Oud 23-06-2006, 17:13
jaanett92
jaanett92 is offline
Ik hoop dat nederland wint, maar ze moete wel goed hun best gaan doen.
Wordt een lastige wedstrijd denk!!
Advertentie
Oud 23-06-2006, 17:14
Verwijderd
Haarscherpe analyse.
Oud 23-06-2006, 17:33
Verwijderd
Hooi,

Natuurlijk hopen we dat Nederland wint, wij staan achter ORANJE! En natuurlijk doen die jongens hun best, die willen echt wel winnen hoor! Op naar de Finale!
Oud 23-06-2006, 17:33
jaanett92
jaanett92 is offline
Citaat:
Ertur schreef op 23-06-2006 @ 18:14 :
Haarscherpe analyse.
dankje

ik zeg jauw jauw
Oud 23-06-2006, 18:32
MTpower
MTpower is offline
Ik denk dat ze een goede kans maken om die wedstrijd te winnen

Ik gok op 2-1 voor NL
Oud 23-06-2006, 20:04
Verwijderd
Natuurlijk winnen we.
Oud 23-06-2006, 20:33
Verwijderd
Nu van Basten eindelijk een spits opspeelt die ook nog kan voetballen zie ik onze kansen inderdaad iets beter in
Oud 23-06-2006, 20:57
professor2
professor2 is offline
volgens mij bedoel je ''schat'' lucky

verder winnen we natuurlijk zonder problemen met van basten onze succes coach lelijk voetbal en toch winnen
Oud 23-06-2006, 21:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Moet te doen zijn. Beide elftallen spelen tot nu toe niet top (wat ook voor mij niet per se hoeft). Feit is dat het de laatste jaren heel moeilijk winnen is tegen dit Nederlands elftal, want tactisch staat het wel goed. Hier houd ik me maar aan vast.

En Van Nistelrooy of Kuyt, dat maakt me eigenlijk geen zak uit. (Hee, dat rijmt! )
Oud 23-06-2006, 21:55
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
JoniB schreef op 23-06-2006 @ 18:33 :
Hooi,

Natuurlijk hopen we dat Nederland wint, wij staan achter ORANJE! En natuurlijk doen die jongens hun best, die willen echt wel winnen hoor! Op naar de Finale!
doe gewoon niet
Oud 24-06-2006, 10:07
Wammus
Wammus is offline
Ik denk dat het nog best wel eens een spannende wedstrijd kan gaan worden. Het hoeft immers maar een keer fout te gaan en ze liggen er wel uit.

Toch denk ik wel dat ze een goede kans maken om door te gaan. Portugal schijnt (ik heb helaas niet veel van ze gezien) niet heel best te zijn dit wk. Nederland daarentegen vind ik erg gegroeid. Vooral de wedstrijd tegen Argentinië vond ik erg sterk.

Het wordt een spannende wedstrijd en laten we met z'n allen hopen dat ze niet weer op penalties uit gaan komen want dan zie ik het somber in.
Oud 24-06-2006, 10:26
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-06-2006 @ 22:00 :
Moet te doen zijn. Beide elftallen spelen tot nu toe niet top (wat ook voor mij niet per se hoeft). Feit is dat het de laatste jaren heel moeilijk winnen is tegen dit Nederlands elftal, want tactisch staat het wel goed. Hier houd ik me maar aan vast.

En Van Nistelrooy of Kuyt, dat maakt me eigenlijk geen zak uit. (Hee, dat rijmt! )
Inderdaad.. sinds Van Basten de trainer is hebben we maar één keer verloren.. Dat is best wel indrukwekkend.
En Kuyt of Van Nistelrooy maakt me ook niet zo veel uit. Van Nistelrooy kan op de meest onverwachte manier toch op de goede plek staan en hij kan altijd zomaar scoren. Ik zou hem er in laten staan, anders raakt zijn zelfvertrouwen wel weg. Maar Kuyt zou in principe ook wel kunnen.
Oud 24-06-2006, 10:56
PV
PV is offline
Ik denk dat NL een verlenging nodig heeft, maar dat ze wel doorgaan.
Oud 24-06-2006, 10:57
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
PV schreef op 24-06-2006 @ 11:56 :
Ik denk dat NL een verlenging nodig heeft, maar dat ze wel doorgaan.
Oud 24-06-2006, 11:05
one.
one. is offline
Misschien leuk om te weten, Ivanov fluit.
Oud 24-06-2006, 11:31
Welgemeend
Welgemeend is offline
van Basten gaat waarschijnlijk zonder van Bommel en Boulahrouz beginnen, en met vdv en heitinga . Nu heb ik er ineens een stuk minder vertrouwen in.
Oud 24-06-2006, 14:47
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Het is gewoon een Ajacied!

Ik denk dat ze het moeilijk krijgen. Dat het voor een neutrale toeschouwer weinig te bieden heeft. Dat de Portugezen iets beter zijn dan het Nederlands elftal. Maar dat ze uiteindelijk een zwaarbevochten overwinning behalen, door ergens laat in de tweede helft een doelpunt te maken, na een indivduele actie van Van Persie danwel Robben.

Dat denk ik.
Oud 24-06-2006, 14:59
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 23-06-2006 @ 22:55 :
doe gewoon niet
Wat bedoel je met 'doe gewoon niet'!????
Oud 24-06-2006, 15:03
Ndimension
Ndimension is offline
Zolang Mathijsen er niet in staat, heeft Nederland een aardige kans.
Oud 24-06-2006, 15:36
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
JoniB schreef op 24-06-2006 @ 15:59 :
Wat bedoel je met 'doe gewoon niet'!????
zo'n zin als: Wij staan achter Oranje!.
Van zulke zinnen krijg ik jeuk. Want ik denk, cq weet bijna zeker, dat jij normaal nooit voetbal kijkt, maar nu"oranje" ineens speelt, je er alle verstand van hebt. Getuige uitspraken als "wij staan achter oranje" , "natuurlijk doen die jongens hun best"
Oud 24-06-2006, 18:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 24-06-2006 @ 12:31 :
van Basten gaat waarschijnlijk zonder van Bommel en Boulahrouz beginnen, en met vdv en heitinga . Nu heb ik er ineens een stuk minder vertrouwen in.
Dit zou ik wel jammer vinden ja... al zou ik Van der Vaart boven Sneijder verkiezen, maar ik zou Van Bommel en Boulahrouz er gewoon inzetten. Maja, Marco zal wel weten wat-ie doet?
Oud 24-06-2006, 18:21
Welgemeend
Welgemeend is offline
Een middenveld met vdv, sneijder en cocu is toch een lachertje tegen deco, maniche en costinha. Dan gebeurt hetzelfde als tegen argentinie en komt de verdediging heel erg onder druk te staan, en met heitinga en zonder boula wordt dat afgestrafd.
Oud 24-06-2006, 19:08
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 24-06-2006 @ 19:21 :
Een middenveld met vdv, sneijder en cocu is toch een lachertje tegen deco, maniche en costinha. Dan gebeurt hetzelfde als tegen argentinie en komt de verdediging heel erg onder druk te staan, en met heitinga en zonder boula wordt dat afgestrafd.
't kofschip?

Waarom zou het een lachertje zijn? Die drie vind ik echt niet de minste.

Al zou ik zelf Van Bommel ook hebben opgesteld.
Oud 24-06-2006, 19:38
Welgemeend
Welgemeend is offline
Van der Vaart heeft al tijden niet meer gespeeld, is nog niet helemaal fit en moet ook nog op rechts spelen. Sneijder is ook niet echt in vorm, en dat kan je ook niet van Cocu zeggen. Tegen Argentinie ging het ook daar mis, zal tegen Portugal niet anders zijn.
Oud 25-06-2006, 09:09
nightwish_assie
nightwish_assie is offline
2-1 voor Portugal
Advertentie
Oud 25-06-2006, 09:44
jaanett92
jaanett92 is offline
We zullen het vanavond weten
Oud 25-06-2006, 11:05
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 24-06-2006 @ 16:36 :
Van zulke zinnen krijg ik jeuk. Want ik denk, cq weet bijna zeker, dat jij normaal nooit voetbal kijkt, maar nu"oranje" ineens speelt, je er alle verstand van hebt. Getuige uitspraken als "wij staan achter oranje" , "natuurlijk doen die jongens hun best"
jemig wat een conclusies zeg, tjonge jonge. IK kijk vaak & veel voetbal, zo veel mogelijk. Het spelletje is prachtig, het mooiste wat er is. Wat is er mis mee, met mijn uitspraken ?
het eerste persoontje zei ik 'hoop' dat ze hun best doen of iets dergelijks, nou dat vond ik raar want ze doen 100% hun best,
dat is toch logisch. Ze gaan altijd voor de winst, iedere sporter. Dat bedoel ik ermee, als reactie op pesoon 1. Hoe kan je denken dat ze niet hun best doen. En met 'wij staan achter oranje' wat is daar verkeerd aan ?? Ik ben een Nederlander en trots op mijn land en elftal en sta altijd achter oranje, mijn land, alle tijden. Ik snap jou probleem niet...
Oud 25-06-2006, 11:07
Verwijderd
2-0 voor Nederland. Vertrouw er gewoon op!
Oud 25-06-2006, 11:56
Expose Yourself
Expose Yourself is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 24-06-2006 @ 12:31 :
Dat is jammer ja, waarom staat Boulahrouz er niet in? Tijdens Nederland - Argentinië speelde hij een voortreffelijke wedstrijd.
Oud 25-06-2006, 14:24
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
kalinho schreef op 24-06-2006 @ 16:36 :
boy is on a crusade.
Oud 25-06-2006, 14:32
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 24-06-2006 @ 16:03 :
Zolang Mathijsen er niet in staat, heeft Nederland een aardige kans.
Gelukkig heeft mijnheer van Basten er iets meer kijk op dan jij...
Oud 25-06-2006, 15:50
Relief
Relief is offline
Eerlijk is eerlijk Boulahrouz is een veel betere verdediger dan Ooijer/Mathijssen. En Mathijssen is helaas de zwakste van de 3. Dus dat is niet eens zo raar.
Oud 25-06-2006, 16:38
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
Relief schreef op 25-06-2006 @ 16:50 :
Eerlijk is eerlijk Boulahrouz is een veel betere verdediger dan Ooijer/Mathijssen. En Mathijssen is helaas de zwakste van de 3. Dus dat is niet eens zo raar.
Ik vond Ooijer vorige wedstrijd anders ook niet al te best spelen..
Oud 25-06-2006, 16:45
Verwijderd
Jammer..dat Kromkamp niet zo in vorm is. Eerst was hij echt wel OK. En 2 jaar geleden op het EK was Bouma er ook nog bij, die was toch ook wel aardig. Maar sinds die weg is bij PSV is die niet meer in beeld geweest...
Oud 25-06-2006, 18:04
squat
squat is offline
Citaat:
hmmmm schreef op 25-06-2006 @ 17:38 :
Ik vond Ooijer vorige wedstrijd anders ook niet al te best spelen..
Indd. Ik snap niet dat iedereen maar de hele tijd zo lovend blijft over Ooijer. Zijn verdedigende kwaliteiten bestaan uit het constant achteruit lopen zonder ooit in te stappen. En zijn opbouwende kwaliteiten bestaan uit de bal maar naar voren te rammen. Boulahrouz is zonder twijfel verdedigend een stuk sterker dan Ooijer en aanvallend ook. Zijn passes komen ten minste wel aan.
Oud 25-06-2006, 18:17
Subject
Subject is offline
Ik snap maar niet waarom Boulahrouz niet speelt.
Oud 25-06-2006, 18:43
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
squat schreef op 25-06-2006 @ 19:04 :
Indd. Ik snap niet dat iedereen maar de hele tijd zo lovend blijft over Ooijer. Zijn verdedigende kwaliteiten bestaan uit het constant achteruit lopen zonder ooit in te stappen. En zijn opbouwende kwaliteiten bestaan uit de bal maar naar voren te rammen. Boulahrouz is zonder twijfel verdedigend een stuk sterker dan Ooijer en aanvallend ook. Zijn passes komen ten minste wel aan.
Onzin, Ooijer heeft de rust en inzicht die veel Nederlandse verdedigers missen. Nooit te betrappen op domme foutjes, (lees; betrouwbaarder in dat opzicht dan Mathijsen/Bouhlarouz) en aanvallend minder dan Bouhlarouz?! Alsjeblieft zeg, Ooijer schuift ontzettend veel in, wie legde de bal terug op Van Nistelrooy tegen Kameroen? Ooijer zou in de competitie ook wel eens de verdediger kunnen zijn met de meeste assists.
Oud 25-06-2006, 18:59
Makaveli
Makaveli is offline
De winnaar van deze partij gaat naar de halve finale. Ik schat de kans op 50 / 50 wie deze wedstrijd wint.
Oud 25-06-2006, 20:34
Atje85
Atje85 is offline
Goaaaaaaaaal
Oud 25-06-2006, 20:53
Strever
Strever is offline
Die scheidsrechter, wat een kneus. Was dat niet die man die gele kaarten strooide tegen Frankrijk en volgens de FIFA niet meer zou fluiten dit toernooi? Wat een niveau scheidsrechters zeg..

*Complimenten voor Van Persie
Oud 25-06-2006, 20:55
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-06-2006 @ 19:43 :
Onzin, Ooijer heeft de rust en inzicht die veel Nederlandse verdedigers missen. Nooit te betrappen op domme foutjes, (lees; betrouwbaarder in dat opzicht dan Mathijsen/Bouhlarouz) en aanvallend minder dan Bouhlarouz?! Alsjeblieft zeg, Ooijer schuift ontzettend veel in, wie legde de bal terug op Van Nistelrooy tegen Kameroen? Ooijer zou in de competitie ook wel eens de verdediger kunnen zijn met de meeste assists.
Ooijer is inderdaad opbouwend de beste centrumverdediger die we hebben. Met name bij PSV stond hij vaak aan de basis van uitstekende aanvallende acties.

Ontopic: Ze hebben nu een voordeel, maar ze spelen belabberd. Dus Robben eruit, vd Vaart erin en met twee spitsen verder. Het duel op het middenveld heb je dan zo gewonnen en je hebt meer stootkracht in het centrum. Over de flanken presteer je toch niets tegen tien man. Elke minuut een bal in de zestien, dan kun je eventueel nog winnen
Oud 25-06-2006, 21:39
Supreme Dutch
Kut Kuijt..
Oud 25-06-2006, 21:47
Verwijderd
Ik volg het via de radio (op kamers en nog geen tv hier) maar het is nogal een zooitje geloof ik, zacht uitgedrukt...
Oud 25-06-2006, 21:54
Supreme Dutch
****** ****** ***** ****** Kuijt!
Oud 25-06-2006, 21:57
ecrivaine
ecrivaine is offline
alles ist vorbei
Oud 25-06-2006, 21:58
Strever
Strever is offline
Kort verslag van de wedstrijd:

Scheids ga snel dood..
Figo, jij ook
Oud 25-06-2006, 21:58
Sharin
Sharin is offline
4 rode kaarten?! Die scheids heeft het spel verpest.

Nederland ligt eruit
Oud 25-06-2006, 22:00
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als je nie scoort, ken je nie winne. Ze hebben het zelf laten liggen

Zoals ik ooit al heb gezegd, het is mij niet om Nederland te doen, al zou ik het leuk gevonden hebben als ze hadden gewonnen. Heerlijk het WK afkijken zonder al die oranje-paupers is overigens wel een goed vooruitzicht
Faerie
Faerie is offline
nou, dat was het dan!
die portugezen constant tijd rekken..
duivelaartje
duivelaartje is offline
Zullen dit maar betitelen als een wedstrijd hoe het niet hoort?

Die scheidsrechter deed zeker een wedstrijdje gele kaarten uitdelen. Echt, niet normaal meer. Het was gewoon geen spel meer, de Nederlanders kregen door alles niet eens meer de kans om de bal er netjes in te krijgen. Het is allemaal verpest.

Want stiekem vond ik Nederland toch best nog wel redelijk spelen.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten