Oud 05-07-2006, 14:11
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wat verwachten we hiervan? De Fransen lijken zich na 4 jaar (aan de hand van Zizou) eindelijk weer herpakt te hebben maar de Portugezen blijken een hele taaie tegenstander te zijn.

Ik vond trouwens de 'persconferentie' van de Fransen ronduit schandalig.

Franck Ribery:

Wat vind je van de spelers van Portugal?
- Nou ik vind Figo en Deco goed
Alleen Figo en Deco? Wat vind je van Pauleta?
- Dat is een verdediger toch? Noh best een goede.. Oh aanvaller? sorry dat wist ik niet
En wat vind je van Scolari?
- Goede speler.. Oh is dat de coach? het spijt me..

*Loopt weg*

:/ dat geloof je toch niet

Laatst gewijzigd op 05-07-2006 om 20:50.
Advertentie
Oud 05-07-2006, 15:23
Verwijderd
mooi is dat

Doen ze gewoon expres, om de portugezen te naaien
Oud 05-07-2006, 16:03
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-07-2006 @ 15:11 :
Wat verwachten we hiervan? De Fransen lijken zich na 4 jaar (aan de hand van Zizou) eindelijk weer herpakt te hebben maar de Portugezen blijken een hele taaie tegenstander te zijn.

Ik vond trouwens de 'persconferentie' van de Fransen ronduit schandalig.

Franck Ribeiry:

Alleen Figo en Deco? Wat vind je van Pauletta?
- Dat is een verdediger toch? Noh best een goede.. Oh aanvaller? sorry dat wist ik niet

*Loopt weg*

je weet niet hoe dat gemonteerd is van de NOS he.

en alsof de portugezen leuk waren. Zodra de buitenlandse pers wou beginnen ging Scolari ook weg.
Oud 05-07-2006, 18:27
Fides
Fides is offline
Als Ribery vanavond maar een goaltje meepikt of Henry bediend zodat die Portugezen naar huis mogen, dan is alles goed.
Oud 05-07-2006, 18:38
Welgemeend
Welgemeend is offline
alsof die frenchies het wat uitmaakt of scolari wel of niet goed kon voetballen.

En zidane mag geen geel krijgen.
Oud 05-07-2006, 18:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Inderdaad... hoe belachelijk is het als je de namen en posities van al die spelers en trainer van de tegenstanders niet kent? Ach ja...

Tja, vanavond ben ik voor Frankrijk. Ik gun het Portugal echt niet. De enige troffee die ze mee naar huis mogen nemen is de troffee van beste groep acteurs of iets soortgelijks...
Oud 05-07-2006, 19:36
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mijn sympathie gaat ook meer uit naar Frankrijk, hoewel ik eigenlijk liever beide teams niet in de finale had maar dat terzijde. Gemonteerd?! Het waren gewoon directe beelden en hij kende niet meer dan 2 Portugezen

Maargoed, Franck Ribeiry staat er ook niet om bekend de meest snuggere voetballer te zijn. Als hij maar weer gaat spelen zoals hij dit seizoen heeft laten zien.. En hopen dat het een wedstrijd wordt zoals gister
Oud 05-07-2006, 19:51
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-07-2006 @ 15:11 :
Franck Ribeiry:

Alleen Figo en Deco? Wat vind je van Pauletta?

*Loopt weg*

Naast die littekens en dat gebit heeft dat verkeersongeluk duidelijk ook nog andere schade aangericht... (Of is dat niet grappig?)
Oud 05-07-2006, 20:19
Welgemeend
Welgemeend is offline
In ieder geval is het waar .`

jajaaaa, zidane met een goede penalty, Ricardo zat er toch bijna bij!

Laatst gewijzigd op 05-07-2006 om 20:33.
Oud 05-07-2006, 21:01
Severus
Severus is offline
Frankrijk, zorg dat jullie winnen, s'il vous plaît!

(Maar daar ziet het wel naar uit. )
Oud 05-07-2006, 22:08
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Jammer dat de wedstrijd na de 60e minuut inkakte. Ribery ging eraf en de Fransen drongen niet echt meer aan. Portugal kon echt niets meer creeeren dus een terechte winnaar. En wat maakte Evert ten Napel zich weer belachelijk.
Citaat:
I]uw commentator van vanavond Evert des Napels. Het wordt zijn laatste WK-wedstrijd vanavond, want Frank Snoeks doet gewoon de finale. En nu is Evert boos op de NOS. Evert schreeuwt moord en brand. Goeie Genade! Dat kan er ook nog wel bij! Een hels fluitconcert! Deze ontknoping had Hitchcock niet kunnen verzinnen! Wat een pietlut is die NOS! Enfin onze comments staan vanavond open en aan u de taak zoveel mogelijk Ten Napel Cliches & Kwoots te plempen. Opdat wij die DEKSELSE Evert niet vergeten...[/I]
- geen stijl

Nou na deze wedstrijd was het helemaal terecht dat Ten Napel de finale niet doet, vooral aan het eind van de eerste helft leek het nergens meer op wat hij liet horen.
Oud 05-07-2006, 22:26
Severus
Severus is offline
Zo. Eindelijk die kut-Portugezen eruit.

En daar was Cristiano Ronaldo weer met zijn traantjes. *gaap* Wat een emo-boy.
Oud 05-07-2006, 22:56
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Nouhouuuuu, hoopte zo dat ik Cristiano eens een keer kon zien lachen ..

En dan nog met zo'n kutpenaltie, bah .
Oud 05-07-2006, 23:51
Welgemeend
Welgemeend is offline
Hij moet echt eens kappen met na iedere gemiste kans een theater te maken alsof zijn hele familie zojuist is geliquideerd, jezus .
Oud 06-07-2006, 11:57
Verwijderd
Zidane <33
Oud 06-07-2006, 12:27
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ten Napel was weer op dreef...

Veel dingen irriteerden me weer maar vooral zijn commentaar als Zidane in de buurt van de bal liep...:
"En het is Zidane ZELF die de wegkopt/opruimt"
En meer van dat commentaar als meneer Zidane iets deed waar niets bijzonders aan was.
Ok, Zidane is een geweldige voetballer, maar je moet niet doen alsof hij god is en alles wat ie aanraakt veranderd in goud. Maar Ten Napel is dan ook wel kampioen overdrijven geloof ik.

Ook de 'lichte' voorkeur voor de Fransen liet hij wat mij betreft weer iets teveel blijken.

Terecht dat ie de finale niet mag doen...
Oud 06-07-2006, 15:02
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 06-07-2006 @ 00:51 :
Hij moet echt eens kappen met na iedere gemiste kans een theater te maken alsof zijn hele familie zojuist is geliquideerd, jezus .
^_^
Oud 06-07-2006, 18:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Eindelijk liggen de Portugezen eruit. Vond de Fransen toch wel vrij teleurstellend voetballen, vooral de tweede helft. Ze hielden die bal maar niet in de ploeg, waardoor Portugal maar kon blijven hopen. Wat een spanning op het einde, maar gelukkig hebben de Fransen het toch nog gered.

Evert was inderdaad weer aan het brabbelen gisteren.

Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 05-07-2006 @ 23:56 :
Nouhouuuuu, hoopte zo dat ik Cristiano eens een keer kon zien lachen
Ja hij stond weer te janken, de huilie. Frank Snoeks verwoordde het goed tijdens de achtste finale van Nederland - Portugal toen hij in de dug-out zat nadat hij gewisseld was: "Het is nog altijd een kind van 21 jaar." (of hoe oud hij mag zijn op dit moment)
Oud 06-07-2006, 20:14
Wammus
Wammus is offline
Eindelijk gerechtigheid

Man, man, man wat zijn die Portugezen toch een aanstellers. Op een goed moment zag ik 2 man tegelijk tegen de grond gaan en zeuren om een penalty. Ik heb me ook doodgeërgerd aan die Ronaldo die echt bijna bij elke mogelijkheid die hij kreeg tegen de grond ging. Dat er maar een gele kaart gevallen is moge een wonder heten.

Ook ik heb me dood zitten ergeren aan het comentaar en met name om de penalty. Ten Apel vond het onterecht dat er een penalty gegeven werd terwijl het toch overduidelijk was dat de Portugese verdediger natrapte.

Vervolgens vond hij het onterecht dat Ronaldo geen penalty kreeg omdat hij gezien dacht te hebben dat hij in zijn rug geduwd werd wat overduidelijk niet gebeurde.
Oud 08-07-2006, 13:08
Relief
Relief is offline
Zidane forever. Typ maar zidane in bij Google Video en je ziet meteen wat ik bedoel. Voor mij de hoort hij tot de top 5 spelers, zoniet top 3 spelers of all time.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten