meisjemeisje, maar geen trutje: ik heb een stoere kant
Een vriend van me had het er tot kort over dat hij me nog nooit op platte schoenen had gezien aangezien ik zo goed als altijd hakken draag.
Ik besteed best wel veel zorg aan mijn uiterlijk, draag graag rokjes, truitjes waarbij de ronde vormen mooi uitkomen etc, maar tot op een bepaalde hoogte (zo vijl ik mijn nagels wel mooi bij, maar lakken doe ik zo goed als nooit en met make-up zal je me zelden zien, enkel wat lichte tijdens het uitgaan)
Ik mijn badkamer ga je best veel verzorgingsproducten vinden, en mijn kleren zijn geordend op kleur
Ik hou enorm van kleren en veel mensen vinden dat ik een goede smaak heb, ik hou van lekker lang en veel praten (roddelen ook

), van romantische films en boeken, van dansen, ben erg knuffelig, heb het 'altijd' koud, ken niets af van auto's (oefa, nu ben ik cliché's aan het toekennen aan jongens

)...
Mijn humor is vaak uitdagend vrouwelijk en ik heb ook wel vrouwelijke subtiliteit die veel jongens niet snappen.
Maar langs de andere kant, als ik er zin in heb, doe ik totaal niet onder voor mijn vrienden. (tenzij het natuurlijk de manier is om aandacht te trekken)
Met sport ben ik redelijk fanatiek, wordt ik vuil en bezweet, pech gehad, dan pak ik wel een douche, breek ik een nagel, dan zal ik misschien wel eens (inwendig) vloeken maar ah... Op een trekking ga je mij niet horen klagen en een uitdaging ga ik zelden uit de weg.
En op gebied van muziek heb ik over het algemeen dezelfde smaak als mijn mannelijke vrienden en begrijpen mijn vriendinnen me niet. (voordeel voor mij: dan zijn de jongens zo van 'he, zaterdagavond is er een feestje daar, goede dj, geen zin om te komen?)
Als ik een insect zie ga ik eerst een gil slaken (meisje) en dan het doodmeppen (jongen)... (nu zie ik me weer hysterisch met mijn sandaal achter die vleermuis zitten die binnen zat)
Nu, ik ben best wel stoer, ik denk dat dat de schuld van mijn oudere broer neem ik aan. Ik wou nooit voor hem onder doen, ging met hem mee in de bomen klimmen, in de grond liggen vechten, ik haatte Barbie, speelde met de knikkers en autobaan (maar ook wel met gewone poppen)... In het lager had ik een beste vriendin in naam maar bracht ik eigenlijk altijd mijn tijd door met de jongens...
Ik denk eigenlijk dat broers/zussen daar een grote invloed op hebben, mijn beste vriend heeft 3 zussen en hij is een meisjes-jongen. Hij ziet altijd welke kleren we aan hebben, zit commentaar er op te geven, is ook echt zo knuffelig als wij meisjes, als ie smsjes stuurt zal hij er een knuffel of een zoen ofzo er onderzetten...
poeh, wat een verhaal