hey, ik en mn vriend hebben voor het moment wel enkele problemen (zoals gezegd in een vroegere post)
we zijn tijdelijk uit elkaar en ik mis hem vreselijk. Ik kan niet stoppen met twijfelen over onder andere de toekomst, hij weet al waar hij gaat wonen, hoe het huis er uit al zien...( het is eigenlijk zo heel afgelegen en daar ben ik niet echt voor te vinden), maar dan komt er nog bij dat hij over de opvoeding van kinderen ook helemaal anders denkt dan ik, de scholing van kinderen, huisdieren, taakverdelingen... Al zijn gedachten hier over zijn eigenlijk, echt het tegen gestelde van wat ik wil. Maar buiten dit hebben we wel een goede relatie, enzo, en dat huis is ook niet voor meteen maar toch over ongeveer iets van drie jaar.
Ik weet gewoon niet of dit dan nog nuttig is om voort te doen, ik weet dat hij deze dingen niet zal veranderen, hoe vaak ik er ook zou praten met hem, zo heeft hij nu eenmaal zijn toekomst voor hem, maar zo wil ik niet leven op zo'n manier, later...
We zijn al een tijdje tesamen, en het gaat goed tussen ons, we zien elkaar graag, maar ik ben bang als ik dit negeer en we dan een paar jaar verder zijn en het inderdaad niet meer gaat, we toch uit elkaar zullen moeten gaan, en dan ben je ook ergens zoveel jaren kwijt...
|