Oud 01-10-2006, 16:08
mira_love
mira_love is offline
Hoi!

Ik heb op dit moment prepaid, maar zit er aan te denken om een abo te nemen. Nou bel ik eigenlijk niet echt veel (rond de 10 euro per maand), dus zoek ik een abo van rond de 10 euro per maand met een leuk telefoontje erbij. Nou zag ik op tv die aanbieding van tele2 een D600 voor 10 euro per maand. Nou is mijn vraag: iemand ervaring met tele2?????? Het is wel een 2-jarig abonnement....wat zijn de voordelen hieraan en de nadelen??? Wat als je mobiel kapot gaat bijvoorbeeld???

Alvast bedankt.

Mira_love
Oud 01-10-2006, 16:12
Pierreke
Pierreke is offline
Ik heb een hele tijd pre/paid van tele 2 gehad en dat beviel prima! Qua dekking enzo is het goed en verder werkte het gewoon allemaal. Misschien ligt dat voor abbo iets anders! succes!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 17:46
J-roenn
J-roenn is offline
tele 2 roamd bij telfort, en daar heb ik niet al te goede ervaringen mee, iig niet in zeeland. in dichtbevolkte gebieden ( lees bewoonde wereld ) schijnt het wel beter te werken.

als je telefoon kapot gaat is dat jammer voor je, je blijft gewoon je abbonements kosten betalen.

voordelen zitten er niet aan een 2-jarig abbonement, behalve dat je er een leukere telefoon bij kan kiezen dan bij een 1jarig abbo.
nadelen zijn natuurlijk dat je er 2 jaar aan vast zit, en dat je dus eigenlijk ook 2 jaar met die telefoon moet doen ( of zelf los een nieuwe kopen ).

verder zijn de accu's van d600 gewoon brak.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 18:00
Verwijderd
Tip, voordat je een abonnement voor 2 jaar afsluit, koop even een prepaidkaartje zodat je de dekking in jouw omgeving vast kan uittesten. En ik zou voor een eenjarig abonnement gaan(en niet voor de D600 maar dat is mijn smaak )
Zorg in ieder geval dat je eerst weet hoe de dekking van tele2, het is zonde om een 2jarig abonnement te hebben zonder dekking.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 16:25
drukknoopje
drukknoopje is offline
over de dekking bij jou kan ik niks zeggen natuurlijk, maar ik ken zeker 5 mensen met een dergelijk abbo van tele2 en die hoor ik niet klagen. Heb zelf tele2 prepaid gehad en dat ging ook prima.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 18:22
Yurgentje
Yurgentje is offline
Heb zelf ook een telefoon met 10 euro abonnement via Tele2.
Nog noooit problemen mee gehad.
Redelijke tot goede dekking, in tegenstelling tot sommige verhalen
die je hoort.
Oud 03-10-2006, 07:43
Verwijderd
Je hoeft geen prepaid kaartje te kopen om achter de dekking te kopen, maar gewoon even naar de winkel van tele2/telfort te gaan (of hun klantenservice te bellen) en te vragen hoe goed de dekking is in jouw gebied. Meestal kan je je telefoon (en abo) trouwens ook terugbrengen als de dekking klote is.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 07:53
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Piloff schreef op 03-10-2006 @ 08:43 :
Je hoeft geen prepaid kaartje te kopen om achter de dekking te kopen, maar gewoon even naar de winkel van tele2/telfort te gaan (of hun klantenservice te bellen) en te vragen hoe goed de dekking is in jouw gebied. Meestal kan je je telefoon (en abo) trouwens ook terugbrengen als de dekking klote is.
ja tuurlijk. denk je echt dat een telfort medewerker gaat zeggen : we hebben daar geen bereik, kan je beter vodafone nemen....

volgens telfort had ik in het dorp waar ik woon goed tot zeer goed bereik, maar nergenst kon je ook maar bellen, met een klein gelukje en veel geduld kon je nog wel net een sms verzenden.

en nee, ik mocht ook ondanks de niet kloppende info die ik had gegeven niet mijn telefoon terugsturen...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 08:11
Verwijderd
Citaat:
J-roenn schreef op 03-10-2006 @ 08:53 :
ja tuurlijk. denk je echt dat een telfort medewerker gaat zeggen : we hebben daar geen bereik, kan je beter vodafone nemen....
Juh, als je vraagt of hij dat in zn systeem wil checken en even laten zien wel ja. (Bij orange is het gebruikelijk, telfort zal toch niet zoveel anders zijn?)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Piloff schreef op 03-10-2006 @ 09:11 :
Juh, als je vraagt of hij dat in zn systeem wil checken en even laten zien wel ja. (Bij orange is het gebruikelijk, telfort zal toch niet zoveel anders zijn?)
Bij T-Mobile is het ook gebruikelijk, maar een dekkingskaart zegt niet alles. Soms is er inderdaad heel goed bereik maar wordt dit door de bouw van je woning of bijv. werkzaamheden toch verslechterd. Daarom zou ik het altijd eerst uitproberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten