Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien normaal zou ik zo zeggen dat iedereen over zijn of haar liefje zit te zeuren zoals jij zo goed kunt zeggen ... we zitten toevallig op het L&R forum en dan zet iedereen dat zich slecht voelt ofzow iets neer dus als jij dat niet zo vindt waarom ben je hier dan nog?
||
Citaat:
En als jij 'toevallig een nieuw liefje hebt' kan ik me voorstellen dat goede vriendschappen nog even veel aandacht krijgen als voorheen, maar zodra dat liefje van je wat langer aanblijft en je van hem gaat houden, zullen er dingen zijn die je met hem deelt en met niemand anders.
||
![]() |
Citaat:
Snapje? liefs, Rio
||
![]() |
Citaat:
want ik houd op een hele andere manier van mijn vriend dan van mijn vriendin... en toch zou ik niet zonder beiden kunnen... ik wil alleen even aangeven dat het hier op L&R net lijkt of alleen de liefde belangrijk is... terwijl bij L&R toch ook je vrienden horen toch? liefs, Rio
||
![]() |
Citaat:
![]() dan ben ik het met je eens xxxx ikke
||
Citaat:
![]() Mijn vriend is ook de eerste met wie ik echt kan praten. Ik ben nogal introvert, ik heb soms dagen dat ik de hele dag niets zeg, hij is de enige die daar doorheen kan komen. Zelfs mijn ouders kunnen dat niet ![]() Dat betekent zoveel voor mij, meer dan ooit een beste vriendin voor mij betekend heeft ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zou niet weten wat ik zonder hen zou moeten... En dat is geloof ik het belangrijkste!! Mensen die om je geven en jou begrijpen... Ik denk dat dit voor veel mensen hetzelfde geldt... Iedereen heeft volgens mij vrienden nodig.. en de 1 heeft genoeg aan 1 persoon en de ander aan 2 en de andere moet er duizenden hebben.. en dat is geloof ik het enige wat verschilt... Maar iedereen heeft geloof ik liefde nodig!! liefs, Rio
Laatst gewijzigd op 23-06-2002 om 11:26. |
![]() |
|
![]() |
tja, je ziet hier op een liefde&relatie forum en daarbij denkt iedereen aan zijn of haar vriend of vriendin...
het lijkt alsof iedereen aan niemand anders denkt, maar waar moet je het hier anders over hebben? mensen met deze gedachtes komen gewoon hierheen en als ze deze gedachtes niet hebben, zal je niks van ze horen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb nu twee jaar een vriend en ik heb ook nog gewoon heel veel vriendinnen die ik heel vaak zie. Maar het gevoel dat ik bij mijn vriend heb is gewoon anders. Als ik hem een paar weken zou moeten missen dan zou dat inderdaad heel anders voelen dan wanneer ik mijn vriendinnen een paar weken zou moeten missen. Niet omdat ik denk dat mijn vriend vreemd zou gaan en óók niet omdat ik denk dat mijn vriendinnen niet meer belangrijk zijn. Maar ik heb dat nooit gehad, en dat doet voor mij echt geen afbreuk aan de vriendschap die ik met ze heb.
Ik heb mijn ouders ook altijd erg gemist als ik naar een ver land ging zonder hen, ook nu ik niet eens meer thuis woon. En mijn vriend zou ik dus ook heel erg missen (ik ga met hem op vakantie, maar toen we net iets hadden ging ik zonder hem en zag ik hem ook vier weken niet). Het is gewoon een gevoel, en gevoel kun je toch niet sturen? Ik ga me niet schuldig voelen omdat ik mijn vriendinnen in de vakantie (in het buitenland) niet mis, want ik zou ze nooit verwaarlozen, ben dolblij als ik ze zie, alleen het gevoel is dus anders. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Veel mensen hebben het alleen maar over hun lievie en ik vind (ik zeg het heel voorzichtig....) dat het dan best wel lijkt dat ze dan willen suggereren dat ze niemand anders dan hun lievie hebben.. Bij sommige mensen zou dit best zo kunnen zijn.. maar ik hoop alleen dat ze hun "andere" vrienden niet vergeten... of "verwaarlozen"... En vrienden horen toch ook bij L&R dus vandaar.... liefs, Rio
|
![]() |
ik ga mijn vriend ook 4 weken missen, maar een goede vriendin gaat ook 3 weken weg, allebei naar 't buitenland. maar toch vind ik 't veel erger dat m'n vriend 4 weken weg gaat dan die vriendin, waarom, gewoon omdat ik heel veel om m'n vriend geef, en ik 't maar nix vind dathij zo lang weggaat, m'n vriendin kan ik wel zonder, dat is gewoon totaal anders vind ik. Natuurlijk geef ik ook wel om die vriendin, en die vriendschap is ook niet verwatert ofzo sinds dat ik verkering heb ofzo (nu meer dan een jaar) maar voor mij is dat gewoon ánders. kan 'tniet zo goed uitleggen maar goed,
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
wat ik voor mijn vriend voel is veel hartstochtelijker dan een gewonde vriend of vriendin. Al houd ik van mijn beste vriendin op dit moment meer dan van mijn vriend, maar dat komt omdat dat nieuw is en dus op een andere manier houden van..
Als ik op vakantie ga, mis ik vnl. mijn vriend. Gewone vrienden+vriendinnen mis ook wel, maar niet zo erg als mijn vriend.
|
Deze vakantie zien m'n vriend en ik elkaar ook minstens 4 weken niet. Dat is natuurlijk wel kloten en zo maar we hebben allebei gewoon lol op een andere bestemming. Ik kan echt wel zo lang zonder hem, zal wel aan hem denken en zo maar ik ga me wel vermaken!
Vorig jaar is het ook gelukt... ook al waren toen de omstandigheden heel anders en zo. Ik weet ook zeker dat we allebei niet vreemdgaan 'n stuff... ook al zullen we daar allebei wel mee worden geconfronteerd (ik zit op die camping met m'n ex en hij zit met veel vrienden in Salou.. wat op zich nix hoeft te zeggen maar toch he) Iig... Da komt wel gooeedd.. xxxx Eve |
![]() |
|
![]() |
Ik snap volkomen wat jullie bedoelen. Ik heb het ook wel hoor.. ik deel gewoon andere dingen met alleen mijn vriend.
Het zijn 2 erg verschillende gevoelens die ik voor ze heb.. en dat is maar goed ook... Ik zou mijn god niet weten watik zonder Marleen zou moeten.. ze is een deel van mijn familie.. ik ben net als zij bij ons.. kind aan huis... Ik behoor tot haar familie en zij tot de mijne.. Met mijn vriend zeg ik dat niet zo omdat ik nog niet zo lang zo'n band met hem heb als dat ik nu met hem heb.. hij was eerder als een broer voor me.. een goed vriend.. en ja af en toe ook mijn "reddende engel" ![]() ik wil niet zeggen dat die band van vroeger met mijn vriend slecht was maar die is verandert.. En ik ben er heeeeeel blij mee ![]() ![]() De band tussen mijn vriendin en mij is nog meer verstevigt sinds ik iets heb met mijn vriend... alles is er op vooruit gegaan.. En ik zal ze beiden missen op vakantie... alleen de een op soms een wat andere manier dan de ander... En ik denk dat de meesten dit wilden zeggen... Ik vind dit een goed moment om te zeggen dankjullie wel voor het uitbrengen van jullie mening... Liefs, Rio
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|