Oud 04-07-2002, 14:05
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
ik heb vraagje.
Als mijn vriend mij bevredigt dan is het wel een heel lekker gevoel maar op den duur begint het een beetje zeer te doen en begint mijn lichaam heel erg te schokken.
en klaarkomen doe ik dus niet
hebben jullie misschien tips zodat het niet zeer doet?¿?
Oud 04-07-2002, 14:17
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
glijmiddel..

word je niet nat dan?? het doet pijn als je de clit aanraakt zonder dat-ie bevochtigd is...

niet om je zorgen te geven, maar het komt wel s voor... wordt dyspareunie genoemd,,,
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 14:51
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:
glijmiddel..

word je niet nat dan?? het doet pijn als je de clit aanraakt zonder dat-ie bevochtigd is...

niet om je zorgen te geven, maar het komt wel s voor... wordt dyspareunie genoemd,,,
Wat is dyspareunie???
Want ik moet morgen naar de gynaecoloog, gewoon voor een onderzoekje en ook omdat ik soms pijn heb bij het vrijen, en mijn huisdokter had een verwijsbrief geschreven waarin stond "patiente blijft vaginale last ondervinden, ook last van dyspareunie" Maar ik heb geen problemen met nat worden hoor
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 18:02
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:

Wat is dyspareunie???
Want ik moet morgen naar de gynaecoloog, gewoon voor een onderzoekje en ook omdat ik soms pijn heb bij het vrijen, en mijn huisdokter had een verwijsbrief geschreven waarin stond "patiente blijft vaginale last ondervinden, ook last van dyspareunie" Maar ik heb geen problemen met nat worden hoor
Dyspareunie is een terugkerende of blijvende pijn in de vagina na de geslachtsgemeenschap. In ongeveer 15 % van de gevallen gaat het om een organische oorzaak en in de overige gevallen gaat het om onvoldoende afscheiding van vaginaal vocht als gevolg van te gespannen zijn. Tijdelijk gebruik van een glijmiddel kan de pijn verhelpen.
Oud 04-07-2002, 18:37
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:

Dyspareunie is een terugkerende of blijvende pijn in de vagina na de geslachtsgemeenschap. In ongeveer 15 % van de gevallen gaat het om een organische oorzaak en in de overige gevallen gaat het om onvoldoende afscheiding van vaginaal vocht als gevolg van te gespannen zijn. Tijdelijk gebruik van een glijmiddel kan de pijn verhelpen.
Handig, ons wandelende sexwoordenboek
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 21:18
Verwijderd
Citaat:
~Love Angel~ schreef:
en begint mijn lichaam heel erg te schokken.
heb ik ook altijd... is vreselijk irritant..mijn benen gaan dan super pijn doen.. en soms gaat het vingeren dan ook wel pijn doen ja..

lastig hoor vrouw zijn
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 21:23
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Of je vriend doet het verkeerd, of jij geeft hem niet de juiste aanwijzingen. Misschien dat hij niet de clitoris moet stimuleren, maar iets anders in de schede.

Of je hebt gewoon die reunie
Oud 04-07-2002, 22:18
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Had ik het vorige weekend ook.. ik vroeg toen echt zelf of ie wou stoppen omdat het na een tijdje pijn begon te doen.. hij heeft wel van die ruwe werkhanden en ik was op de duur niet zo vochtig meer.. misschien kan glijmiddel idd helpen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 23:39
tortelduif
tortelduif is offline
naast glijmiddel kan je ook vragen of hij zijn nagels wilt bijhouden want dat kanook pijnlijk zijn in de vagina die scherpe nagels ...ik ben denk ik 1 vande weinige jongens die zijn handen netjes bijhoud maar ok dat was het !!
succes ermee ....
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 12:12
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep daar ook weleens last van dan is het wel keilekker wat ie doet maar kom ik niet klaar (niet snel genoeg) en dan is ie zo lang bezig dat het gaat irriteren daar beneden..of soms ook als we op een dag heel veel sex hebbe gehad dan doet ie de volgende dag heel veel pijn
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 13:11
Chica Roja
Chica Roja is offline
Hee die Love Angel,

ik heb echt precies hetzelfde wat jij beschrijft.. ik herken mezelf er echt in.. ik heb zelf ook nog niet de oplossing gevonden, maar aan de tips hierboven heb ik misschien wel wat.
Bedankt allemaal!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten