Oud 26-06-2001, 19:31
Witchy Unforgiven
Witchy Unforgiven is offline
Daar ben ik nou wel eens benieuwd naar...
Korte samenvatting erbij?

Wij hadden "in de Pineut" door onze juf en meester zelf geschreven.
Het ging over 2 concurrerende cafe's waarvan de een duidelijk beter loopt. Door een valstrik probeert de ene kroegbaas het geheim van de ander te ontdekken....
Tussendoor allerlei scenes met een apart verhaal...
Hier heb ik goeie herinneringen aan!
Oud 26-06-2001, 19:56
Anne
Anne is offline
Oh... hoe heet ie ook alweer? Over een tijdmachine van professor Knap, geloof ik en ik was juffrouw Rooseboom. Toen moest ik solo zingen en een jongen omhelzen, en ik vond het verschrikkelijk!
Oud 26-06-2001, 20:00
wicce15
wicce15 is offline
lol!
auditie, dat is nou wat je noemt een zware klote musical....
wat een slappe humor!! maarja het lag ook aan de leraar die het maakte....
het ging over een klas, (onze klas, met precies hetzelfde decor als de school etc, wat een inspiratie en orginaliteit), dat auditie ging doen voor een, je raad het nooit: een musical!
echt gaar... ik was een kindje in de klas: op je reet zitten en vooral niks zeggen...
------------------
whoever saves one life, saves the world entire

[Dit bericht is aangepast door wicce15 (26-06-2001).]
Oud 26-06-2001, 21:12
dystopia
dystopia is offline
Windkracht 8..
Oud 26-06-2001, 22:09
Tampert
Tampert is offline
Ik heb dus in twee groepacht musicals gespeeld. (niet dat ik twee keer in groep 8 heb gezeten, maar toen ik in groep 7 zat was er iemand ziek en werd ik gevraagd een bijrol te spelenn..

Geen idee hoe die dingen heetten BTW.

Groep 7 speelde ik in een musical over een hotel waar een of andere crimineel zat en er kwamen amerikanen op bezoek en eehm... De lift was stuk en ik was de agent en de liftmonteur (bij elkaar wel 2 zinnen)

Greop 8. Een musical van Gregor Bak (waarom veergeet ik dát nou niet?) over een paar kinderen die het milieu wuillen redden en een jongen en een meisje die veriefd zijn en ik mocht de TV-presentator spelen (de komische noot ofzo).
Oud 26-06-2001, 22:14
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Windkracht 8..

AAH, die heb ik in groep 5 of 6 gedaan/gezien, nou weet ik het niet meer

mhhh, nou, iig in groep 3 deden we een musical van jip en janneke een fluitje van een cent geloof ik en in groep 8 heb ik de koning-kies-show gespeeld..
Oud 27-06-2001, 08:54
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Uhm....wij deden iets van ehhhh....ohja.....'Het spoor van bijster' geloof ik....kweet niet meer precies waar ie over ging maar ik weet wel nog dat ik met een paar vriendinnen onze eigen rollen erbij hadden geschreven....van die bitchiewijven....echt leip maar ok.....wat wil je in groep 8 he.....
Oud 27-06-2001, 15:32
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Uhm....wij deden iets van ehhhh....ohja.....'Het spoor van bijster' geloof ik....kweet niet meer precies waar ie over ging maar ik weet wel nog dat ik met een paar vriendinnen onze eigen rollen erbij hadden geschreven....van die bitchiewijven....echt leip maar ok.....wat wil je in groep 8 he.....

Het spoor van bijster!! Die heb ik gezien ! Geen ideee waar die over gaat, maar het was wel een coole geloof ik...

Love
Oud 27-06-2001, 15:44
TearSong
TearSong is offline
een musical over het milieu. een groep kinderen proberen het milieu te verbeteren, en is fel tegen een koelkastenfabricant bij hun in de buurt. 1 van de kinderen in die groep is Anna, de dochter van de koelkastenfabricant. De kinderen krijgen het voor elkaar dat de koelkastenfabriek weg moet uit dat gebied, maar dat houdt ook in dat anna moet verhuizen...en Anna en Bobby (= jongen uit die groep kinderen) zijn verliefd op elkaar en moeten afscheid nemen.

Ik speelde Ellen, een meisje uit die groep, en 'baas' van Duitsland op een topconferentie over het milieu.

Alleen de naam van de musical weet ik niet meer
Oud 27-06-2001, 16:41
nemesiz
nemesiz is offline
Het was een kerstmusical...
Het ging over een kerstboom
Mijn broer speelde de piek
En ik was sterengel
Oud 27-06-2001, 16:55
the only one
the only one is offline
AUDITIE!!

een musical die ging over een klas die auditie moest doen voor de rollen van de eindmusical van groep 8....
Oud 27-06-2001, 17:43
aquafemme
aquafemme is offline
eum in groep 8:

"Flits"

ik was hoofrolspeelster... De charmante secretaresse!
Oud 27-06-2001, 17:45
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
eum in groep 8:

"Flits"

die heb ik weleens gezien geloof ik!
Oud 27-06-2001, 17:46
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
the only one schreef:
AUDITIE!!

een musical die ging over een klas die auditie moest doen voor de rollen van de eindmusical van groep 8....
das dezelfde als die van wicce15 (zie boven) volgens mij.....
Oud 27-06-2001, 17:50
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
TearSong schreef:
een musical over het milieu. een groep kinderen proberen het milieu te verbeteren, en is fel tegen een koelkastenfabricant bij hun in de buurt. 1 van de kinderen in die groep is Anna, de dochter van de koelkastenfabricant. De kinderen krijgen het voor elkaar dat de koelkastenfabriek weg moet uit dat gebied, maar dat houdt ook in dat anna moet verhuizen...en Anna en Bobby (= jongen uit die groep kinderen) zijn verliefd op elkaar en moeten afscheid nemen.

Ik speelde Ellen, een meisje uit die groep, en 'baas' van Duitsland op een topconferentie over het milieu.

Alleen de naam van de musical weet ik niet meer
Ja, die die die!!!! (hmm die bedoelde ik degene die ik in groep 8 heb gedaan... Ik weet nog steeds geen naam). Wat ik wel grappig vond was dat de tijd niet echt meer klopten omdat wij de jaartallen niet hadden herschreven o.i.d.
Oud 27-06-2001, 18:26
Anne
Anne is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
eum in groep 8:

"Flits"

Heb ik ook gezien!

Oud 27-06-2001, 18:41
tampaszta
tampaszta is offline
Wij deden Koning van Katoren, een beetje vervormd weliswaar, maar toch...
Ik was één van de ministers. Minister van Eerlijkheid, geloof ik. Ik droeg zo'n zelfgemaakte pruik die adelmensen vroeger droegen, in elkaar geknutseld met wc-rollen en watten. Hihi, was best leuk!
Oud 27-06-2001, 19:28
BlueSunshine
BlueSunshine is offline
windkracht 8...die heb ik ook gedaan...bij gebrek aan belangstelling van anderen had ik zo'n tien rollen...in bijna iedere scene had ik een (redelijk) grote rol ;-) niemand anders wilde...wat ik nou niet zo gek vind, maar ik moest en zou op dat toneel staan...:-D
Oud 27-06-2001, 20:31
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Oh... hoe heet ie ook alweer? Over een tijdmachine van professor Knap, geloof ik en ik was juffrouw Rooseboom. Toen moest ik solo zingen en een jongen omhelzen, en ik vond het verschrikkelijk!
hmmm... volgens mij heb ik die ook gfezien als koter...
Oud 27-06-2001, 20:32
eerste prijs wereld reis ofzo
Oud 28-06-2001, 01:29
dystopia
dystopia is offline
in groep 7 deden we toffe tommy zorgeloos
Oud 28-06-2001, 01:29
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
*E.T.* schreef:
AAH, die heb ik in groep 5 of 6 gedaan/gezien, nou weet ik het niet meer
Hehe
wat vond je ervan? welke rol had jij?
Oud 28-06-2001, 11:43
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Hehe
wat vond je ervan? welke rol had jij?

Ik vond hem heel cool!! Daarom istie me bijgebleven, maarja, ik weet niet oftie me nou bijgebleven is omdat ik er in speelde of omdat ik hem zo cool vond!! ;-)
Oud 28-06-2001, 12:20
~Catherina~
~Catherina~ is offline
HELP speelde wij,
het ging over een ziekenhuis,was wel grappig.
Alleen het nadeel was dat het allemaal fout ging,de cd sloeg over,de plant viel om,teksten vergeten enz. Maar het was wel een prachtjaar
Oud 28-06-2001, 14:53
rabecca
rabecca is offline
wij speelde: facelift.
gingmover een school zelf die ook een musical moest doen was wel leuk
dat we onze vleugels gingen uitslaan en dat soort shit ik heb het nog op video staan haha.
als ik terug kijk schaam ik me dood!
een meisje moest in het half donker in een bed weg gedragen worden haha
klapte die stretcher in elkaar was wel lachen en we deden een stuk van jerry springer na mocht ik lekker slaan en schreeuwen enzo, en een jongen ging verkleed als moeder in een bruidsjurk en een meisje als de vader oh oh wat heb ik toen gelachen zeg.
die musical was absoluut niet serieus bedoeld
Oud 28-06-2001, 16:31
JEFF-SIDE
JEFF-SIDE is offline
WIj; het spoor van bijster

ook "Windkracht 8"was een optie bij ons!
Oud 28-06-2001, 17:39
Andora
Andora is offline
Citaat:
wicce15 schreef:
lol!
auditie, dat is nou wat je noemt een zware klote musical....
wat een slappe humor!! maarja het lag ook aan de leraar die het maakte....
het ging over een klas, (onze klas, met precies hetzelfde decor als de school etc, wat een inspiratie en orginaliteit), dat auditie ging doen voor een, je raad het nooit: een musical!
echt gaar... ik was een kindje in de klas: op je reet zitten en vooral niks zeggen...
Die musical heb ik ook gedaan.

en met de kerst heb ik... opzoek naar het licht (ofzo) gedaan.

Oud 28-06-2001, 17:40
Heelduh
Heelduh is offline
Wij deden Alles Kidts

Over twee loodgieters die gingen invallen op een basisschool. Ik was de loodgieter...

Het leukste was dat op het laatst ruimte was om zelf iets te bedenken. 3 jongens hebben toen Sugar Lee Hooper nagedaan, echt onwijs gelachen!!!
Oud 28-06-2001, 21:08
-R-
-R- is offline
Wij deden 'De Allerlaatste Nieuwsshow' over een krant ofzo die ging stoppen. Ik speelde de striptekenares en ging nog trouwen met een journalist. Moest een duet met hem zingen...ging op zich wel redelijk

Mir
Oud 28-06-2001, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Heelduh schreef:
Wij deden Alles Kidts

Over twee loodgieters die gingen invallen op een basisschool. Ik was de loodgieter...

Het leukste was dat op het laatst ruimte was om zelf iets te bedenken. 3 jongens hebben toen Sugar Lee Hooper nagedaan, echt onwijs gelachen!!!
hey! Die heeft mn zusje ook gedaan! En buurmeisje dit jaar ook nog..

Wij deden iets met confettiespektakel.. zo ging dat laatste liedje.. kweenie meer hoe ie precies heet...

Oud 29-06-2001, 06:01
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
WOW! over een koning en een koningin die te veel geld uitgaven en ze wilden nog meer geld uitgeven en daarvoor hielden ze een feest ofzo. ik had echt een superkleine rol, maar ik mocht tussendoor wel een playbackoptreden doen!
Oud 29-06-2001, 13:56
Teetee
Teetee is offline
HELP! Ging over een ziekenhuis. Ik had een dubbelrol, ik was Martha, een soort Jomanda, om het ff simpel uit te leggen en iemand met een gebroken hart.
Oud 29-06-2001, 13:59
Amidala
Amidala is offline
Het wassenbeeldenmuseum van meneer Plumeau

Het gaat over een wassenbeeldenmuseum waar de beelden snachts tot leven komen dankzij een of andere speciale was waarmee ze gepoetst worden.
Volgens mij komen er dan inbrekers, en worden die gevangen, maar dat kan ik me eigenlijk niet zo herinneren.
Oud 29-06-2001, 14:14
scala
scala is offline
ahha leuk

wij speelden Confette Spektatel
pff waar ging et ook al weer over?żowja ut was een musical van een groep 8 en de 2e verhaallijn was dat de ouders van iemand ernaartoe gingen(allemaal scenes met de oppasser+baby etc op een 2e podium)die 2 zaten ook echt in et publiek en verstoorden af en toe de show(expres dus )
ik was de assistente van de goochelaar we hadden nl in de musical een optreden van 2unlimeted(ahum )een talkshow(eg grappig)een goochelaarshow etc
pfff grappig
Oud 29-06-2001, 22:11
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik ook confetti

BORING

Was echt een domme musical, maar volgens mij zijn al die standaard groep 8 musicals niet echt interessant.
Oud 29-06-2001, 22:37
Lizzz
Lizzz is offline
"WOW!"

Was echt cool. Met een heel cool eindlied!

Oud 29-06-2001, 23:29
stalkgirl
stalkgirl is offline
we hadden niet echt een musical maar we deden pittige tijden
en ik was Roos jaja
met Linda om Arnie vechten en door Linda vergiftigd worden
was wel lol
Oud 30-06-2001, 00:04
pia
pia is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Ik ook confetti

BORING

Was echt een domme musical, maar volgens mij zijn al die standaard groep 8 musicals niet echt interessant.

ik had ook confetti spektakel in groep 8! nou, ik ken me er eigenlijk weinig van herinneren, het enige dat ik nog wel weet is dat ik de hele tijd moest zingen met de rest van de klas...en we moesten ook een zelfgemaakt confetti t-shirt aan...ik denk dat ze ons gewoon voorlul wilden laten staan!

Oud 30-06-2001, 07:31
Verwijderd
Niet goed, geld terug!!!

Ging over een warenhuis, de eigenaren daarvan en de mensen die daar werkten, het waren huis werd tijdelijk gerunt door de kinderen van de twee eigenaren (omdat die met vakantie waren) en dat zorgde voor nogal wat ruzie e.d.. Ik was Bea Blader, ik werkte op de boekenafdeling. Titel komt van als iets niet goed is de klanten hun geld terug krijgen, was zeg maar de slogan van het warenhuis. In de musical werden de relatieperikelen van medewerkers en eigenaren en klanten behandeld en de klachten van klanten en de opstand van de werknemers (omdat het warenhuis tijdelijk gerunt werd door de kinderen van de eigenaren en dat ging niet helemaal goed).
Oud 30-06-2001, 09:37
Anne
Anne is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Niet goed, geld terug!!!

Ging over een warenhuis, de eigenaren daarvan en de mensen die daar werkten, het waren huis werd tijdelijk gerunt door de kinderen van de twee eigenaren (omdat die met vakantie waren) en dat zorgde voor nogal wat ruzie e.d.. Ik was Bea Blader, ik werkte op de boekenafdeling. Titel komt van als iets niet goed is de klanten hun geld terug krijgen, was zeg maar de slogan van het warenhuis. In de musical werden de relatieperikelen van medewerkers en eigenaren en klanten behandeld en de klachten van klanten en de opstand van de werknemers (omdat het warenhuis tijdelijk gerunt werd door de kinderen van de eigenaren en dat ging niet helemaal goed).
Die heb ik gezien, die was leuk!

Oud 30-06-2001, 11:04
Moureen
Moureen is offline
Wij deden in groep acht BINGO!!!

het was een reclamebureau en daar volgde je het wel en wee van...

Mijn dchter was een van de atrice (heel aso typetje) en ik was dus haar moeder en die was ook echt aso.. was echt leuk om te spelen
Oud 30-06-2001, 11:58
Winner
Winner is offline
In groep 8 was ik Jozef in zo'n kerstverhaal. We moesten naar Jeruzalem en zo.

Oud 30-06-2001, 13:29
Butterfly007
Butterfly007 is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Windkracht 8..

Ja,ik ook!!!
had iets van 3 rollen....kleuter,bad meester,juf
ging over een klas die terug keek naar vroeger van groep 1 t/m 8
allemal rare scenes..maja

=xxx= me

[Dit bericht is aangepast door Butterfly007 (30-06-2001).]
Oud 30-06-2001, 15:23
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Butterfly007 schreef:
Ja,ik ook!!!
had iets van 3 rollen....kleuter,bad meester,juf
ging over een klas die terug keek naar vroeger van groep 1 t/m 8
allemal rare scenes..maja

=xxx= me

[Dit bericht is aangepast door Butterfly007 (30-06-2001).]
Koel weet je welke je nog speelde?

Ik was blerder bij de liedjes, een kleuter in groep 2 met dat versje, en een ventje dat meedeed bij het fietsexamen in groep 7 en nog iets...

Kheb et script nog

Scenes waren idd raar soms 1 scene was helemaal fout gelopen weet ik nog dat was die van groep 6.. die 2 die zgn. getrouwd weren kregen ineens vette ruzie tijdens het tondeelspel iedereen dacht dat dat erbij hoorde
Oud 30-06-2001, 15:24
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
*E.T.* schreef:
Ik vond hem heel cool!! Daarom istie me bijgebleven, maarja, ik weet niet oftie me nou bijgebleven is omdat ik er in speelde of omdat ik hem zo cool vond!! ;-)
Ghehe ik vond 'em ook koel maar ik denk nie dat ie me bij was gebleven als ik er nie in mee had gespeeld.. er zaten wel wrede scenes enzo bij.. op dat moment vond ik de humor ook wel sterk nu ik erop terugkijk vinnik het flauw...
Oud 30-06-2001, 16:05
Butterfly007
Butterfly007 is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Koel weet je welke je nog speelde?

Ik was blerder bij de liedjes, een kleuter in groep 2 met dat versje, en een ventje dat meedeed bij het fietsexamen in groep 7 en nog iets...

Kheb et script nog

Scenes waren idd raar soms 1 scene was helemaal fout gelopen weet ik nog dat was die van groep 6.. die 2 die zgn. getrouwd weren kregen ineens vette ruzie tijdens het tondeelspel iedereen dacht dat dat erbij hoorde

ik was in klas 1 miep
in klas 3 (geloof ik) zo'n slisser

=xxxx= moi

Oud 01-07-2001, 20:59
BlueSunshine
BlueSunshine is offline
in groep een speelde ik de juf, in groep twee Tobias, in groep vier Marcel, in groep zeven een van die agenten en in groep acht de moeder...alleen hadden we de meeste jongensnamen in meisjesnamen moeten veranderen, want er was nou niet zoveel belangstelling...:-D
Oud 02-07-2001, 15:08
the reflecting god
the reflecting god is offline
iets met kapitein bonkepoot ofso......kk weet wel dat k nog de dood van pirlalla was ......best koel zo'n skelet

[Dit bericht is aangepast door the reflecting god (02-07-2001).]
Oud 02-07-2001, 15:45
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Butterfly007 schreef:
ik was in klas 1 miep
in klas 3 (geloof ik) zo'n slisser

=xxxx= moi

heheheh ik was ook zo'n sssslissjer
Oud 02-07-2001, 22:19
Muis!
Muis! is offline
Wij deden DE PAREL.
Hadden onze dramalerares, en muziekleraar in elkaar geknutseld...ging echt nergens over.
Niemand snapte het, zelfs de spelers niet...

T Was ongveer zo: Een schilder, veranderd in een norse veilingmeester, maar zijn schilderhelft blijft als geest/in zijn gedachten voortbestaan. Als veilingmeester krijgt hij een schilderij in handen van pandora, een schilderij dat hij zelf heeft geschilderd. Je volgt de levens van verschillende mensen die elkaar uiteindelijk allemaal ontmoeten bij de veiling.
Na de veiling worden de veilingmeester en zijn wederhelft weer samen de schilder...
vat je hem? ik niet...

Mijn rol sloeg ook nergens op. Ik was een meisje dat precies leek op die pandora uit het schilderij. En ik zorgde er voor dat de Veilingmeester weer samenging met zijn andere helft...
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten