Oud 10-09-2006, 16:10
Kira20
Kira20 is offline
Ik heb ongeveer 3 jaar met mijn vriend. Ik zie hem bijna elke dag en kan me niet echt voorstellen dat ik zonder hem moet. Ik wil ook met hem knuffelen en zoenen. Sex daarintegen is minder. Daar heb ik vooral de laatste tijd minder zin in.

Ik weet niet of dit wat met mijn probleem te maken heeft. Ik denk de laatste tijd namelijk steeds meer aan meisjes. Ik ben altijd al zeg maar geintereseerd geweest in meisjes maar vooral de laatste tijd moet ik er de hele tijd aan denken. Ik vind het niet erg als ik misschien ook op meisjes zou vallen maar omdat ik op dit moment een relatie heb is het voor mij wel heel erg verwarrend. Ik ga me allerlij dingen afvragen. Vind ik hem nog wel leuk genoeg? Val ik misschien alleen op meisjes en heb ik sex daarom nooit echt geweldig gevonden?

Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Moet ik hem vertellen over mijn twijfels? of moet ik het maar gewoon laten gaan? misschien moet ik zelfs helemaal een eind maken aan de relatie?
Ik weet dat jullie mij niet kunnen vertellen wat ik moet doen maar ik hoop wel dat jullie mij raad kunnen geven.

Ik hoop dus dat jullie me een beetje kunnen helpen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2006, 16:15
Myuki
Myuki is offline
Ik denk dat de relatie gewoon niet helemaal super loopt, en je daarom een uitweg verzint: vrouwen. Wie weet, misschien zou je 't leuk kunnen hebben met een vrouw, maar ik denk dat dat helemaal 't punt niet is.
Oud 10-09-2006, 16:26
Kira20
Kira20 is offline
Op die manier heb ik er zelf nog niet naar gekeken...
Ik heb wel meisjes altijd al meer dan leuk gevonden ook voor ik met mijn vriend had, maar er niks mee "gedaan"..
maar idd misschien val ik er nu op terug omdat ik (onbewust dan) opzoek ben naar een excus.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 08:12
Shredder
Shredder is offline
Jullie zijn nu 3 jaar samen, is het pas sinds kort dat de seks minder is of was dat vanaf het begin ook al zo?

Als het sinds het begin al niet zo geweldig/lekker was, dan zou ik het je vriend wel vertellen. Misschien ben je inderdaad wel lesbisch en kom je daar nu pas achter. Het zal wel even slikken zijn voor je vriend dat je daar na 3 jaar pas achter bent gekomen, maar beter nu als over nog eens 3 jaar.

Als het in het begin wel lekker was en je je helemaal geweldig bij hem voelde dan moet je je eens afvragen of er de laatste tijd niet iets is veranderd tussen jullie. Hebben jullie vaker ruzie? Is er iets gebeurd waardoor hij je vertrouwen heeft geschendt? Dat soort dingen, waardoor je misschien minder intiem met hem durft te zijn.

Het zou vanalles kunnen zijn. Denk er eens goed over na en probeer dingen te veranderen in je relatie. Mocht toch blijken dat je lesbisch bent, hou hem dan niet aan het lijntje en laat hem ook gaan.

Succes ermee!
Oud 12-09-2006, 08:44
Verwijderd
Triootje voorstellen, iedereen blij.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 08:53
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Reverend schreef op 12-09-2006 @ 09:44 :
Oud 12-09-2006, 19:31
Vice
Vice is offline
Citaat:
Reverend schreef op 12-09-2006 @ 09:44 :
Maar misschien is die vriend homo.
Oud 12-09-2006, 20:27
Kira20
Kira20 is offline
nou, Ik heb sex nooit echt heeeel gewelidg gevonden. maar wel gewoon lekker zeg maar, alleen naja...
Ik wil mijn vriend zeker niet aan het lijntje houden. Maar ik wil hem ook niet dingen gaan vertellen als ik zelf nog niet precies weet wat er aan de hand is. Misschien is het gewoon iets waar ik op een of andere manier overheen moet komen ofzo. Mijn vriend weet wel een beetje van mijn gevoelens af alleen niet de precieze twijfels. Als het nog een tijdje aan blijft houden ga ik er serieuser met hem over praten.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 09:00
Trinity
Trinity is offline
je zegt dat je seks nooit echt geweldig hebt gevonden, maar is dit je eeste vriendje? Misschien vind je seks met hem niet geweldig, en in de toekomst bij een andere man wel.

Als je seks met een man echt helemaal niks vind, hoeft het niet per se te zijn dat je lesbisch bent. Mijn moeder is wel homoseksueel en vond seks met een man echt weerzinwekkend. Het kan zijn dat je vanwege je niet al te positieve ervaring gaat fantaseren over hoe het met een vrouw kan zijn.

Een echte oplossing hiervoor is er niet 1 2 3. Ik kan je alleen voorstellen om, als je erg met deze gevoelens worstelt, het uit te maken met je vriend en op ontdekkingsreis te gaan. Ik neem aan dat je nog erg jong bent, dus nu kan het nog. Het zou zonde zijn om er na 5 jaar huwelijk achter zou komen dat je eigenlijk op vrouwen valt.
Oud 13-09-2006, 12:16
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Vraag aan hem hoe hij zou staan tegenover een trio met een ander meisje erbij.
Als hij het ok vindt, kun je gelijk voor jezelf uitmaken of je ook op vrouwen valt of niet.
Oud 13-09-2006, 14:02
Kira20
Kira20 is offline
Hij is wel mijn eerste vriendje ja. maar ik kan me niet voorstellen dat het met een ander zoveel anders kan zijn?

Ik heb wel dat als ik een jongen zie lopen die ik leuk vindt ik dan denk oehh leuke jongen, maar dat heb ik ook bij meisjes. daarom is het zo verwarrend. Als ik 2 meisjes zie die met elkaar zijn, dan kan ik daar mijn ogen niet vanaf houden en denk : dat wil ik ook! ook zou ik eerder fantaseren over een meisje dat ik leuk vind dan over een jongen.

ik heb er ook aangedacht om zeg maar op ontdekkingsreis te gaan en dan kijken hoe het loopt met meisjes maar dan raak ik hem wel kwijt. en stel je voor dat ik het helemaal niet leuk vind?

en ehh ik weet niet of dat van die trio serieus is maar dat zou ik nooit doen. stel je voor dat blijkt dat ik het dan leuker vind "sorry schat maar die trio was een experiment voor mij en jij bent niet wat ik wil!" en bovendien vind ik dat ook heel eng.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:55
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Je hoeft niet te zeggen tegen hem dat de trio voor jou een expi was, maar naderhand als blijkt dat jij voor jouw gevoel toch meer op meiden valt dan op knullen, kun je dat best tegen hem zeggen, zo van "..ik ben er eigenlijk achter gekomen dat ik meer op meiden val dan op knullen..." zoiets en het dan zelf verder afmaken.

Ook kan je op voorhand tegen hem zeggen dat je bi-gevoelens hebt. Zo komt het voor hem niet zo rauw op zn dak vallen mocht bovenstaande gebeuren want hij wist het al een beetje. Het idee dat hij met 2 meiden iets mag doen, is iets wat misschien wel heel spannend is in zijn ogen.
En tuurlijk is het eng zoiets voor een eerste keer te doen, maar als je het samen doet met goed overleg onderling wat hij/jij wel mag en wat niet en wat hij/jij liever wel hebt en wat liever niet etc, moet het wel helemaal goed komen.

Dus ja..ik was serieus over het trio-idee, want als je alleen op zoek gaat naar welke sexe nou het beste past bij jou, raak je hem kwijt zoals je zelf ook al aangaf.
Nu kun je erachter komen zonder hem kwijt te raken.
En hypocriet hoeft het niet te zijn, er zijn genoeg meiden die bi-gevoelens hebben en toch een vriend hebben (en af en toe een trio met een andere vrouw erbij doen)
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten