Oud 25-08-2006, 20:47
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Wat vind jij het heerlijkst aan je relatie, of vind jij 1 van de heerlijkste dingen aan je relatie?

TS begint: ikzelf vind o.a. het gevoel van zekerheid zo heerlijk aan mn relatie. Wetende dat ik me niet meer druk hoef te maken over gevoelens en gedachten zoals "oh vind hij me wel leuk?", "ik ben zo verliefd op 'm, wat moet ik nou?" enzo
Ook 's avonds samen in bed liggen & lekker knuffelen vind ik 1 van de heerlijkste dingen aan mijn relatie
Oud 25-08-2006, 20:53
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Dat we allebei ongeveer wel hetzelfde denken over dingen, het meeste gaat vanzelf, het gevoel dat de jongen precies van jou houdt zoals jij van hem blablabla. Ons samenzijn, zonder dat we speciale dingen hoeven te doen. En dat we elkaar niet zat raken, hoe lang we ook op een dag bij elkaar zijn
Oud 25-08-2006, 21:16
Verwijderd
Ik vind het geweldig dat ik mezelf kan zijn bij hem. Eindelijk iemand waarbij ik geen masker op hoefde te zetten, al vanaf seconde 1 niet. Voel me prettig bij hem, en dat maakt bepaalde dingen ook veeeel leuker en lekkerder
En we zijn gewoon heerlijk samen, hoeven niet alles samen te doen, hij kan leren, ik lees. Hij zit op de pc, strijkt, ik kijk tv, of andersom. We doen ons eigen ding, maar zijn toch samen.

En stiekum vind ik zijn familie ook geweldig. Lieve ouders, leuke broers en een schitterende schoonzus. Ze lijkt wel een beetje op mij, qua innerlijk, dus tussen ons klikt het. Het is fijn dat je op prijs gesteld wordt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 22:05
Qimm
Qimm is offline
Thuiskomen uit mijn werk en hij is er voor me. Smorgens wakker worden en het eerste wat ik hoor is een lieve slaperige goedemorgen, samen in slaap vallen...

nja, wat niet?!
Oud 25-08-2006, 22:27
Methuselah
Methuselah is offline
Samen in slaap vallen, samen wakker worden... Samen dingen doen, bvb een film kijken terwijl we lekker tegen elkaar hangen, samen even gaan wandelen en even alles proberen te vergeten...

't Praten met elkaar, we hebben allebei 't gevoel de ander volledig te kunnen vertrouwen en praten over alles wat ons boeit, dwarszit, interesseert...

't Zichzelf kunnen zijn. Heerlijk. Zelf 'n enorme scheet laten, waarop zij dan even later een reusachtige boer laat en dan in de lach schieten samen. Echt leuk, zo van die kleine momenten die je laten beseffen dat 't wel goed zit.

Dezelfde dingen zeggen/doen op hetzelfde moment, soms echt freaky maar vaak erg leuk en lief. 't Klikt gewoon echt.

En stiekem ook 't feit dat iedereen rond me/ons zo enorm blij is voor mij, voor ons. Doet me echt wel wat, merken dat anderen ook blij zijn voor je omdat je zo gelukkig bent...

Wat een kleffe post, maar ik moest 't even kwijt.
Oud 25-08-2006, 23:03
Verwijderd
Met een paar simpele woorden gelijk snappen wat de ander bedoeld. Hij is echt gewoon precies zoals ik en dat is zo ontzettend fijn. Bij alles wat hij doet en hoe hij op dingen reageert herken ik mezelf terug.
Plus als we samenzijn het gewoon geweldig klikt. Praten, knuffelen, lachen etc. Alles gaat gewoon zo vanzelf.
<3
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 23:14
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Anneka schreef op 26-08-2006 @ 00:03 :
Met een paar simpele woorden gelijk snappen wat de ander bedoeld. Hij is echt gewoon precies zoals ik en dat is zo ontzettend fijn. Bij alles wat hij doet en hoe hij op dingen reageert herken ik mezelf terug.
Plus als we samenzijn het gewoon geweldig klikt. Praten, knuffelen, lachen etc. Alles gaat gewoon zo vanzelf.
<3
zelfde

(nee zij is niet mijn vriendin)
Oud 25-08-2006, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 26-08-2006 @ 00:14 :

Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 01:19
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Dat zij mijn lievelingsliedjes zingt(of grunt) terwijl ik kijkend naar haar rondingen probeer toch nog enigsinds fatsoenlijke riffs uit mn gitaar te krijgen.

Als ze me voorleest uit lord of the rings

Als ze mijn lievelingseten klaarmaakt
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 09:12
snoopy
snoopy is offline
Vooral dat hij net zo geschift is als ik

(nou ja, en de standaarddingen: hij is lief, ik voel me op m'n gemak bij hem, we kennen elkaar door en door etc. )
Oud 26-08-2006, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 26-08-2006 @ 00:14 :
zelfde

Maar wel de mijne <33333333

Ik vind hetzelfde als Ann, de klik is er gewoon zo goed<3

Overigens, haar nieuwe avatar is van onze schoenen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 13:28
Verwijderd
Dat de dingen die ik anders niet zo leuk vind om te doen (afwassen, hond uitlaten blabla) samen met hem wél leuk zijn. Alles is leuk samen met hem. En dat vind ik het heerlijkst
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 26-08-2006 @ 02:19 :
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 14:51
remy476
remy476 is offline
zekerheid, steun, warmte...en ga zo maar door
Oud 26-08-2006, 14:54
Verwijderd
Dat er altijd iemand voor je is, is wel heel prettig. En dat 't ook makkelijk gezellig is; gewoon samen thuis zijn en 't is leuk
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 14:59
Orpheus
Orpheus is offline
naar een toekomst toeleven in plaats van vluchten voor het verleden.
Oud 26-08-2006, 15:22
Yolcu
Yolcu is offline
Waar we ook zijn, wat we ook doen, zolang we samen zijn is het goed.
Oud 26-08-2006, 15:42
Verwijderd
Op dit moment: het lekkere verliefd zijn met alleen maar vlinders als je elkaar ziet. En het weten dat we echt niet zonder elkaar kunnen, dat is nou al voor de vierde keer gebleken
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 15:48
Larry Flint
Larry Flint is offline
de seks
Oud 26-08-2006, 16:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Alle momenten van samenzijn die hier al vaak zijn beschreven (het samen in slaap vallen en wakker worden, samen dingen in huis doen e.d.)

Maar vooral ook dat wij de relatie voor het grootste deel op dezelfde manier beleven, waardoor wij ons heel goed in de ander kunnen verplaatsen. Gesprekken tussen ons zijn altijd heel goed, dat is denk ik zelfs wel het belangrijkste van onze relatie.

En ik vind het heel fijn dat we allebei de verschillende emoties van een relatie durven beleven. Dus niet alleen het houden van en het fijne gevoel van bij elkaar zijn, maar ook bijvoorbeeld onzekerheden, dingen waar we niet tevreden over zijn en anders zouden willen zien en het hebben van ruzie. We weten inmiddels zo goed wat we aan elkaar hebben, dat we niet meer bang zijn voor de negatieve (of minder leuke) kanten die ook in een goede relatie thuishoren. En daardoor zijn we heel vrij om onszelf te zijn
Oud 26-08-2006, 16:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Er zijn zoveel dingen heerlijk aan onze relatie, die ik absoluut niet zou willen missen... Zoals onze zelfde flauwe humor, zijn armen om mij heen, de knuffels die we elkaar geven, de gesprekken die we samen voeren, de manier waarop we elkaar alles kunnen vertellen. Het samen in slaap vallen, en het samen wakker worden en dan zijn slaperige blikken in combinatie met zijn lieve 'Goeiemorgen schoonheid, ben ik nog lief voor je geweest vanacht? '
Het altijd bij elkaar terecht kunnen, het samen kunnen lachen en het samen kunnen huilen, het samen film kijken, het bij elkaar zijn op belangrijke momenten, het samen ontdekken van nieuwe dingen, het samen op de bank hangen, samen eten klaarmaken, dezelfde maffe gewoontes, de overeenkomende interesses, het samen uitgaan, het kunnen hebben van ruzie, onze stomme zinnetjes die we wel eens zeggen als grapje 'Je houd niet meer van me hea? Ik wist het, ik wist het' enzovoorts. Ik geloof dat we alles bij elkaar toch wel heel aardig van elkaar weten wat we aan elkaar hebben in zowel leuke als minder leuke tijden, en dat voelt fijn!
Oud 26-08-2006, 17:20
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Dat het, als we samen zijn echt geweldig is (gezellig, knus, goed kunnen praten enz..) , maar we juist ook nog een 'eigen leven' daarbuiten hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 17:36
love is life
love is life is offline
dat je weet dat de ander altijd voor je klaarstaat, de liefde, de genegenheid, fin gewoon weten da ge voor elkaar klaarstaat... der zijn zoveel dingen dak heerlijk vindt aan mijn relatie, zelfs de kleinste e de domste dingen...
Oud 26-08-2006, 19:16
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Mijn ex-vriend las me altijd voor uit Luk Wyns zijn boeken! En dan moest ie het ook met stemmetjes doen natuurlijk, was wel leuk
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 23:14
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 25-08-2006 @ 21:47 :
Ook 's avonds samen in bed liggen & lekker knuffelen vind ik 1 van de heerlijkste dingen aan mijn relatie
Dat, maar helaas heb ik geen relatie. Ik mis het wel heel erg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2006, 16:56
~*kar*~
~*kar*~ is offline
het heerlijke verliefde gevoel dat ik sinds een week heb... de spanning van de eerste keer samen naar de bios *gisteravond*
de spanning voor de rest wat komen gaat...
Oud 27-08-2006, 17:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Als zehij me voorleest uit lord of the rings Toon Tellegen - Misschien wisten zij alles
Oud 27-08-2006, 23:22
Optima
Optima is offline
lepelend tegen hem in slaap vallen
Oud 28-08-2006, 00:29
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Dat ik mezelf kan zijn en dat ik niet MOET maar alles mag...
Oud 28-08-2006, 10:26
KiMZz
KiMZz is offline
Het gevoel van zekerheid, dat er altijd iemand voor je klaarstaat als je het nodig hebt..
Oud 28-08-2006, 12:05
Magican
Magican is offline
Sex
Oud 28-08-2006, 21:54
Verwijderd
Domme geintjes. Nja en 'liefde', in welke algemeenheid dan ook.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 10:01
Ruby
Ruby is offline
heel lang bij elkaar zijn zonder elkaar zat te worden, het vertederde, het lieve eraan.pff veel
Oud 29-08-2006, 10:56
Nuck
Nuck is offline
Samen in slaap vallen en wakker worden.
Oud 29-08-2006, 12:56
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Optima schreef op 28-08-2006 @ 00:22 :
lepelend tegen hem in slaap vallen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 12:59
Silvie
Silvie is offline
Dat ik me heerlijk op m'n gemak voel bij hem en dat we over heel veel dingen hetzelfde denken.
Elkaar helemaal niet moe zijn, ook al zien we elkaar elke dag.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 14:20
muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
Knuffelen!!
Oud 29-08-2006, 14:25
juno
juno is offline
Ik denk de vanzelfsprekendheid waarmee ik er op kan vertrouwen dat hij er voor me zal zijn, wat er ook gebeurt. Dat ik goed genoeg ben zoals ik ben, dat ik me geen zorgen hoef te maken dat hij bij me weggaat omdat ik niet leuk of lief genoeg ben. Dat hij achter me en naast me staat, en dat hij me uit de shit zal halen als ik daar ooit in mocht komen.

En natuurlijk al die kleine dingetjes van ons samen, die wij alleen begrijpen. Dat hij alleen maar iets hoeft te denken, en dat ik het dan al weet.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 18:31
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Ruby schreef op 29-08-2006 @ 11:01 :
heel lang bij elkaar zijn zonder elkaar zat te worden, het vertederde, het lieve eraan.pff veel

we passen
Oud 29-08-2006, 20:18
Mexx_M
Mexx_M is offline
Samen knuffelen
Samen in slaap vallen
Samen wakker worden
Samen naar het huisje van zijn ouders in de Ardennen om daar een heel weekend met filmpjes in bed te blijven liggen
Samen op vakantie gaan

Eigenlijk is alles wat we samen doen heerlijk, buiten kleine ruzies om

*haha hoe klef*
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 20:29
~karlyn~
~karlyn~ is offline
samen lachen, samen huilen
dat we zo erg op elkaar lijken, ja we hebben nu iets van 2 maand égt wat, en ontdekken steeds meer dingen van elkaar wat we allebei geweldig vinden, zelfde eten vinden we lekker, zo'n beetje zelfde mening, zelfde humor.
samen zó verliefd op elkaar zijn..

en ja zijn familie is ook heel gezellig, voel me er helemaal thuis.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 20:32
Verwijderd
neuken
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 12:58
justnaat
justnaat is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 25-08-2006 @ 21:47 :
Wat vind jij het heerlijkst aan je relatie, of vind jij 1 van de heerlijkste dingen aan je relatie?

agree
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 13:34
Teres
Teres is offline
Ongeveer alles hierboven

Maar bijvoorbeeld ook de momenten dat we niet samen kunnen zijn door examens ed, dat hij dan een boekje bijhoudt met hoe hij zich voelt en denkt.. (en ondertussen nog wel steeds mailt en belt enz want anders zou ik het niet overleven )
Ook het feit dat ik hem rustig bij mijn vrienden kan achterlaten en niet steeds op hem moet letten als een schoothondje... Of dat ik met mijn mannelijke vrienden kan weggaan en hij met zijn vriendinnen zonder (al te veel) jaloesie.
Of dat we het ene moment heel lief tegen mekaar kunnen zijn en dat hij me het andere moment zomaar in het zand duwt en zand in mijn haar wrijft.. of ik bij hem natuurlijk...

Of...bwa da's toch voor iedereen anders en toch weer hetzelfde als een relatie goed loopt Daarom is het langs de ene kant een dom topic maar langs de andere kant toch ohh zo leuk om te vertellen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:19
Taliesin
Taliesin is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-08-2006 @ 21:32 :
neuken
Oud 04-09-2006, 17:56
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-08-2006 @ 21:32 :
neuken
whahahaha!!
Oud 04-09-2006, 18:27
Larry Flint
Larry Flint is offline
wat is daar nu ineens grappig aan, het is al meerdere malen genoemd hoor?
Oud 04-09-2006, 20:26
Taliesin
Taliesin is offline
ik zag het ook pas tot Mephostophilis het zei. keb even snel erdoor heen gescrolld en zijn antwoord sprong er wel uit voor mij. als het al eerder genoemd is, is dat ook grappig.

dus waarom zou het niet ineens grappig zijn?!
Oud 05-09-2006, 13:05
Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Dat we over alles kunnen praten...
Verder gaat alles vanzelf en ik ben gewoon gek op hem zoals hij is!
Oud 05-09-2006, 20:34
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik heb op het moment geen relatie, dus ik zal maar noemen wat ik het meeste mis.
De zekerheid dat er altijd iemand is met wie je kan praten, en vooral iemand om tegenaan te kruipen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten