Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
volgens mij weten jullie niet over welke lesbrief ik het heb.Ik heb geen m&o boek ,maar lesbrief. En geloof mij nou:
Het is echt super veel!! (die lesbrieven hebben 4 hoofdstukken, maar het zijn wel super grote lesbrieven!) Iedereen klaag over de grote hoeveelheid stof bij mij op school. M&O sucks!!!! |
![]() |
||
Citaat:
vind het niet zo heel moelijk
|
![]() |
sorry maar dat is echt niet veel
voor laatste school onderzoek m&o moest ik 3 lesbrieven leren, namelijk eenmanszaak 1, eenmanszaak 2 en firma dus zeur niet! En stichting is zo makkelijk!!!
|
![]() |
hoihoi,
het valt allemaal wel mee. je moet bij m&o gewoon een beetje nadenken. zoveel is het niet. de stichting is erg makkelijk. ik heb hem al gehad. ik krijg nu onwijs veel theorie das wel minder, maar berekeningen zijn helemaal niet moeilijk. gr chantalle
|
![]() |
Nou zo te horen mag ik best van geluk spreken. Wij krijgen steeds een toets als we een lesbrief afhebben. En van de stichting hoeven we maar 3 paragraven te kennen. de rest valt weg voor het examen. Heb gisteren een toets over de firma gehad. makki. Maar voor andere vakken (biologie en Wiskunde) kun je weer het boek van vorrig jaar erbij halen. bah meer dan 300 pagina's. daar ben ik wel een tijdje mee bezich.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Gymnasium vs. Atheneum FastJapie | 238 | 24-04-2012 19:07 |