Oud 29-08-2006, 17:58
horny_devil
horny_devil is offline
Tis voor mij inmiddels al weer 4,5 jaar geleden dat ik een relatie kreeg met een jongen hier van dit forum, eerst 9 maanden samen geweest en toen steeds weer het aan/uit gebeuren.. tis nu 2 maanden dat ik hem voor het laatst heb gezien.. en het voelde allemaal weer heel vertrouwd..

dit was ook de enige jongen die ik via internet heb leren kennen zonder in het begin een foto van hem te hebben gezien, ging echt puur om dingen die hij zei via het internet..

de rest klopte gelukkig ook en heb nog altijd het idee dat dit degene voor mij is.. donderdag komt hij als het goed is langs.. hoop dat er dan weer wat uitkomt..

maar hoe zit dat met jullie? ook iemand die zoiets meegemaakt heeft en in ongeveer dezelfde situatie zit? hoop van jullie te horen!

groetjes ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2006, 18:04
Zeenimf
Zeenimf is offline
wat bedoel je? welke situatie? aan en uit relatie? het gevoel dat hij de ware is voor je? of dat je hem hebt leren kennen via internet?
Oud 29-08-2006, 18:09
Myuki
Myuki is offline
geile duivel
Oud 29-08-2006, 18:09
horny_devil
horny_devil is offline
mensen geloven niet in de ware he ( tja ik misschien stiekem wel, hoop er iig op) en dan zou hij het ook goed kunnen zijn.. omdat alles klopt tussen ons.. maar toch is het uitgegaan en zijn we niet samen.. door dingen die er tussentijds gebeurt zijn en het vertrouwen dat langzaam afbrokkelt.. zou er alles aan willen doen om te zorgen dat het weer goed komt en goedblijft.. maar daar is niet 1 persoon voor nodig..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 18:15
stout!
stout! is offline
Wat is nu precies je vraag?
Oud 29-08-2006, 20:10
Verwijderd
Ik heb, dankzij of ondanks, mijn abominabele sociale vaardigheden en de algemene stoïcijnse en ongeïnteresseerde indruk die ik maak, al mijn chickies via het internet, direct of indirect, gescoord. Niet via dit forum, echter.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 20:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Geile duivel.

beetje jammer..

Oh, en ook ik heb een forummer gestrikt. Gaah!
Oud 29-08-2006, 20:50
Shredder
Shredder is offline
Nee.
Oud 29-08-2006, 20:56
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Nee, ik zie dat ook niet direct gebeuren bij mij.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-08-2006 @ 21:10 :
Ik heb, dankzij of ondanks, mijn abominabele sociale vaardigheden en de algemene stoïcijnse en ongeïnteresseerde indruk die ik maak, al mijn chickies via het internet, direct of indirect, gescoord. Niet via dit forum, echter.
Of je hebt gewoon een uiterlijk dat mensen iN RL afschrikt

Serieus OT:

Geen relaties via of dmv internet gehad. Ook geen behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 21:23
Droomz
Droomz is offline
Ja. Ik heb een relatie met iemand van scholieren. Toen ik hem leerde kennen, was zijn nickname overigens anders dan nu, dus weet zijn naam die hij nu heeft, niet precies.
We hebben 6 september 4 maanden, maar kenden elkaar via Internet al 3 jaar.
Bij de eerste ontmoeting waren we wat verlegen en bij de tweede (slechts 2 dagen later ) kregen we wat. Het klikte heel goed enzo.
Iets wat ik overigens nooit verwacht had.

Mijn ex ken ik ook van dit forum, maar dat duurde slechts 4 maanden. Hem ontmoette ik na een halfjaar en ik zoende met hem pas na 4 ontmoetingen.

Bij beide ontmoetingen was ik niet naar iemand op zoek; het gebeurde gewoon toevallig.
Oud 29-08-2006, 22:06
Young Predator
Young Predator is offline
Ik heb een schitterende relatie te danken aan een chatbox.
Het is mijn moeder die me roepte omdat er een leuk meisje online was.

wij kennen elkaar al 4 jaar en zijn al 2 jaar gelukkig bij elkaar.
Ik kan me geen betere relatie wensen. Mensen die negatief denken over Internet liefde/relatie hebben duidelijk geen goede ervaringen opgedaan.
Vroeger kon dat allemaal zonder gedonder, nu is het al redelijk zeldzaam aan het worden.

het enige nadeel: Ze woont 2 uurtjes treinen van me af en het zal moeilijk gaan worden omdat me studie net begonnen is en ik buiten mijn woonplaats werk.
Oud 30-08-2006, 08:15
Verwijderd
Alle offtopic reacties zijn verwijderd, blijf nu netjes ontopic, anders ga ik waarschuwen en bannen!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 08:57
horny_devil
horny_devil is offline
bij de 1e ontmoeting met elkaar herkende ik hem niet eens.. stonden voor de bruna op het centraal station van rotterdam en ben heel voorzichtig naar hem toe gelopen van : ben jij die en die..? haha gelukkig was hij het wel!! 1e keer heel rustig aan gedaan.. 2e keer gezoend en 3e keer sex gehad klinkt sletterig maar het gebeurde gewoon, zo uit het niets.. haha mams in de keuken.. t was me wat heb me nog nooit zo raar gevoeld als toen! gelukkig was het niet bij 1 keer gebleven
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 09:26
Qimm
Qimm is offline
Heb ik wel gehad... duurde slechts 2 maand. Hij herkende mij in een foto topic, bleek dat we bij elkaar op school hadden gezeten. Ge msn't en enkele ontmoetingen later was het even wat. Bleek geen groot succes.
Ook mijn enige 'romantische' ontmoeting via internet. Huidige vriend gewoon 'gevonden' in een discotheek
Oud 30-08-2006, 09:37
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Mijn vriend zit hier ook op het forum (GooseFeather). Ik heb hem ontmoet op een Onzinmeeting, daarvoor had ik nog nooit met hem gesproken.. Na die meeting msncontact gekregen en een paar maanden later een aantal keer gebeld (ik lag ziek op bed en toen vond hij 't leuk om even te bellen ) en toen via de telefoon afgesproken dat hij een keer naar mij toe zou komen, zo gezegd, zo gedaan. En inmiddels zijn we al bijna 9 maanden samen.

Overigens is het zo dat we voor die tweede ontmoeting niet al over liefde of iets dergelijks spraken; ik geloof zelfs dat het niet eens echt duidelijk was dat we elkaar leuk vonden, het was eerder vriendschappelijk (maar natuurlijk vond ik hem ondertussen al een interessante leuke jongen ).
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:22
Verwijderd
Ik heb een relatie met iemand die ik via het forum heb leren kennen, inmiddels wonen we ruim vier jaar samen en zijn we ruim twee jaar getrouwd, gaat goed dus. En we zijn gelukkig ook nog steeds heel gelukkig samen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 14:16
Verwijderd
ik heb een paar keer iets met iemand van dit forum gehad, en dat liep iedere keer niet echt goed af.

maarrrr. er zijn natuurlijk uitzonderingen .
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 14:41
WolterB
WolterB is offline
Ja, heb er één gehad, heb er nu eentje.

Mn eerste vriendin via dit forum heb ik eerst via msn 'leren kennen', daarna elkaar gezien, waarna het wat geworden is.

Mn huidige vriendin heb ik wel via hier leren kennen, maar het echte contact kwam irl en niet via het internet.
Oud 31-08-2006, 09:31
Ruby
Ruby is offline
Ik heb hiervoor heel kort iets gehad met een user, maar dat werkte niet vanwege de afstand. Hem ken ik wel via het forum.

Nu heb ik een half jaar iets met een forummer maar eigenlijk leerden we elkaar kennen op een meeting, na die meeting voegden we elkaar toe op msn en toen zijn we een tijd vrienden geweest. Toen groeide daar weer iets meer uit.
Oud 31-08-2006, 09:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb iets met een forummer, al bijna 3 jaar
Alleen niet van dit forum
Oud 31-08-2006, 10:37
Moustache
Moustache is offline
Mijn vriendin zit ook op dit forum, maar gelukkig heb ik haar gewoon in real life leren kennen
Oud 31-08-2006, 11:19
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 29-08-2006 @ 19:15 :
Wat is nu precies je vraag?
Inderdaad..

Enne, ik heb momenteel ook een relatie met iemand die ik ken via s.com. We zijn over 11 dagen 15 maanden samen. Het is van ons allebei niet de bedoeling geweest om echt op zoek te gaan naar iemand. Maar het klikte hier, in topics, en via PM ook. Dus emailadressen uitgewisseld en toen mijn ouders weer een weekendje weggingen kwam hij hierheen, om te stappen. Nja, meteen gezoend (was soort van weddenschap, ik had hem ridder schijtebroek genoemd blablabla). En die avond lagen we samen in bed, na het stappen. Eigenlijk nooit spijt van gehad en het werkt prima tussen ons.

Enne, hoe is het gegaan vandaag?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 11:32
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Ruby schreef op 31-08-2006 @ 10:31 :

Nu heb ik een half jaar iets met een forummster maar eigenlijk leerden we elkaar kennen op een meeting, na die meeting voegden we elkaar toe op msn en toen zijn we een tijd vrienden geweest. Toen groeide daar weer iets meer uit.
Oud 31-08-2006, 11:39
Roosje
Roosje is offline
Ik heb nu ook een vriendje via hier. Ik heb hem leren kennen op een meet van Letteren en toen gingen we elkaar vaker zien en nu zijn we ruim negen maanden bij elkaar.

Iets meer dan een jaar geleden heb ik ook via Letteren een jongen leren kennen, maar daar is het niets mee geworden. Hij was niet verliefd, zei hij.
Oud 31-08-2006, 12:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 31-08-2006 @ 12:59 :
Wat een hoop stelletjes eigenlijk.

Bij ons ging het zo:

Ik vond hem wel interessant en hij mij blijkbaar ook, en dat verdween niet bepaald toen we elkaar voor het eerst zagen. Nu inmiddels ruim 13 maanden.
lol ik dacht dat over Eend ging , dus jij bent zijn nieuwe aanwinst!
Oud 31-08-2006, 12:30
Gothic
Gothic is offline
Ik heb wel eens gezoend met forummers, maar 1x echt een relatie gehad. Was een jaar. Leren kennen op de DoP meeting, daar elkaar niet gesproken, wel veel op msn daarna. Toen de week erna afgesproken en toen vonden we elkaar wel leuk. Wanneer we voor het eerst gezoend hebben weet ik eigenlijk niet goed meer, misschien op een volgende ontmoeting ofzo. Het heeft overgens een jaar geduurd, maar we waren veel te verschillend.
Oud 31-08-2006, 13:42
Verwijderd
Geen relatie met forummers, wel met iemand van internet. Een jaar gechat (via icq) en gemaild, toen elkaar ontmoet en het klikte echt meteen. We zijn de ruim 6 jaar samen, en een paar maanden geleden zijn we getrouwd.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 14:31
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Jep, ook met iemand die hier van het forum afkwam. Heb er 3 jaar iets meegehad, het is nu al bijna 2 jaar uit.

Ik heb ook weleens gedacht dat hij de ware was... Want we hadden zo veel dingen gemeen. Maargoed achteraf gezien ben ik eigenlijk min of meer blij dat het toen is uitgegaan. (hij had het uitgemaakt)

Hij heeft nu ondertussen weer een nieuwe vriendin waar het (geloof ik) ook al min of meer mee uit is. Ik zou nu echt GEEN relatie meer beginnen met iemand die ik via Internet ken.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-08-2006 @ 21:10 :
En terecht. Ik vind dat er niets mis is met internet daten .
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 17:21
adon1s
adon1s is offline
imo is het voor lelijke mensen perfect
Oud 31-08-2006, 18:15
Poepkind
Poepkind is offline
Ik heb een realtie met iemand van het forum, maar ik heb het forum via hem leren kennen en niet hem via het forum
Oud 31-08-2006, 20:25
Wammus
Wammus is offline
Ik ben via mijn ex op dit forum terecht gekomen telt dat ook?
Oud 31-08-2006, 21:05
vosje16
vosje16 is offline
'k Heb eens met iemand afgesproken die ik al enkele maanden kende via msn, maar irl viel hij een beetje tegen vond ik. Gewoon zijn houding/uitstraling enzo want voor de rest was hij wel een hele lieve jongen hoor.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 23:14
Verwijderd
Ik heb zelfs niet eens gezóend met mensen van het internet. Onbegrijpelijk, met mijn dagelijkse quota...

*denkt even na* Oh wacht, nou ja, misschien eentje, maar dat was een vriend van een vriend van mij, die ik voor het eerst via het internet heb gesproken. En dat was niet bepaald romantisch, laat staan een succes, dus dat telt niet
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 23:21
Verwijderd
Citaat:
adon1s schreef op 31-08-2006 @ 18:21 :
imo is het voor lelijke mensen perfect
Als je je realiseert dat meer dan 95% van de jongeren tussen de 12 en 21 MSN heeft, realiseer je je ook dat dit nogal een domme uitspraak is. De tijd dat internetgebruikers per definitie wereldvreemde nerds waren is echt wel voorbij, maar misschien is dat een beetje moeilijk te bevatten voor iemand die het alleen van zijn wasbordje moet hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 23:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 01-09-2006 @ 00:21 :
Als je je realiseert dat meer dan 95% van de jongeren tussen de 12 en 21 MSN heeft, realiseer je je ook dat dit nogal een domme uitspraak is. De tijd dat internetgebruikers per definitie wereldvreemde nerds waren is echt wel voorbij, maar misschien is dat een beetje moeilijk te bevatten voor iemand die het alleen van zijn wasbordje moet hebben.

(L)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 23:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 01-09-2006 @ 00:21 :
Idd, hadden eh... reverend en dat mooie meisje elkaar ook niet via het forum leren kennen? Die zijn allebei echt alles behalve lelijk...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 00:01
bracelance
bracelance is offline
Ik geloof niet in de ware omdat het idee dat 1 persoon perfect voor je is mij een beetje stoort. Er zijn zoveel mensen op deze wereld en ze roepen dat ze de ware hebben gevonden (die woonde toevallig om de hoek). Ik geloof niet in het begrip 'de ware', ik geloof wel dat er meederen zijn die goed bij je passen. De ware is ook niet leuk, want die is per definitie perfect en perfect is saai. Lichtelijke inperfectie is geweldig...
Oud 01-09-2006, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-09-2006 @ 00:23 :
Idd, hadden eh... reverend en dat mooie meisje elkaar ook niet via het forum leren kennen? Die zijn allebei echt alles behalve lelijk...

Envy <3

Afgelopen dinsdag 2 jaar btw!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 01:27
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
horny_devil schreef op 29-08-2006 @ 18:58 :

maar hoe zit dat met jullie? ook iemand die zoiets meegemaakt heeft en in ongeveer dezelfde situatie zit? hoop van jullie te horen!

groetjes ik
Ben wel uit geweest (noemen ze "date" ofzo) met een aantal meisjes van dit forum, maar relaties, niet. Dit forum heeft gewoon alleen maar trutjes.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 01:59
Lenny K
Lenny K is offline
ik ben wel es toegevoegd op msn naar aanleiding van een fototopic
Oud 01-09-2006, 02:02
zeehond23
zeehond23 is offline
My Info kende ik via dit forum en ze is mijn vriendin geweest, nu me beste vriendin, dus ik heb er geen spijt van ofzo, en als het voor jou werkt have fun!
Oud 01-09-2006, 05:12
Dexter_M
Dexter_M is offline
Nee wel is op een date geweest met meisje die ook op dit forum poste, Maar toen zat ik nog in me ontkenningsfase
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 07:43
horny_devil
horny_devil is offline
hoe t gegaan is.. ben gister plots bij m voor de deur gaan staan.. moest daar wel 2,5 uur voor reizen en zag m maar een kwartiertje omdat ie afspraken had.. t heeft niet echt voor een goed gesprek gezorgd of wat.. maar mijn gevoel zei gewoon dat ik naar hem toe moest om te bewijzen dat ik om m geef en meen wat ik zeg.. zn paps in de tuin die me na 5 jaar nog kende.. hij onder de douche uitgetrokken door zn pa.. t was me weer wat..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 09:19
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 31-08-2006 @ 19:15 :
Ik heb een relatie met iemand van het forum, maar ik heb het forum via haar leren kennen en niet haar via het forum
Oud 01-09-2006, 11:03
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
horny_devil schreef op 01-09-2006 @ 08:43 :
zn paps in de tuin die me na 5 jaar nog kende.. hij onder de douche uitgetrokken door zn pa.. t was me weer wat..
Oud 01-09-2006, 11:08
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 01-09-2006 @ 02:27 :
Ben wel uit geweest (noemen ze "date" ofzo) met een aantal meisjes van dit forum, maar relaties, niet. Dit forum heeft gewoon alleen maar trutjes.
je bent zelf een trutje.
Oud 01-09-2006, 11:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bracelance schreef op 01-09-2006 @ 11:03 :
Ik geloof dat ik het snap!

Zijn vader herkende haar en heeft toen zijn zoon onder de douche weggeroepen dat ijz er was.

denk ik
Oud 01-09-2006, 12:54
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 01-09-2006 @ 06:12 :
Nee wel is op een date geweest met meisje die ook op dit forum poste, Maar toen zat ik nog in me ontkenningsfase
heaumeu?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten