Oud 30-06-2002, 17:09
Imyávië
Imyávië is offline
Ik zal eerst me verhaal even proberen helder en duidelijk te vertellen.

Het is zo dat ik 1,5 jaar verkering heb gehad met een meisje (ik ben 20) en dat ging altijd perfect (dacht ik). Totdat op een gegeven moment bleek dat ze niet wist wat ze voelde en we een week rust hebben gehad, ze is heeft toen met een andere jongen in het openbaar gezoend en is door een van mijn vrienden gezien. Ze zei dat ze er spijt van had en wilde toch mij en we hebben opnieuw een relatie probveren op te bouwen, wat ook vrij goed lukte (dacht ik).

Totdat ze plotseling belde en het telefonisch uit maakte. Ik begreep er niks van, ze wilde wel vrienden blijven maar wilde mij niet meer zien voorlopig. Doordat ik er niks van snapte heb ik haar veel vragen gesteld, maar wat bleek is dat ze alles aan elkaar loog, dingen verzweeg en zichzelf tegensprak. Hierdoor heb ik haar misschien te veel obder druk gezet, maar ja wat wil je in zo'n situatie.

Toen liet ze haar moeder bellen! Dat ze geen contact meer met me wilde en sindsdien negeert ze me compleet.

Wat blijkt nu achteraf hoor ik dat ze dus al die tijd (tenminste 6 maanden) een dubbel leven heeft geleid, namelijk met een andere jongen (die voor de meeste mensen bekend stond als een goede vriend van haar, bij mij ook) maar in werkelijkheid een geheime liefde was. Het blijkt ook nog eens dat er vrij veel mensen waren die daar van afwisten maar die wisten weer niet van mij.

Het blijkt dus dat ze 6 maanden lang een spel heeft gespeeld met mij, die andere jongen wist ervan en blijkt alles goed gevonden te hebben.

Ik begrijp niet hoe ik me zo ongeloofelijk hewb kunnen vergissen in een persoon, achteraf vallen alle puzzelstukjes in elkaar en blijk ik gewoon blind geweest te zijn in mijn ogen.

Ik voel me nu dus enorm gebruikt.

Wie heeft hier ook ervaring mee? Ik heb nu enorme vraak gevoelens ten opzichte van die jongen, hoe kan ik die kwijtraken? Ik hoop namelijk voor mezelf en voor hem dat ik hem voorlopig niet zie, maar ja wat moet ik doen als ik hem wel tegenkom, ik denk niet dat ik me in kan houden.

Hoe moet ik hiermee omgaan? Ik ben op dit moment een beetje de draad kwijt en vertrouw bijna niemand meer:-(
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2002, 17:18
Verwijderd
t is heel moeilijk maar je moet geen wraak nemen. je schiet er niks mee op. je voelt je misschien heel ff beter, maar uiteindelijk komen de ellendige gevoelens wel omhoog. je kunt haar beter vergeten hoe moeilijk het ook is en accepteren wat er gebeurt is.

je kunt het beste misschien op vakantie gaan, samen met vrienden dingen gaan doen zodat je wat anders aan je hoofd hebt.

t is heel moeilijk ik snap het ik wens je heel veel sterkte enzo en ik kan je verder denk ik ook niet helpen heb nooit gelukkig zoiets soortgelijks meegemaakt

sterkte
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 11:24
Piccola
Piccola is offline
Jezus, wat een mens!
Mjah, kan je niet echt raad geven ofzo. Ik zou alleen die jongen maar niet op zijn bek gaan slaan ofzo. Ik vind dat je met geweld nix oplost. In mijn ogen krijg je daar alleen maar meer gezeik mee. Ik begrijp best dat je het graag zou willen ofzo hoor, maar probeer je toch in te houden. Ik hoop voor jullie beide dat je hem niet tegenkomt!
En wat dat meisje betreft... Wat een (piep)! Wees maar blij dat je haar kwijt bent. Klinkt lekker makkelijk natuurlijk, maar later (misschien nu al?) besef jij wel dat je heel wat anders verdient!
Gelukkig heb ik nooit zoiets als dit meegemaakt.
Heel veel sterkte en succes!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 11:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
shit he, wat lullig van haar zeg. nu vraag ik me dus af hoe oud ze is...
niemand doet zoiets, 6 maanden hallo?! ik zie dit in mijn ogen alleen gebeuren bij mensen die getrouwd zijn, 40 jaar oud en dus wanhopig zijn ofzo maar niet bij zulke jonge mensen... je bent toch niet voor het leven aan elkaar gebonden? dus dan ga je ook niet iemand gebruiken maar dan vertel je die gene gewoon dat je iemand anders leuker vindt, ook al is dit ook niet leuk...

maar goed, k snap wel dat je het hier moeilijk mee hebt... dit is echt een klote streek. maar k heb niet echt een advies voor je ofzo het zal in ieder geval bij je volgende vriendin wel moeilijk worden om haar te vertrouwen. maar daarvoor moet je wel oppassen dat je daarmee je volgende vriendin niet mee beknelt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 11:36
miro
miro is offline
Wat rot voor je zeg! Zo zie je maar hoe je je af en toe kunt vergissen in bepaalde mensen.

Wraak helpt nooit! het werkt alleen maar averechts. Bovendien weet je niet in hoeverre het verhaal waar is dat hij alles wist, dat zij met jou ging, ik kan t me namelijk moeilijk voorstellen. De enige waar je echt kwaad op mag zijn das je (ex) vriendin. Zij was van alles op de hoogte, zij heeft je opzettelijk gekwetst. Niet dat je nou wraak op haar moet nemen, maar als je dan op iemand boos bent, doe het dan op haar.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 13:29
sas_andrea
sas_andrea is offline
Zo, das best kut zeg! Ik zou wel wraak nemen. I know, niet echt goed.... maar mij zou t wel opluchten. Maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Ik zou die gozer dan wel niet op zn muil slaan, maar een tegenover gesteld spelletje spelen. Helemaal aardig blijven doen tegen beide en haar er dan proberen in te luizen. Als zij jou gebruikt heeft, wie zegt dan dat zij die andere gozer ook niet gebruikt?

Maar oke, ik hoop voor je dat je haar uit je hoofd kunt zetten. Vakantie idd is geen slecht idee op dat moment.
Oud 01-07-2002, 20:40
Imyávië
Imyávië is offline
Thx allemaal voor jullie steun!

Zij is btw 17, die jongen wist er wel van, ik zag hem namelijk wel eens, heb hem eigenlijk nooit echt gemogen, maar hij kwam wel eens "kletsen" en soms was ik daar bij, en hoe ik en mijn ex zich gedroegen was dat wel duidelijk. Ik kan heel moeilijk indenken dat hij het niet geweten zou hebben. Ze droeg namelijk ook nog eens een kettingje met mijn naam erop toendertijd, en ook nog een ring van mij, moet hij wel heel naief zijn geweest om dat niet te zien.

Het is ook zo dat die jongen nog nooit een vriendin heeft gehad voor mijn ex, misschien dat hij het voorzichzelf daarom toch goedkeurde? Maar ja dat weet ik ook niet. Ik kan er ook heel moeilijk inkomen.

Ik zou aan de ene kant ook wel terug willen pakken, maar dan denk ik wat heeft het ook voor zin om er nog maar 1 seconde tijd in te steken. Ik ben ook niet van plan om nog maar iets te doen om vraak te nemen, maar wat ik al eerder zij, inhouden als ik hem zie (als dat gebeurd zal dat waarschijnlijk in een discotheek zijn, en nuchter kan ik me dan denk ik niet inhouden, maar met een paar biertjes denk ik helemaal niet meer), terwijl ik normaal verreweg van agressief ben. zit niet mee.

Ik besef in ieder geval wel dat ik haar nooit meer terug wil.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 20:51
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Imyávië schreef:
Wat blijkt nu achteraf hoor ik dat ze dus al die tijd (tenminste 6 maanden) een dubbel leven heeft geleid, namelijk met een andere jongen (die voor de meeste mensen bekend stond als een goede vriend van haar, bij mij ook) maar in werkelijkheid een geheime liefde was. Het blijkt ook nog eens dat er vrij veel mensen waren die daar van afwisten maar die wisten weer niet van mij.

wat 'n trut zeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten