| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

<3 Everyday I love you more.... 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

al deze punten, verspreid over 2 personen,herken ik nagenoeg allemaal in mijzelf        even tussendoor ![]() hetgeen waar ik me gruweljk aan erger aan mijn partner is dat ze zo onderhoudsgevoelig is. ze houdt niet van vocht, ik moet 'r iedere avond afstoffen en schoonmaken.... pff gitarist zijn is een hel!!  

Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog 
	http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

) bijv. opnoemde waar ik me echt aan erger. ja soms doet ie wel eens iets dat ik niet leuk vind natuurlijk maar niet echt een eigenschap ofzo geloof ik.. OH WACHT wat jammer ik weet wel iets haha. het feit dat ie zo ontzettend chaotisch is en meerdere dingen tegelijk afspreekt en dat dan vervolgens vergeet en standaard te laat is en gewoon ehhja van alles vergeet. haha kut, toch een eigenschap. en ik weet niet zeker waar hij zich ergert aan mij. ik denk het feit dat ik als we 'an argument' hebben gehad ik niet meteen weer normaal kan gaan doen maar me daar best moeilijk overheen kan zetten zeg maar. en er was wel meer geloof ik maar dat ben ik even vergeten voor de handigheid.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

ontopic: Ik heb geen vriend meer, maar ik kon me eigenlijk aan best wel wat dingen ergeren, maar dat was wederzijds (ookal weet ik het van hem niet precies meer) Ik: 1Ik vond het altijd vervelend als hij dingen bij voorbaat al afkraakte, hoe kortzichtig kun je zijn.. 2:Altijd gelijk willen hebben, en stronteigenwijs zijn. 4:Agressief uit de hoek kunnen komen (verbaal dan) 

It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see 
	 | 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

maar vocht weghouden van de gitaar is altijd aan te raden! anders gaat je hals krom staan als een hoepel.

Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog 
	http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo  | 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit | 

Erectie-/libidoproblemen vriend. OnderkofferMe  | 36 | 23-03-2013 16:38 | |
| Liefde & Relatie | 

[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au  | 131 | 02-09-2008 19:09 | |
| Liefde & Relatie | 

relatie redden of uitmaken? Trinity  | 42 | 23-09-2006 19:58 | |
| Psychologie | 

overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje  | 18 | 18-11-2004 12:15 | |
| Liefde & Relatie | 

stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion  | 115 | 15-09-2003 22:52 | |
| Seksualiteit | 

waarom sex in een relatie Bus_Gemist  | 59 | 23-03-2002 20:10 | |