Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zou wel iets voor mij zijn dan ![]()
|
![]() |
Je kan wel stellen dat die toets makkelijk was, maar dat verschilt nog altijd per persoon. Ik heb bijvoorbeeld erg veel moeite met economie en ik had vorig jaar, toen ik ook eindexamen deed, een onvoldoende en ging voor de herkansing.
Ik deed trouwens wel economie-2 maar ik vind dat altijd nare opmerkingen. Anyway. Na mijn onvoldoende heb ik met de economieleraar (die daarna met pensioen zou gaan, ik was z'n laatste klus) allemaal oude examens doorgenomen. Je kan er redelijk wat terugvinden op www.havovwo.nl, daar staan ook de herkansingsexamens dus je hebt sowieso superveel oefenmateriaal. Ik heb in ieder geval alle opdrachten thuis gemaakt, en dan nam ik zowat iedere dag een of twee uur vrij om met mijn leraar alle antwoorden door te nemen. Vervolgens ALLES gevraagd wat ik niet snapte en pas ophouden met vragen totdat ik t ALLEMAAL begreep. Uiteindelijk heb ik alles in twee weken behandeld wat eigenlijk in de twee jaar ervoor had gemoeten ![]() Het voordeel is dat al die examens op elkaar lijken qua vraagstelling. Om de zoveel examens komen telkens weer dezelfde vragen terug. Maak gewoon superveel oude examens, dan moet je eigenlijk alle vragen al een keertje behandeld hebben voordat je hem 'voor het echie' moet maken. Vraag dus gewoon aan je leraar of ie een paar uur in de week tijd vrij kan maken om met jou persoonlijk de stof te behandelen. Ik weet zeker dat dit minstens zo effectief is als een of andere economiecursus op een universiteit, waar je waarschijnlijk nog voor moet betalen ook. |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|