Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
70+ Hz is gewoon verslavend, maar het is verder echt geen probleem als je naar minder zit te staren. Heb ik ook jaren gedaan, zelfs een tijdje 56 Hz (en dát is lastig instellen in Windows!) toen m'n monitor 't niet meer goed deed... Nu werk ik op 85 Hz en kan ik 60 niet meer aanzien...
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zoals eerder gezegt.. leuk die verhaaltjes ik werk al jaren met 60hz.. ga lekker zo door zijn jou ogen...
|
ik heb een tijdje met een monitor hewerkt die niet hoger kon dat 60 HZ, maar na 2 mdn kreeg ik echt zwaar last van mijn ogen en heb ik in windows zitten kloten zodat hij toch op 75 HZ draaide, dat was tochw el wat beter en de last van mn ogen was ook zo weer weg, maar die monitor kon het niet echt aan en heeft t dus laatst begeven. nu heb ik er één die op 85 HZ drait en als ik nu een monitor zie van 75 of minder HZ doet het al pijn.
de 85 HZ zie ik btw nog steeds licht trillen, maar daar heb ik t/m 100 HZ last van. en een monitor die 100+ HZ aankan op 1280x1024 is mij toch wat te duur
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|