Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2002, 20:04
KiPracticer
KiPracticer is offline
IK HEB EINDELIJK TELEKINESE GEDAAN!!!!!!!!!!!!!
HOIHOIHOIHOIHOIHOIHOIHOIHOIHOIHOI
heb vanmiddag 3 keer mn psiwheel laten bewegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (en nee, het was niet de wind)
EN HET IS VERSLAVEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(je mag dit bericht negeren als je wilt)
Advertentie
Oud 27-06-2002, 20:06
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
heb vanmiddag 3 keer mn psiwheel laten bewegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (en nee, het was niet de wind)

(je mag dit bericht negeren als je wilt)
Heeeeee gefeliciteerd jonge, hoe lang oefen je al met Telekinese? En hoe visualiseer jij het? Met de hand of gewoon energie? Nogmaals gefeliciteerd heh.

*nu es kijken hoe die ongelovige hier tegenaan kijken*
Oud 27-06-2002, 20:12
KiPracticer
KiPracticer is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Heeeeee gefeliciteerd jonge, hoe lang oefen je al met Telekinese? En hoe visualiseer jij het? Met de hand of gewoon energie? Nogmaals gefeliciteerd heh.

*nu es kijken hoe die ongelovige hier tegenaan kijken*
Wil je dat echt weten?
Cker?
Ok, 1 dag.................................. ik stond er zelf ook verbaasd van te kijken.

TK is geen visualisatie heb ik nu gemerkt, het is meer 'voelen', weten, erg lastig te omschrijven, maar het lukt gewoon/
Oud 27-06-2002, 20:14
erhen
erhen is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
Gefeliciteerd !!

ben je er echt maar 1 dag mee bezig geweest ?
Oud 27-06-2002, 20:17
KiPracticer
KiPracticer is offline
ik was al maanden van plan ermee te gaan trainen, maar nu had ik zoiets van: ga trainen, het gaat je dit keer (had het heel lang geleden een keer geprobeerd) lukken (tsja, je hebt precognitie of je hebt het niet).
Ik had een kwartier gemediteerd, en heb in een half uur dat wheel 3 keer bewogen. Kinda cool, niet?
Oud 27-06-2002, 20:22
Darvan
Darvan is offline
ff officieel op ut forum: Gratz!!!

nu ik nog
Oud 27-06-2002, 22:59
Yule
Yule is offline
Doe je goed joh, maarre...was psies zo`n psiwheel ?? heb er wel es van gehoord, maar weet nie wa et is
Oud 27-06-2002, 23:54
erhen
erhen is offline
Citaat:
Yule schreef:
Doe je goed joh, maarre...was psies zo`n psiwheel ?? heb er wel es van gehoord, maar weet nie wa et is
In de media sectie van psipog (www.psipog.net , bovenste link klikken > media) staan wat movies van voorbeelden...
Maar ik weet zelf niet hoe ik zo'n ding zou maken al heb ik daar wel gister een site over gezien, maar die ben ik vergeten te bookmarken
Oud 28-06-2002, 11:09
~GoldenAura~
~GoldenAura~ is offline
Kewl KF Feli!! ik merk dat ik erg goed ben in Mind control ik kan kleine organismen mijn wil opleggen (bv vliegen op een lamplaten zitten en een vogel z'n bek laten houden maar toch KF echt kicke jonge da je het kan ! VEEL GELUK ER NOG MEE!
Oud 28-06-2002, 11:47
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
~GoldenAura~ schreef:
Kewl KF Feli!! ik merk dat ik erg goed ben in Mind control ik kan kleine organismen mijn wil opleggen (bv vliegen op een lamplaten zitten en een vogel z'n bek laten houden maar toch KF echt kicke jonge da je het kan ! VEEL GELUK ER NOG MEE!
Uhh, KiPracticier heeft telekinese ikke niet (ik doe daar nie aan). Maar eej ik doe ook aan Mind Control op een zelfverzonnen manier. Maar het maakt niet uit hoor, ik kan zelfs leraren van school de geest manipuleren zodat ze geen straf geven. Dark Girl zit bij mij op school en die weet er alles van. Maar welke techniek gebruik jij om iemand geest te controleren? Nogmaals ik merk ook dat ik hier aanleg voor heb, zullen we wat ervaringen uitleveren?
Oud 28-06-2002, 15:46
~GoldenAura~
~GoldenAura~ is offline
Kewl ojha en sorry dak je verwarde met die andere KI Heb je msn? voeg me anders ff toe kamerplant_2001@hotmail.com dankje
Oud 28-06-2002, 18:18
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
~GoldenAura~ schreef:
Kewl ojha en sorry dak je verwarde met die andere KI Heb je msn? voeg me anders ff toe kamerplant_2001@hotmail.com dankje
Ja ik ben jottem80@hotmail.com , kamperplant_2001@hotmail.com? Die ken ik, volgens mij heb ik jou al er eerder toegevoegd. Nou jah, toch maar ff opnieuw doen.
Oud 29-06-2002, 12:35
KiPracticer
KiPracticer is offline
Iedereen die wilt weten hoe ie een psiwheel moet maken: http://www.psipog.net/paper.gif

Ahh, mind control, errug leuk. Ik zorg daarmee altijd dat de leraren me gewoon niet zien bij het overhoren van het huiswerk (kán ook uit de hand lopen, zo ben ik een keer als afwezig opgeschreven terwijl dat niet zo was, oops)
Oud 29-06-2002, 12:51
legatus
legatus is offline
Volgende keer wel antwoord geven als ze vragen of je er bent.
Oud 29-06-2002, 16:23
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
Iedereen die wilt weten hoe ie een psiwheel moet maken: http://www.psipog.net/paper.gif

Ahh, mind control, errug leuk. Ik zorg daarmee altijd dat de leraren me gewoon niet zien bij het overhoren van het huiswerk (kán ook uit de hand lopen, zo ben ik een keer als afwezig opgeschreven terwijl dat niet zo was, oops)
Is handig heh dat Mind Control! Ik gebruik het op bijna iedereen. Ik kan ons moeder mijn broertje straf laten geven. Is lachúh!
Oud 30-06-2002, 02:22
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
wat is het nut van al deze paranormale beweeg/control praktijken?
Oud 30-06-2002, 10:16
~GoldenAura~
~GoldenAura~ is offline
Niks maarja wel kewlig ookal is het soms slecht maar als het echt nodig is wel handig
Oud 30-06-2002, 11:07
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Copelanl)ia schreef:
wat is het nut van al deze paranormale beweeg/control praktijken?
Wat is het nut als je beweeg/control praktijken niet kan?
Oud 01-07-2002, 14:18
eendje47
eendje47 is offline
hoe leer je dattan?????
kwil dattook
Oud 01-07-2002, 14:45
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
eendje47 schreef:
hoe leer je dattan?????
kwil dattook
Nou als je telekinese wilt leren. Dat kan op heeeeel veel verschillende manieren. Ik zeg deze maar: Maak maar een Psi-Wheel, en visualiseer een hand die uit je hersenen komt, concentreer op deze hand en probeer het Psi-Wheel te laten draaien. Dat is één manier.
Oud 01-07-2002, 20:53
real terminator
real terminator is offline
en als dat niet lukt......
Oud 01-07-2002, 21:59
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
real terminator schreef:
Dan lukt het niet. Dan kun je beter kijken of je wel genoeg mediteert of andere gaves gaan zoeken.
Oud 01-07-2002, 22:32
kleine wicca
kleine wicca is offline
euh......als ik even verveldn mag doen.......wat is het nut ervan?

vinnet wel heel tof voor je hoor
Oud 01-07-2002, 23:08
KiPracticer
KiPracticer is offline
nu nog compleet niks, als je sterker wordt kan je het zelf wel bedenken. en om ki fighter te quoten: 'wat is het nut ervan als je het niet kan?'
Oud 01-07-2002, 23:09
susun
susun is offline
op naar de olifanten
Advertentie
Oud 02-07-2002, 11:52
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
nu nog compleet niks, als je sterker wordt kan je het zelf wel bedenken. en om ki fighter te quoten: 'wat is het nut ervan als je het niet kan?'
Ja duh, als je het niet kan dan moet je lopen om de lamp uit te doen bijvoorbeeld.
Oud 02-07-2002, 17:07
wicce
wicce is offline
Citaat:
real terminator schreef:

dan blijf je gewoon proberen hoor. igg niet de moed opgeven, want als iemand anders et kan, kan jij het ook.
Oud 03-07-2002, 01:30
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Wat is het nut als je beweeg/control praktijken niet kan?
lekker argument
energieverspilling.... bovendien, ik kan dingen laten bewegen met mn thoaghts haaaaaaaahahahaahahaha
Oud 03-07-2002, 08:57
~GoldenAura~
~GoldenAura~ is offline
Citaat:
Copelanl)ia schreef:

thoaghts

Sure
Oud 03-07-2002, 21:05
erhen
erhen is offline
Heb iemand bij toeval dat plaatje hoe je zo'n psiwheel moet maken op z'n hd staan ?
psipog is down...
Oud 04-07-2002, 10:54
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Copelanl)ia schreef:

lekker argument
energieverspilling.... bovendien, ik kan dingen laten bewegen met mn thoaghts haaaaaaaahahahaahahaha
Met je gedachten? Gedachten = energie. hahahahhaaaaahahahaha
Oud 04-07-2002, 17:52
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Dan kun je beter kijken of je wel genoeg mediteert of andere gaves gaan zoeken.

postzegels verzamelen ofzo?
Oud 04-07-2002, 23:06
KiPracticer
KiPracticer is offline
ehh, forumbaasje: het is telekinese, niet telekine, klein detail
Oud 05-07-2002, 01:28
Verwijderd
rofl als ik genoeg wiet rook dan kan ik het ook laten bewegen of beweeg ik dan?

totale nonsens natuurlijk :/ jullie kijken te veel DragonBall Z
Oud 05-07-2002, 07:19
erhen
erhen is offline
Citaat:
Pollore schreef:

Als je er zo over denkt waarom kom je dan eigenlijk kijken in het Mystiek forum ?
[Edit] Oh, en voor jou informatie zal ik er even bijzeggen dat ikzelf NOOIT naar Dragonball Z kijk...[/edit]

Ff een vraagje aan de rest; ik wou dat www.psipog.net/paper.gif uitprinten op de dag dat psipog ineens wegwas, heeft iemand dat bestandje nog ?
Oud 05-07-2002, 17:31
Verwijderd
Citaat:
erhen schreef:
Als je er zo over denkt waarom kom je dan eigenlijk kijken in het Mystiek forum ?
Om te lachen om jullie natuurlijk
Oud 05-07-2002, 18:54
Joris
Joris is offline
Kijk Nare Man, mystiek gaat over 'aparte' dingen, dingen die niet iedereen interesseren en of weten etc... Er zijn zoveel dingen in deze wereld die jij niet weet, en als je niet openstaat voor zulke dingen dan is dat best jammer, want je kunt zoveel met de dingen die wij weten/beheersen... Als je nou eens serieus nadacht over het leven, dan zou je erachter komen dat een heleboel ongeloofwaardig is, maar dat het tegendeel hiervan nooit bewezen is.

en, je zou gewoon respect moeten hebben voor de mensen die hier bepaalde dingen posten... je naam past bij je...
Oud 05-07-2002, 19:34
wicce
wicce is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
ehh, forumbaasje: het is telekinese, niet telekine, klein detail
wasn't me
Oud 05-07-2002, 19:35
wicce
wicce is offline
voor de mensen die hier niet zo vaak komen:

op dit forum wordt respectvol met elkaar om gegaan! Dit is heel belangrijk, helemaal op dit forum. wil je het niet geloven? prima. Wil je je ongeloof uiten? prima. Maar ga dan niet met iemands anders zijn geloof spotten.
Oud 05-07-2002, 22:35
Joris
Joris is offline
dankje wicce
Oud 06-07-2002, 17:55
Skapie
Skapie is offline
Hee feliciteert
Lijkt me wel gaaf om te kunnen, maar ga je nou nog verderoefenen? Want het is toch veel leuker als je zomaar een stoel ofzo meteen kan verplaatsen dan dat je eerst moet mediteren en daarna binnen een half uur iets 'vrij simpels' kan verplaatsen (een psiwheel lijkt me simpel vergeleken met een kast ofzo verplaatsen).

Maar veel succes er verder me

Skapiej
Oud 06-07-2002, 18:58
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Pollore schreef:

Geef es een goei argument om ons te overtuigen dat het niet kan? Want als je zo overtuigd bent dat het niet kan, dan moet je daar ook een goed argument voor hebben. Kom op en geef maar, en niet zo'n rotsmoesje.
Oud 06-07-2002, 19:04
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Geef es een goei argument om ons te overtuigen dat het niet kan? Want als je zo overtuigd bent dat het niet kan, dan moet je daar ook een goed argument voor hebben. Kom op en geef maar, en niet zo'n rotsmoesje.
het moet niet veel gekker worden... in beginsel is er niets dan materie, logica en fantasie; om te beweren dat er meer is dan dat (iets dat meer is dan wat is toe te schrijven aan enkel materie, logica en fantasie) mag je toch wel met hele goede argumenten komen!
Oud 06-07-2002, 19:18
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
wicce schreef:

wasn't me
Was ik. Excuus, had het iets verkeerd neer gezet. De originele topic lichtte nog geen tip van de sluier van het onderwerp op; vandaar.
Oud 06-07-2002, 21:34
wicce
wicce is offline
Citaat:
Just Johan schreef:

het moet niet veel gekker worden... in beginsel is er niets dan materie, logica en fantasie; om te beweren dat er meer is dan dat (iets dat meer is dan wat is toe te schrijven aan enkel materie, logica en fantasie) mag je toch wel met hele goede argumenten komen!

telekinese is voor de neus van wetenschappers gebeurt.
Er is een theorie dat alle voorwerpen vibreren: het stoot zeg maar energie af. net als wij. Bij telekinese kan het dus zijn dat wij met onze eigen energie vibraties kunnen voortbrengen naar andere voorwerpen zodat zij kunnen draaien, schuiven of omhoog kunnen komen.
klonk in mijn oren niet zo erg vreemd..
Oud 06-07-2002, 21:39
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
wicce schreef:

telekinese is voor de neus van wetenschappers gebeurt.
Er is een theorie dat alle voorwerpen vibreren: het stoot zeg maar energie af. net als wij. Bij telekinese kan het dus zijn dat wij met onze eigen energie vibraties kunnen voortbrengen naar andere voorwerpen zodat zij kunnen draaien, schuiven of omhoog kunnen komen.
klonk in mijn oren niet zo erg vreemd..
ik weet niet waar je die gegevens vandaan haalt over dat het voor de neus van wetenschappers is gebeurd (wil ik wel weten als dat kan!), want ik weet wel dat meneer telekinese himself mr. Uri Geller opeens niets meer wist te presteren toen er wetenschappers en goochelaars bij waren om hem in de gaten te houden.

Die theorie klinkt leuk; misschien ook wel waar, maar eerst moet daar dan maar eens een goed onderzoek naar komen; als het waargenomen kan worden moet het gemeten kunnen worden ook (dat zijn zelfs synoniemen; maar ik zeg het zo voor de duidelijkheid); als dat al gebeurd was dan was het heus al wereldnieuws geweest (mensen zoals ik zouden namelijk precies willen weten wat die vibraties inhouden; waar ze uit bestaan, hoe ze invloed uit kunnen oefenen op de krachten die we al kennen uit de bekende fysica en wat voor rol ze speelden bij de oerknal).

Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 21:44.
Oud 08-07-2002, 21:42
Droyd
Droyd is offline
Zou je het kunnen opnemen met je webcam? Niet dat ik je niet geloof...het is eigenlijk naïef om UIT TE SLUITEN dat er andere dingen zouden zijn naast materie...

Ik zou het gewoon willen zien...(niet op de manier zoals de ongelovige thomas dat wenst)

Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 21:54.
Oud 08-07-2002, 22:00
Joris
Joris is offline
dat....

.... vind ik een van de meest brilliante ideen ooit...
Oud 08-07-2002, 22:03
Droyd
Droyd is offline
Dank u zeer
Oud 08-07-2002, 22:12
commodo
commodo is offline
eyz.
Wat is mind control?
En hoe maak je zo'n psiwheel (iemand nog plaatje op z'n hd) of mschien kan iemand 't uitleggen.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten