Oud 10-07-2006, 22:28
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik heb een laptop met daarop Limewire en iTunes. Nu zag ik bij iTunes links in het scherm het kopje 'gedeelde muziek' staan. Daar stond mijn naam's Limewire Tunes en die van een huisgenoot. Als ik daar op klikte kon ik al mijn muziek zien, en de bestanden van die huisgenoot.

Nou wilde ik graag uitzetten dat ik mijn muziek deel en dat ik die van andere huisgenoten zie, maar ik heb geen idee waar ik dat moet doen. Ik heb bij Limewire alle mogelijkheden van delen en uploaden uitgezet, bij iTunes kan ik geen opties vinden hoe ik delen uitzet.

Wie kan mij helpen?
Oud 12-07-2006, 12:57
namnatulco
namnatulco is offline
ik weet niet zeker of ik je probleem goed begrijp, maar het delen bij limewire werkt heel simpel: je geeft een map op waar alles in staat wat gedeeld moet worden en dat wordt dan gedeeld. Als limewire draait kan dus iedereen dat van jou pc downloaden.
iTunes is geen filesharing programma voor zover ik weet. Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met het programma maar ik vindt de layout maar flut

Als ik het goed begrijp, heb jij muziek op je laptop staan, die je deelt met je huisgenoot. Die muziek staat in een map met de naam
jounaam Limewire Tunes
De vraag is, kan je huisgenoot die map ook bekijken? Zoja, dan kan je simpelweg je muziek op een andere plaats neer zetten, waar die huisgenoot niet bij kan, als je huisgenoot dat ook doet, kunnen jullie elkaars muziek niet meer zien.

nog een vraagje, waar gebruik je iTunes nou precies voor? Muziekplayer of iets anders?
Oud 12-07-2006, 14:11
Nietzman
Nietzman is offline
Het werkt niet via mappen die wel of niet gedeeld worden, je library word via Bonjour, een zero-config protocol gedeeld.

En dat is vrij simpel uit te zetten. "Sharing" onder je Preferences.

En als je een fatsoenlijk getaggede muziekverzameling hebt is iTunes een Goddelijke player, namnatulco.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 14:25
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 12-07-2006 @ 15:11 :
Het werkt niet via mappen die wel of niet gedeeld worden, je library word via Bonjour, een zero-config protocol gedeeld.

En dat is vrij simpel uit te zetten. "Sharing" onder je Preferences.

Ah, dit had ik over het hoofd gezien, dat was inderdaad wat ik bedoelde, dank je!

En ik gebruik iTunes als muziekplayer. Ik heb een Apple laptop, dus dit programma zat er al op.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten