Hallo,
Ik ben een onzeker meisje die een probleem heeft. Gisteren was mijn vriendje bij me thuis en we hadden alle twee zin in seks. Ik vind het altijd heel lekker met hem, maar ik zie altijd op tegen het pijpen. We waren bezig met het voorspel en toen had hij zin om gepijpt te worden. Hij pakt me altijd bij mn haren en duwt mijn hoofd heel ver naar zich toe. Hierdoor komt zijn geslachtsdeel dieper in mijn mond. Ik krijg hier heel vaak kotsneigingen van

En ondertussen zat ik met mijn vinger in zn kontgat, want dit vindt hij ook heel lekker. En nu kwam het moment dat ik totaal niet leuk vond en me zeer onzeker heeft gemaakt. Hij drukte zijn penis zo ver in mijn mond dat ik gewoon moest kotsen. En net op dat moment kwam hij klaar! Een groot gedeelde kwam over zijn buik en geslachtsdeel heen. Hij werd ontzettend woest dat zoiets kon gebeuren. Maar ik kon er toch niets aan doen? Hij heeft zich toen snel gedoucht en is zonder wat te zeggen naar huis gegaan. Ik moest de troep op mijn kamer opruimen, en we hadden die dag daarvoor Pizza Hawaii gegeten, dus je kunt wel raden wat op de grond lag!
Dit is toch niet mijn schuld? Hij dwingt me soms om bepaalde handelingen te doen! Wat zouden jullie doen?