| Inloggen |
![]() |
||
4/11: Bulldoze, Agents Of Man, Backfire! & Many more @ Paard, Den Haag.
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
4/11: Bulldoze, Agents Of Man, Backfire! & Many more @ Paard, Den Haag. |
|
|
Scenestar Bookings present:
Saturday November 4th @ PAARD VAN TROJE - PRINSEGRACHT 12 - DEN HAAG. BULLDOZE (US - www.myspace.com/bulldoze) AGENTS OF MAN (US - www.agentsofman.com) BACKFIRE! (NL - http://www.myspace.com/backfiremusic) WORLD COLLAPSE (GER - www.worldcollapse.com) L'ESPRIT DU CLAN (FR - www.espritduclan.com) DEVIL IN ME (PRT - www.myspace.com/devilinmeband) ENEMY GROUND (NL - www.enemy-ground.com) FACEWRECK (NL - www.facewreck.nl) BLOODSHOT (BE - www.bloodshotbxl.com) RETURN TO REASON (NL - www.returntoreason.com) DOORS: 14:00 FIRST BAND: 14:30 END: 23:00 TICKETS: € 16,- excl. @ TICKETSERVICE, VELVET DELFT, VELVET ROTTERDAM. http://www.ticketmaster.nl/html/arti...ORE%20FESTIVAL |
||||
|
|
|
Citaat:
enema abortion schreef op 20-09-2006 @ 10:07 :
Hmm, dat maakt het al een stuk minder interessant om eerlijk te zijn. Maar ik had kunnen verwachten dat WC zou cancellen. |
||||
|
|
|
world collapse was gewoon bevestigd. maar kreeg na 'n paar weken te horen dat de zanger dat weekend in berljin moet werken. helaas..
heb ze nog voor een andere show proberen te boeken een aantal dagen terug maar kreeg het bericht dat ze voor eind november geen shows zullen doen. zal vast ook weer niks van komen, goede band maar ik word een beetje moe van dat tijdrekken de hele tijd. |
||||
|
|
|
Citaat:
skarhead schreef op 22-09-2006 @ 09:45 :
world collapse was gewoon bevestigd. maar kreeg na 'n paar weken te horen dat de zanger dat weekend in berljin moet werken. helaas.. heb ze nog voor een andere show proberen te boeken een aantal dagen terug maar kreeg het bericht dat ze voor eind november geen shows zullen doen. zal vast ook weer niks van komen, goede band maar ik word een beetje moe van dat tijdrekken de hele tijd. |
||||
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 4/11: Bulldoze, Agents Of Man, Backfire! & Many more @ Paard, Den Haag. | skarhead | Algemene schoolzaken | 2 | 07-08-2006 09:07 |