben op een jongen na altijd op nerds gevallen! brilletjuh enzo ....) als hij maar verzorgd is (dus niet een keer in de week doesjuh *jak*) euhm liefst een beetjuh mijn stijl richting --> metal muziek skate kleding enzo ... maar dat maakt opzich niet zo uit en hij moet slim zijn. en dat is echt een verplichte eis dat slim zijn... kwil niet arro overkomen maar kheb toch redelijk hoog iq en dan ist toch wel fijn om met iemand te praten die teminste door heeft waar je het over hebt. verder moet hij ook gewoon een vriend zijn iemand waar je mee kan praten ![]() maar ja kheb der al een gevonden (nu weet ik teminste dat ik niet teveel eis) (shit zit nog onder me sus haar naam ingelogd ik = sicilion) |
![]() |
|
Verwijderd
|
M'n vriend is niet de knapste vent die ook ooit gezien heb. ik zie dagelijks veel knappere. maar hij is wel de liefste, grappigste, slimste, meest serieuze, beste zoener(dat wilden jullie nou echt altijd al weten
![]() (dit is overigens nie een topic om ander meiden de ogen uit te steken ofzo) maar gewoon om aan te tonen dat uiterlijk niet echt superbelangrijk is. tenslotte als je alleen maar een vriend heb omdat hij zo'n lekker wasbordje heeft of een vriendin omdat ze zulke grote borsten heeft dan zit het bij jou toch ook wel een schroefje los. Wat heb je liever? iemand waarmee je een goed gesprek kan voeren of iemand die je uit moet leggen dat er ook een wereld is buiten de sportschool? |
![]() |
|
![]() |
euhm
ik hou het simpel ![]() Spontaan aardig en beetjuh van hetzelfde nivo, dat je wel over dingen kan praten. euh kleren maken me dus totaal niet uit. lichaam/uiterlijk, als je haar ziet dan moet je dus niet het gevoel hebben van bah. maar van tsjah die is wel aardig/leuk terwijl je er ook niet uit hoeft te zien als zupermodellin |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb niet echt een bepaald typ waar ik op val, helemaal niet tot mijn huidige vriend. Als het ooit uit gaat met mijn vriend moet de volgende jongen wel wat overtreffen voordat ik weer tevreden ben, omdat ik nu zo verwend ben.
Ik val in elk geval niet op donkere jongens qua uiterlijk (dit is geen discriminatie ofzo, maar ik val gewoon meer op nederlands/indish/anders getint) En ik vind het wel fijn als hij wat gespierd is enzo, dan voel ik me veilig ofzo, kweet niet, en het ziet er gewoon goed uit. En in elk geval niet van die verschrikkelijke boeren patser kettingen, die zijn echt lelijk. IK val ook op lang, ik vind het wel sexy als ik zo omhoog moet kijken om het te zoenen. Maar dat hoeft niet perse hoor. ennn... een leuk koppie vind ik ook wel leuk. Eigenlijk maakt het me niet heel veel uit, al zou je denken van wel met mijn eisen lijst, maar als ie maar niet zo standaard is, daar kan ik niet tegen. Dat een stuk of 10 meisjes met ongeveer hetzelfde vriendje rondlopen, maar die heeft toevallig een andere naam ofzo, blech. Tsja, je krijgt nou eenmaal hoge eisen als je zo'n perfect vriendje hebt als ik, dan kan je niet meer zonder ![]() maar hij ziet er niet alleen goed uit, hij is ook super lief, bezorgd, grappig, leuk, en mijn vriendje... HIj is perfect, ik ben serieus het gelukkigste meisje van de wereld, waar heb ik hem nou aan te danken?
Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 08:49. |
![]() |
|
hebben jullie een foto gezien van mijn vriendin??
Ik val niet op uiterlijk. Hebben julie foto's gezien van mij???? Mijn vriendin valt ook niet op uiterlijk. we houden gewoon ziels veel van elkaar en daar draait het om. Ontopic: Ze moet niet TE dik zijn. stevig = lekker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maareh, je vind haar *zelf* toch wel mooi? Ookal is het niet 'algemeen' mooi? *vat anders niet hoe je verliefd kunt zijn, zonder die persoon dan de mooiste op aarde te vinden stiekem* |
![]() |
|
![]() |
ochja.. voor ik een vriend had, dacht ik wel hij moet er zo uitzien en liefst die interesses hebben en die kleding dragen etc. Mara als je dan een vriend hebt, merk je dat het er nie echt op lijkt! Dat zijn van die idealen.. met m'n huidige vriend ben ik diiik tevreden!!
Waar het verschil zat? ik wou (dacht): niet te gespierd, iets groter, niet veel ouder, niet-roker (liefst niet veel drinken ook), donker haar (met korte piekjes ofzo), hecht belang aan kledij (kan ik niet goed omschrijven), zelfde interesses, goed danser, lief.. ik heb: gespierd, brosskopje, kledij is nie belangrijk (allé, hij heeft er natuurlijk wel aan hé ![]() wel een niet-roker en weinig drinker (zelfs geen bier), groter en heeel lief (naja, laat ook nie over zich heen lopen hoor, wete je wel) Ik snap 't nog nie hoe ik toch zo verliefd op hem ben kunnen worden, van 't eerste moment al! Hij is gewoon een schat.
|
![]() |
Volgens mij kan je van te voren geen eisen stellen. Ik vin gewoon iemand leuk of niet. En als ik die persoon die ik leuk vind dan ga omschrijven dan kom je helemaal nix bijzonders tegen. En als je dan een 2de persoon tegen komt ie er op lijkt kan ik daar weer een graf hekel aan hebben.
Zoals ik al ergens anders heb vermeldt....... 'It's just the feeling.' Dat is de enige die voor mij telt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het echt erg soms dat mensen zoveel waarde aan uiterlijk leggen, dan kun je misschien wel denken ik ben lelijk juist ben ik ook. Maar ondertussen weet ik ook hoe mensen omgaan met hoe andere mensen eruit zien mensen gaan gewoon andere mensen pesten om rare redenen die totaal niet kloppen. Als iemand er anders uitziet door iets waar hij niks aan kan doen dan ga je maar daar toch niet op wijs maken? Alsof hij het zelf niet weet dat hij anders is dan anderen.
Uiterlijk is 1 big bullshit! |
![]() |
|
Mensen zeggen vaak dat uiterlijk niet veel uitmaakt....
SORRY MENSEN, JE MOET JE WEL OP STRAAT DURVEN VERTONEN MET JE VRIEND OF VRIENDIN! Voorbeeld: Stel, je ziet twee jongens naast elkaar staan in een discotheek. de ene is superknap en de andere jongen is spuuglelijk. Op wie stap je als eerste af ? En ga me nou niet vertellen dat je naar die lelijke gaat, omdate ie misschien WEL LIEF is. bullshit, uiterlijk telt wel degelijk mee.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Functie-eisen van een baan Encrypted | 13 | 07-06-2004 16:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner: eisen stellen aan vervroegd vrijkomen. Levitating Nun | 15 | 09-05-2004 10:26 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 | |
Vrije tijd |
1 jaar cel geëist tegen Feyenoord-voorzitter Van den Herik Boogie | 6 | 12-11-2002 22:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Vanille-eis met chocoladegeur Evito | 1 | 27-10-2002 15:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tegen de knaap was 425 jaar geëist. (??) Rhinus | 1 | 11-09-2002 21:52 |