Oud 23-02-2006, 15:25
babylove
babylove is offline
Hee mensen

Paar weken/maand geleden werd ik eens wakker met een bloedblaar op mn lip, die ik zo kon kapotbijten. Daarna ontstond er een wondje.

Nu heb ik er niet veel last van gehad en nu verscheen er net op dezelfde plek waar die blaar ooit gezeten had (zat echt geen wondje meer) spontaan een bloedlip. En het stopt zelfs nu niet meer met bloeden. Het is niet dat ik droge lippen heb, gebruik altijd labello, verzorgende lipgloss etc. Dus zomaar scheuren lijkt me niet echt logisch, want het doet ook echt geen zeer.

Vind het zo vaag dit, weet iemand wat dit kan zijn?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 16:24
OwL
OwL is offline
Citaat:
babylove schreef op 23-02-2006 @ 16:25 :
Hee mensen

Paar weken/maand geleden werd ik eens wakker met een bloedblaar op mn lip, die ik zo kon kapotbijten. Daarna ontstond er een wondje.

Nu heb ik er niet veel last van gehad en nu verscheen er net op dezelfde plek waar die blaar ooit gezeten had (zat echt geen wondje meer) spontaan een bloedlip. En het stopt zelfs nu niet meer met bloeden. Het is niet dat ik droge lippen heb, gebruik altijd labello, verzorgende lipgloss etc. Dus zomaar scheuren lijkt me niet echt logisch, want het doet ook echt geen zeer.

Vind het zo vaag dit, weet iemand wat dit kan zijn?
ik denk niet dat het iets te maken heeft met die bloedblaar... en hoe lang stopt t al niet met bloeden? want na een nachtje slapen is een scheurtje in je lip zo weer dicht. trouwens... soms kun je smeren wat je wil maar heb je toch een gebarste lip.. ja is maar gaat zo weer over
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 11:43
babylove
babylove is offline
Bloedde al zo'n 10 minuten, maar nu heb ik aan de andere kant van mn lippen weer een bloedblaar!

Nouja ga er maar vanuit dat het van de kou is
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten