Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en alsof de portugezen leuk waren. Zodra de buitenlandse pers wou beginnen ging Scolari ook weg.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zidane <33
|
![]() |
|
Ten Napel was weer op dreef...
Veel dingen irriteerden me weer maar vooral zijn commentaar als Zidane in de buurt van de bal liep...: "En het is Zidane ZELF die de wegkopt/opruimt" En meer van dat commentaar als meneer Zidane iets deed waar niets bijzonders aan was. Ok, Zidane is een geweldige voetballer, maar je moet niet doen alsof hij god is en alles wat ie aanraakt veranderd in goud. Maar Ten Napel is dan ook wel kampioen overdrijven geloof ik. Ook de 'lichte' voorkeur voor de Fransen liet hij wat mij betreft weer iets teveel blijken. Terecht dat ie de finale niet mag doen... ![]()
||
Citaat:
||
Eindelijk liggen de Portugezen eruit.
![]() ![]() Evert was inderdaad weer aan het brabbelen gisteren. Citaat:
![]()
|
Eindelijk gerechtigheid
Man, man, man wat zijn die Portugezen toch een aanstellers. Op een goed moment zag ik 2 man tegelijk tegen de grond gaan en zeuren om een penalty. Ik heb me ook doodgeërgerd aan die Ronaldo die echt bijna bij elke mogelijkheid die hij kreeg tegen de grond ging. Dat er maar een gele kaart gevallen is moge een wonder heten. Ook ik heb me dood zitten ergeren aan het comentaar en met name om de penalty. Ten Apel vond het onterecht dat er een penalty gegeven werd terwijl het toch overduidelijk was dat de Portugese verdediger natrapte. Vervolgens vond hij het onterecht dat Ronaldo geen penalty kreeg omdat hij gezien dacht te hebben dat hij in zijn rug geduwd werd wat overduidelijk niet gebeurde.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Eurovisie Songfestival 2009 Verwijderd | 133 | 25-05-2009 19:32 | |
De Kantine |
Waar ben jij allemaal op vakantie geweest? Negrotiator | 71 | 09-01-2004 10:30 | |
De Kantine |
Frankrijk, Zuid-Europa? surena | 16 | 12-12-2003 08:27 | |
Vrije tijd |
Raad het voetbalshirt voetbalgek | 47 | 04-12-2002 15:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jean-Marie le Pen in de tweede ronde van de Franse presidentsverkiezingen Tampert | 51 | 03-06-2002 10:30 |