Sorry, als ik dit verkeerd plaats, maar ik weet niet waar ik met deze vraag precies terecht kan.. ik dacht met lifestyle, want het heeft toch iets met"leven" te maken, naah jaa.. laat maar..
Anyhow.. ik heb ff een vraagje aan studerend nederlands, met name de mensen die op de universiteit zitten.
Het zit zo.. ik kreeg een paar dagen geleden een acceptgiro van het collegegeld dat ik moest betalen aan de UVA en dat is een bedrag van 1395 euro, NU kan je op de IB groep site zien, hoeveel de geplande inkomsten en uitgaven zijn van een student.
Naast levensonderhoud, moet er een bedrag van 45 euro betaald worden aan boeken en zo, maar en moet ook een bedrag van ong. 110 euro betaald worden aan onderwijs bijdrage..
Nu is mijn vraag de volgende.. id die onderwijsbijdrage het zelfde bedrag als dat collegegeld? alleen dan maandelijks genoteerd ? Ik zelf denk c.q. hoop van wel omdat het anders wel een belachelijk hoog bedrag zal worden...
wie kan mij zekerheid hierover geven.. want ik wil nog zoooo graag een lastminute boeken en als het werkelijk 2 verschillende bedragen zijn, lukt dat niet
thanks
xxxx