Oud 02-07-2006, 21:25
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ongeveer 2,5 jaar geleden heb ik mijn rechterhand verbrand met koken, tweedegraads. uiteraard heb ik er littekens aan overgehouden, maar deze zijn op zich goed weggetrokken (het valt niet meer op). maar nu ontdekte ik een paar dagen geleden dat er allemaal bruinige pigmentvlekjes op mijn hand zitten, en alleen waar ik me toen verbrand heb. Kan dit door de zon komen? ik smeer mijn hand nog altijd in met zonnebrandcreme als ik de zon inga. gaan deze plekjes weer weg en is dit normaal na verbranding? ik vind het niet mooi uitzien en ik hoop niet dat het erger wordt. iemand die er ervaring mee heeft of er iets meer van weet?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 17:58
poetic_tragedy
niemand?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 18:20
W1A
W1A is offline
Ik heb dezelfde ervaringen nadat ik een keer ontzettend verbrand en door de zon (blaarvorming,in principe tweedegraads dus). Op die plekken heb ik nu ontzettend veel pigmentvlekjes. Het is een plek die sowieso geregeld in de zon komt. Ik ben ook een keer tweedegraads verbrand op mijn bovenbeen, maar daar heb ik geen littekens of pigmentvlekken gekregen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 18:44
Tsu
Tsu is offline
Ik ben ook een keer verbrand door de zon op mijn schouder. En toen kreeg ik ineens allemaal kleine witte pigmentvlekjes ervoor terug Ik heb het nog steeds een beetje en het is al van een hele tijd geleden. Maar verder zou ik niet zo goed weten wat je eraan kan doen.
Oud 05-07-2006, 17:11
poetic_tragedy
ok ik moest bij de dokter zijn en ik heb t meteen maar ff gevraagd.
voor de geinteresseerden: Het komt door de flammazine die ik erop heb moeten smeren toen het verbrand was. nu in combinatie met zon komen er dus pigmentvlekjes. Die zal ik dit jaar en volgend jaar nog hebben en dan zou t weg moeten zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten