Oud 28-05-2006, 11:00
herbalpower
herbalpower is offline
Ik ben gedupt.

Het huilen staat me nader dan het lachen, maar na (op een dag na) 3 maanden heeft ze het uitgemaakt.

Ze begon donderdag een beetje te morren en vrijdag ging mijn kop eraf. De reden was dat het gevoel ineens weg was, ze hoefde er niet meer over te denken het was meteen definitief.
Ik ging vrijdag met haar naar boven en ik voelde dat het de laatse keer zou zijn dus ik heb nog maar eens goed rondgekeken en alles goed in me opgenomen want ik voelde dat het de laatste keer was dat ik op haar kamer zou zijn. Dat het een keer uitgaat ok snap ik maar dan zo opeens!!!!
Ik ben toen ze het vertelde opgestaan en met de tranen in mijn ogen weg gegaan en naar huis gereden. Nu voel ik me klote en sommigen weten hoe het voeld.

Ze zei ook dat ze het heel erg voor me vond en dat we vrienden konden blijven (cliche, maar goed).

Als extra infromatie zou ik willen toevoegen dat we elkaars eerste relatie waren en dat zij net van pil gewisseld is. Ze heeft wel eens last van stemmingwisselingen maar nooit zo.

Is dit nu echt helemaal over?? of zit er ergens nog een kans in dat het goed komt en hoe moet ik met deze siuatie omgaan?

danke voor het lezen en eventuele reacties

Laatst gewijzigd op 28-05-2006 om 11:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2006, 11:06
Methuselah
Methuselah is offline
Dunno dude, klinkt vrij "uit".

Enneuh, vondt?
Oud 28-05-2006, 11:08
fractuur
fractuur is offline
Niet dat wij er ook maar een zinnig woord over kunnen zeggen, maar ik denk dat het bij haar al langer speelt. Er kan bij iemand heel veel in het hoofd rondgaan, hoewel de ander er niets van merkt. Het kan heel goed zijn dat ze het leuk vond als jij er was, en weer begon te twijfelen op de momenten dat jij er niet wat. En dat ze op gegeven moment het lullig vond voor jou om het aan te houden. Deze situatie kan ik me indenken, anders weet ik het ook niet.. Heel veel sterkte iig!
Oud 28-05-2006, 11:13
Iduna
Iduna is offline
Ja, het is écht uit. Hoe of wat, die vragen kan alleen zij beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 11:25
herbalpower
herbalpower is offline
Weet je wat ook zo moeilijk is. De dag van tevoren zit ze plannen te maken voor de zomer. en voor haar verjaardag en dingen over ee paar weken en zo.

Waarom doe ze dat als ze het een paar uur later uitmaakt. Ik was vrijdag dus bij haar en we hebben twee uur tegen elkaar aan gelegen en ik mocht maar zoenen en haar aaien. Tegen mijn vrienden op msn zit ze te vertellen wat we allemaal gaan doen enzo ik kan je vertellen mijn vrienden en vriendinnen zijn zich rot geschrokken.

Dondag avond zit ik te plannen wanneer ik een weekje bij haar kom slapen
We gaan die avond als een stelletje beesten tekeer en een paar uur later is het uit. Dit kwam heel hard aan man

Ik nog ff met haar gebeld en we hebben afgesproken dat het voor 99,9 % uit is. Dit hebben we zo gedaan omdat ze zelf ook niet weet waarom het gevoel ineens weg is. Zij is er ook van geschrokken. Maar we zien elkaar dus een tijdje niet en dan praten we wel weer over msn en face to face.

Ik voel me echt door een trein aangereden.
Oud 28-05-2006, 11:28
Iduna
Iduna is offline
Hoe kun je face to face praten als je elkaar niet gaat zien? En misschien kun je beter contact helemaal verbreken, dus ook niet op msn 'praten'.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 11:42
herbalpower
herbalpower is offline
over twee, drie weken praten we weer eens face to face. Maar contact verbreken liever niet. Ik heb nog zo veel vragen en ik wil nog ff rustig geestelijk afscheid kunnen nemen van haar,ouders en huis en huisdieren enzo. Daar heb ik een tijdje voor nodig denk ik.

Ach gelukkig hebben we de foto's nog. En wat overblijft zijn de herinneringen van de drie mooiste maanden in mijn leven.
Deze pijn gaat heel diep zitten. Ik heb me echt helemaal voor haar gegeven ik was alles voor haar en zij voor mij en dan is het binnen een paar uur uit. FCK man.
Oud 28-05-2006, 11:44
damaetas
damaetas is offline
*aait hoofdje*

ik snap er nix van.
Oud 28-05-2006, 11:52
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 28-05-2006 @ 12:42 :
over twee, drie weken praten we weer eens face to face. Maar contact verbreken liever niet. Ik heb nog zo veel vragen en ik wil nog ff rustig geestelijk afscheid kunnen nemen van haar,ouders en huis en huisdieren enzo. Daar heb ik een tijdje voor nodig denk ik.

Ach gelukkig hebben we de foto's nog. En wat overblijft zijn de herinneringen van de drie mooiste maanden in mijn leven.
Deze pijn gaat heel diep zitten. Ik heb me echt helemaal voor haar gegeven ik was alles voor haar en zij voor mij en dan is het binnen een paar uur uit. FCK man.
Volgens mij verdien jij dit niet man... Succes
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 11:59
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Weet je uberhaupt wel WAAROM ze het heeft uitgemaakt?
Oud 28-05-2006, 12:04
Iveauh
Iveauh is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 28-05-2006 @ 12:59 :
Weet je uberhaupt wel WAAROM ze het heeft uitgemaakt?
lees dan
omdat het gevoel weg is, dat is meestal de reden!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 12:09
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Iveauh schreef op 28-05-2006 @ 13:04 :
lees dan
omdat het gevoel weg is, dat is meestal de reden!
Ja, maar lekker lullig dan, als het zo opeens gebeurt. =/ Ik bedoel, ze hadden het de dag ervoor nog leuk met elkaar en seks en alles?
Zal wel aan mij liggen, maar als de gevoelens 'opeens' weg zouden zijn na bijna 3 maanden, zou ik niet meer nog net zo kunnen doen als eerder.
Oud 28-05-2006, 12:19
Verwijderd
Kut voor je man. Was ze labiel of anderszins geestelijk in de war?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 12:29
herbalpower
herbalpower is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-05-2006 @ 13:19 :
Kut voor je man. Was ze labiel of anderszins geestelijk in de war?
Echt zo een nuchtere opmerking van jou

Nee hoor, volgens mij was ze geheel bij kennis de afgelopen weken. Ze was wel op een andere pil overgestapt (yasmine) ze had nog wel eens last van stemmingswisselingen.

Ja het is uit omdat het gevoel in een klap weg was .

Ik ben geen doedje maar als je op deze manier gedumpt wordt dan doet het heel veel pijn. Maar ja ik kwam er dus net achteren dat haar gisternacht een sms je had gestuurd (ja drank) Maar het was een heel net sms met punten en hoofdletters enzo met de strekking of ze er nog eens over na wou denken en dat ik er kapot van was.

Ik kreeg een paar minuten later een berichtje terug (zie ik nu) Met dat ze het ook heel erg vond voor me en dat ze het zelf ook niet snapte.
Want ik heb haar ook nog gebeld dat ik veilig thuis was gekomen dat riep ze me nog na toen ik het huis uit stormde.

Het is allemaal heel netjes tussen ons, maar ik snap het gewoon niet en het doet zo een pijn op deze manier

En ze was ook geen 14, ze was op een maand na 19. We hadden hetzelfde werk en denkniveau HBO.
Bijde student dus daar ligt de reden ook niet.

Laatst gewijzigd op 28-05-2006 om 12:32.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 12:35
Verwijderd
ik ken het gevoel. Het is klote kut en zoveel meer. Wij hadden uiteindelijk het contact maar verbroken, omdat ik me iedere keer weer rot voelde als ik hem had gesproken, maar ik denk dat als je contact houdt, je elkaar ook kunt steunen. Het enige wat je kunt proberen te doen is het te accepteren, want begrijpen zul je het toch niet.

Het kan er bij mij niet in dat je een relatie stuk maakt door op een andere pil over te gaan. Hormonen doen veel met je, maar uitmaken lijkt me nogal overdreven.

En ik wil niet lullig zijn, maar je moet echt eens gaan werken aan je d/t gebruik.

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 13:57
Tiño
Tiño is offline
kut joh,
echt heel erg, lijkt mij een heel erge situatie,maar aan de andere kant is 3maanden nog geen half leven, zo kun je het ook bekijken.

En je bent nog jong enzo.

Maar evengoed klote en succes.
Oud 28-05-2006, 14:10
Verwijderd
Citaat:
herbalpower schreef op 28-05-2006 @ 13:29 :
Echt zo een nuchtere opmerking van jou
Ja, ik vind het gewoon nogal raar klinken, nog allerlei plannen maken voor de (middel)lange termijn, dan het ineens uitmaken en achteraf ook nog zeggen dat ze niet weet waaraan het ligt.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 14:22
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-05-2006 @ 15:10 :
Ja, ik vind het gewoon nogal raar klinken, nog allerlei plannen maken voor de (middel)lange termijn, dan het ineens uitmaken en achteraf ook nog zeggen dat ze niet weet waaraan het ligt.
Ik ken er nog een die dat deed (hoewel na iets langere tijd) en die komt er nu pas na zo'n 3 maand achter hoe het eigenlijk komt En ik snap dat ook niet, hoor, want ik blijf in zo'n geval denken en denken tot ik erachter ben wat het (waarschijnlijk) veroorzaakt heeft. Maar goed, sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo reflectief ingesteld, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 14:31
Verwijderd
Wel achterlijk dat ze beweert dat 'het gevoel in één klap weg is'. Een normaal mens zou dan gewoon eerst vraagtekens zetten bij hoe dat kan, en het even afwachten tot het weer terug komt. Maar het metéén uitmaken? Dat slaat helemaal nergens op.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 14:54
herbalpower
herbalpower is offline
Bedankt voor de steun en de reacties, ik had het ff nodig.

Het waren maar drie maanden samen maar voor mij was het alsof de wereld ineen storte. Ik denk inderdaad veel na over de relatie en bedenk waar we dingen anders hadden kunnen doen.

Maar als het gevoel bij mij ineens weg was dan had ik zeker nog een week gewacht en er eens goed over na gedacht.

Het ging steeds beter tussen ons en ook als we ergens meer zaten dan namen we uitgebreid de tijd om erover te praten. Als ik terug kijk dan denk ik dat we voor allebei de eerste relatie het goed hebben gedaan. Alleen de manier waarop het is uitgegaan was een behoorlijke schok.

Ik heb niet zo snel zelfmedelijden maar ik denk dat ik dit inderdaad niet heb verdient. Voor degenen die geinteresseerd zijn zal ik wel bijhouden hoe het toekomstige contact tussen ons verloopt.

Bedankt voor de steun medestudentjes
Oud 28-05-2006, 18:48
Moustache
Moustache is offline
Ik zou je niet teveel druk maken over wat anders had gekund of wat je beter had kunnen doen. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Ik snap hoe je je voelt, ik had exact hetzelfde maar dan na 2,5 jaar. Het is een zure appel waar je doorheen moet bijten, maar de zon gaat wel weer een keer schijnen, hang in there
Oud 28-05-2006, 19:14
herbalpower
herbalpower is offline
Where the answers won't come around, I blame myself for being me again

Dit is haar nieuwe tekst op msn. Kun je ook niet veel mee

Die van mij is geworden: "liefde maakt maar kapot dan drank goed kan maken, mijn wereld storte in een dag in elkaar
Oud 28-05-2006, 19:21
Verwijderd
Niet doen. Zet je msn naam gewoon op je voornaam.

Irritante betekenisvolle namen zijn echt nog erger dan dat het uit is. Dan word je er iedere keer aan herinnerd. Ze weet toch wel hoe je je voelt.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 19:24
Myuki
Myuki is offline
Jongen je bent 21... dan zet je je zielsroerselen toch niet meer in je MSN naam

Verder, ja rottig... waarschijnlijk was ze al wel eerder aan 't twijfelen, want zo ineens 'niks meer voor je voelen' is erg apart. Probeer gewoon blij te zijn omdat je een fijne tijd met dat meisje gehad hebt
Oud 28-05-2006, 19:25
LoeLoe
LoeLoe is offline
Voor haar komt dit niet als donderslag bij heldere hemel. Zij zal er al vaker over nagedacht hebben en nu neemt ze een besluit. Ze heeft het allang voor zichzelf verwerkt en heeft er vrede mee. Nu alleen jij nog.

Tis uit .. Daar doe je niks tegen. Blijkbaar was zij niet de ware voor je.
Oud 28-05-2006, 23:44
Verwijderd
In elk geval geen vrienden proberen te blijven.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 00:42
Vice
Vice is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-05-2006 @ 15:10 :
Misschien aan het lijntje gehouden.
Oud 29-05-2006, 00:45
Verwijderd
Blij zijn dat je van dat kind af bent.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 10:32
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 28-05-2006 @ 12:00 :
Ik ben gedupt.

Het huilen staat me nader dan het lachen, maar na (op een dag na) 3 maanden heeft ze het uitgemaakt.

Ze begon donderdag een beetje te morren en vrijdag ging mijn kop eraf. De reden was dat het gevoel ineens weg was, ze hoefde er niet meer over te denken het was meteen definitief.
Ik ging vrijdag met haar naar boven en ik voelde dat het de laatse keer zou zijn dus ik heb nog maar eens goed rondgekeken en alles goed in me opgenomen want ik voelde dat het de laatste keer was dat ik op haar kamer zou zijn. Dat het een keer uitgaat ok snap ik maar dan zo opeens!!!!
Ik ben toen ze het vertelde opgestaan en met de tranen in mijn ogen weg gegaan en naar huis gereden. Nu voel ik me klote en sommigen weten hoe het voeld.

Ze zei ook dat ze het heel erg voor me vond en dat we vrienden konden blijven (cliche, maar goed).

Als extra infromatie zou ik willen toevoegen dat we elkaars eerste relatie waren en dat zij net van pil gewisseld is. Ze heeft wel eens last van stemmingwisselingen maar nooit zo.

Is dit nu echt helemaal over?? of zit er ergens nog een kans in dat het goed komt en hoe moet ik met deze siuatie omgaan?

danke voor het lezen en eventuele reacties
Erg kut voor je makker, en nee, het komt niet weer goed. Maar vertel mij eens.. Hoe heb jij je opgesteld tegenover haar gedurende jullie relatie. Hoelang kende je haar voor het wat werd? Vertelde je haar vaak hoe leuk je er vond en dergelijke? Vroeg je haar vaak om bevestiging?

Het is natuurlijk onzin dat ze 'ineens' tot deze conclusie is gekomen. Eerst vond ze je leuk..alleen daarna door je gedrag steeds minder leuk. Totdat ze op een punt was waarop ze dacht: fuck dit, ik heb simpelweg meer zin om alleen te zijn dan met herbalpower. En toen maakte ze het uit. Alleen waaromleek alles nog koek en ei te zijn voorheen? Omdat als een meisje in haar gedrag tegenover de jongen laat merken dat ze hem minder leuk begint te vinden ze allemaal gezeur aan haar kop krijgt en daar heeft ze geen zin in. Dus speelt ze een toneelspelletje. Het toneelspelletje van "zo moet ik mij gedragen bij mijn vriend".

By the way.. Dit: "liefde maakt maar kapot dan drank goed kan maken, mijn wereld storte in een dag in elkaar

Is werkelijk te erg voor woorden. Zum kotsen. Dit is precies de houding waardoor je haar in de eerste plaats bent kwijtgeraakt.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 10:41
Iduna
Iduna is offline
contact verbreken, vooral deleten op msn.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 10:55
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 29-05-2006 @ 11:32 :
Erg kut voor je makker, en nee, het komt niet weer goed. Maar vertel mij eens.. Hoe heb jij je opgesteld tegenover haar gedurende jullie relatie. Hoelang kende je haar voor het wat werd? Vertelde je haar vaak hoe leuk je er vond en dergelijke? Vroeg je haar vaak om bevestiging?

Het is natuurlijk onzin dat ze 'ineens' tot deze conclusie is gekomen. Eerst vond ze je leuk..alleen daarna door je gedrag steeds minder leuk. Totdat ze op een punt was waarop ze dacht: fuck dit, ik heb simpelweg meer zin om alleen te zijn dan met herbalpower. En toen maakte ze het uit. Alleen waaromleek alles nog koek en ei te zijn voorheen? Omdat als een meisje in haar gedrag tegenover de jongen laat merken dat ze hem minder leuk begint te vinden ze allemaal gezeur aan haar kop krijgt en daar heeft ze geen zin in. Dus speelt ze een toneelspelletje. Het toneelspelletje van "zo moet ik mij gedragen bij mijn vriend".

By the way.. Dit: "liefde maakt maar kapot dan drank goed kan maken, mijn wereld storte in een dag in elkaar

Is werkelijk te erg voor woorden. Zum kotsen. Dit is precies de houding waardoor je haar in de eerste plaats bent kwijtgeraakt.
I couldn't agree more
en 3 maanden is opzig vrij kort... het is heus niet het einde van de wereld hoor
Oud 29-05-2006, 18:23
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Citaat:
N00dles schreef op 28-05-2006 @ 15:31 :
Wel achterlijk dat ze beweert dat 'het gevoel in één klap weg is'. Een normaal mens zou dan gewoon eerst vraagtekens zetten bij hoe dat kan, en het even afwachten tot het weer terug komt. Maar het metéén uitmaken? Dat slaat helemaal nergens op.
idd
Oud 29-05-2006, 19:18
zoef de haas
zoef de haas is offline
Het kan overigens ook een ontzettende kutsmoes zijn terwijl ze eigenlijk is vreemdgegaan en dat niet durft toe te geven om wat voor reden dan ook...
Oud 29-05-2006, 19:49
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 29-05-2006 @ 20:18 :
Het kan overigens ook een ontzettende kutsmoes zijn terwijl ze eigenlijk is vreemdgegaan en dat niet durft toe te geven om wat voor reden dan ook...
haha praat die arme jongen nog even wat dingen aan anders
Oud 29-05-2006, 20:00
Verwijderd
Citaat:
herbalpower schreef op 28-05-2006 @ 20:14 :
Where the answers won't come around, I blame myself for being me again

Dit is haar nieuwe tekst op msn. Kun je ook niet veel mee

Die van mij is geworden: "liefde maakt maar kapot dan drank goed kan maken, mijn wereld storte in een dag in elkaar
Groei op.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:07
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Jongen, welkom in de wereld die liefde heet. Nu weet je hoe vrouwen zijn. Tegen de tijd dat ze vervelend gaan doen hebben ze er al weken geen zin meer in. En toen ze het uitmaakte met jou had ze er al lang een punt achter gezet.

Als je iemand vindt bij wie je je echt gelukkig voelt voel je vanaf het begin al dat zoiets als dit niet snel gaat gebeuren, als je alleen maar met een meisje hebt omdat je een vriendinnetje wilt om het verkering hebben, of om seks (ja, die kanslozen bestaan ook)

Het valt me nog tegen dat dit grietje 19 was. Want onder de 18 is het vaak huilen met de pet op. Veelal onzekere labiele meisjes die aandacht nodig hebben, en een saai leven hebben zonder hobbies of ambities. Dan hebben ze vriendjes nodig om die leegtes op te vullen, en dan ben jij een rebound of gewoon een ander soort lul.
Besteed geen tijd aan meisjes waarbij je ook maar een klein beetje twijfelt over hun eerlijkheid. Als je merkt dat ze geen leuk leven hebben (ze zeuren, zitten hele dagen doelloos op de chatbox) stop dan met praten, en wens ze een goede voortzetting.

Natuurlijk zijn niet alle meiden zo, maar als jij na 3 maanden al bent gedumpt...had je er dus wel zo eentje. En dat is vaak met jongens die moeilijk een vriendin vinden, die nemen namelijk genoegen met wat ze kunnen krijgen. En dan kom je dus uit bij dit soort vrouwelijk uitschot

Begin de volgende keer pas een relatie als je iemand vindt die het waard is om met jou een relatie te hebben. Jij selecteert, niet zij.

Waarom ben jij gedumpt? Mag ik raden,

- Je hebt haar belemmerd in haar vrijheid (iets opgelegd?)
- Je geeft haar alle macht
- Je neemt geen initiatieven en toont geen dominantie (zie 2)

Mijn advies. Dump dit soort grietjes voordat ze jou dumpen vriendinnetjes zijn het niet waard een slecht humeur te hebben, sta erboven kerel.

Laatst gewijzigd op 29-05-2006 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:43
herbalpower
herbalpower is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 29-05-2006 @ 21:07 :

- Je neemt geen initiatieven en toont geen dominantie (zie 2).

Ok MSN tekst aangepast. (sorry)

Ik belemmerde haar absoluut niet, ik gaf haar bijna alle vrijheid.

Ik gaf haar absoluut niet alle macht, door opleiding ben ik gewent om veel macht over personen te hebben. Ik ben dan ook heel tactich met onderwerpen omgegaan.

Ik nam best veel initiatief maar er was genoeg ruimte voor haar ideen en andere dingen. Het was een compleet evenwichtige relatie.

En ik schat haar absoluut niet in tot vreemdgaan. (maar je weet het nooit) Maar ik denk persoonlijk echt niet.

Verrekte kut wijf
Oud 29-05-2006, 21:42
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Je wist dus dat het minder ging, en je liet het lekker doorgaan. En dan ga je janken als ze het uitmaakt, damn zwak.

Jongen, geloof me maar. Dit meisje kent een handjevol jongens, en die spreekt ze elke avond via de chat of sms, en één van die jongens...

die is interessanter,

En dan zegt ze "doei herbalpower, hallo nieuwe spetter" Wedden dat ze binnen 2 weken een nieuwe vriend heeft.

hoeft ook niet helemaal aan jou te liggen. Want misschien is ze gewoon een goedkoop meisje, maar als die andere jongens interessanter zijn, dan mis je dus wat.

Ga jezelf nou niets verwijten en lopen treuren, want voor haar dui-zend anderen.

lalalala
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 01:14
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 29-05-2006 @ 22:42 :

lalalala
Sukkel.

Je leest niet wat hij schrijft en je wijsheden zijn pure tautologiën door verdekt alles open te laten. Zeg dan ook gewoon dat je het niet weet.

OT:

Ik vind het rot voor je.
Hoe je het ook wendt of keert, ik vind haar gedrag verre van subtiel.

Zorg wel dat je echt beseft dat het voorbij is hè. Je hoeft er niet jaren verdrietig om te blijven. Zie het als een hele goede film die je net hebt gezien. Je zou kunnen balen dat ie over is, maar je kunt ook blij zijn dat je een toffe film hebt gezien. En in de toekomst worden er vast nog wel meer toffe films gemaakt, hoogst waarschijnlijk ook nog wel eens een betere

Laatst gewijzigd op 30-05-2006 om 01:22.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 13:49
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Doavid schreef op 29-05-2006 @ 20:49 :
haha praat die arme jongen nog even wat dingen aan anders
Ik probeer alleen een reden te zoeken en aangezien het bij mij zo ging dat het ineens uit was en zei dat het gevoel weg was maar hij gewoon vreemd was gegaan en dat niet durfde toe te geven
Ik probeer niemand iets aan te praten
Oud 30-05-2006, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 30-05-2006 @ 02:14 :
Zorg wel dat je echt beseft dat het voorbij is hè. Je hoeft er niet jaren verdrietig om te blijven. Zie het als een hele goede film die je net hebt gezien. Je zou kunnen balen dat ie over is, maar je kunt ook blij zijn dat je een toffe film hebt gezien. En in de toekomst worden er vast nog wel meer toffe films gemaakt, hoogst waarschijnlijk ook nog wel eens een betere

en idd, niet naar Smokin' dan wel Mr. Hypertext luisteren.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 13:56
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 30-05-2006 @ 14:52 :

en idd, niet naar Smokin' dan wel Mr. Hypertext luisteren.
Wel naar Smokin' dan wel Mr. Hypertext luisteren, maar wel je eigen verstand erbij houden.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 14:22
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 30-05-2006 @ 02:14 :
Sukkel.

Je leest niet wat hij schrijft en je wijsheden zijn pure tautologiën door verdekt alles open te laten. Zeg dan ook gewoon dat je het niet weet.

OT:

Ik vind het rot voor je.
Hoe je het ook wendt of keert, ik vind haar gedrag verre van subtiel.

Leuk, dit soort "ik zie wel weer het schip strand" levenswijsheden. Waarschijnlijk wordt er nog wel een betere film gemaakt? Ja vast wel, maar een jongen (en meisjes eveneens) kunnen ook kritisch naar zichzelf kijken en zeggen: hier had ik meer karakter moeten tonen, of dit en dat anders moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 14:36
Verwijderd
Citaat:
herbalpower schreef op 29-05-2006 @ 21:43 :
Ok MSN tekst aangepast. (sorry)
Goed zo. En ja, verontschuldig je maar eens goed tegenover mij!

(m.a.w., die 'sorry' had echt niet gehoeven.)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 14:40
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 30-05-2006 @ 15:22 :
Leuk, dit soort "ik zie wel weer het schip strand" levenswijsheden.Waarschijnlijk wordt er nog wel een betere film gemaakt? Ja vast wel, maar een jongen (en meisjes eveneens) kunnen ook kritisch naar zichzelf kijken en zeggen: hier had ik meer karakter moeten tonen, of dit en dat anders moeten doen.
Het was niet bedoeld als een "ik zie wel waar het schip strand"-verhaal. Het was bedoeld om zijn emotie, zijn verdriet te erkennen en daar begrip voor te tonen, maar hem tegelijkertijd te laten beseffen dat het leven doorgaat en hij er niet in moet blijven hangen. Doorgaan, dat is ook aanzetten tot aktie.

Met jou was ik het al niet zo bijzonder eens, doordat je net als Hypertext meent elk meisje en elke relatie te doorgronden en je visie op relatie nogal 'male supremacy' overkomt. Maar Hypertext's opmerkingen schoten me helemaal in het verkeerde keelgat, zeker nog een graadje erger. Juist door zijn 'levenswijsheden'.

Kijk naar dit:

Citaat:

- Je neemt geen initiatieven en toont geen dominantie (zie 2)
[b]

Dat is interessant doen met mogen raden enzo, maar het slaat nergens op. Net zoiets als zeggen "Laat me raden wat er vandaag met jou is gebeurd: "Je bent natgeregend, je bent naar buiten gegaan maar het regende niet, of je bent de hele dag binnen gebleven". Goh, vreemd dat het 'klopt', ik heb net praktisch alle mogelijkheden opgenoemd.

Laatst gewijzigd op 30-05-2006 om 14:43.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 14:45
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 29-05-2006 @ 21:07 :
Ik heb een betere: omdat zij het uit wilde maken.

Wat een semi-psychologisch bullshitterig fancy-gezever' sla jij uit.
Oud 30-05-2006, 15:11
herbalpower
herbalpower is offline
He dit wordt geen discussie over mijn rug heen!!

Na twee dagen hardkloppingen en verdriet is er nu tenminste plaats voor wat woede. Ik ben blij dat ik nu weer een beetje vooruit kan kijken en dat de ergste pijn voorbij is.

Ik had alleen niet gedacht dat ik s'nacht badend in het zweet wakker zou worden met hardkloppingen. Man, je hoopt dat het een droom was maar dan realiseer je je dat het voorbij is en dan gaat dat hart weer.

Dat ze me nu ook geblockd heeft op MSN is echt wel een beetje overdereven. Ik was toch niet van plan om tegen haat te praten en zelf de sms'jes die ik heb gestuurd sinds het uit is (2 stuks) waren netjes.

Misschien is het dus echt beter dat ik haar een langere tijd niet zie of spreek. Ik heb ook vee gehad aan de steun van mijn studiegenoten en dan vooral de mannelijke Die waren het er mee eens dat ze me gewoon niet waard was.

Maar het deed echt veel pijn omdat de klap zo groot is en ik hem niet tijdig zag aankomen.
Oud 30-05-2006, 15:27
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 30-05-2006 @ 15:40 :
Het was niet bedoeld als een "ik zie wel waar het schip strand"-verhaal. Het was bedoeld om zijn emotie, zijn verdriet te erkennen en daar begrip voor te tonen, maar hem tegelijkertijd te laten beseffen dat het leven doorgaat en hij er niet in moet blijven hangen. Doorgaan, dat is ook aanzetten tot aktie.
Okey, fair enough.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 19:20
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 30-05-2006 @ 16:11 :
Ik had alleen niet gedacht dat ik s'nacht badend in het zweet wakker zou worden met hardkloppingen. Man, je hoopt dat het een droom was maar dan realiseer je je dat het voorbij is en dan gaat dat hart weer.
Hm, dat soort dromen zijn echt kut =/ en die situatie al helemaal... Maar goed, het kan ook zijn dat het "gevoel wel plotseling weg was", maar dat het gevoel er niet helemaal bij haar is geweest. Misschien heeft ze zichzelf het zitten aanpraten dat ze heel veel gevoelens had, want dan ZOU het nog kunnen dat de "gevoelens" opeens weg zijn.

Maar zonder dit gedoe vind ik het echt vreemd van haar

(en dan gaat een slim iemand bij L&R ook nog een topic openen met "jongens, je snapt er niks van" ofzo =/. Hierbij de tegenaanval.)
Oud 05-06-2006, 10:15
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
hmm echt kut voor je man! ik weet hoe het voelt, liefdesverdriet is echt verschrikkelijk! heel veel sterkte ermee echt, en hey, komt goed. dat is zeker!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten