Oud 27-11-2006, 21:57
Sweetapple-pie
Sweetapple-pie is offline
Omdat mijn moeder en mijn vriendinnen vaak niet echt zeggen waar het op staat, om me niet te kwetsen, wil ik nu gewoon even de mening van buitenstaanders
Komt ie:

Deze zomervakantie heb ik een jongen ontmoet, vanaf de 1e dag dacht ik al dat er wat was tussen ons, maar op het eind van de vakantie hebben we pas met elkaar gezoend.
Hij stuurde mij een smsje met daarin "Dat hij me gauw hoopte te zien"
Ik stuurde terug, en kreeg geen antwoord meer, dus stuurde ik nóg een smsje en kreeg daarop terug: "Hier is alles anders"
Prima. Ik kwam hem tegen op een feestje, 2 weken na de vakantie, en toen zoende hij met een ander meisje, recht voor mijn neus.. Later kwam ik hem buiten tegen, en maakte hij duidelijk dat hij ook wel met mij wou zoenen. Dat heb ik niet gedaan, want dat vind ik gewoon niet kunnen.
De twee keren die daarop volgde, praatte we niet met elkaar en als ik hem tegen kwam zei hij mij niet gedag, en mijn vriendin wel. Zodat ik naar hem toe ben gelopen om hém gedag te zeggen, en toen reageerde hij uitermate enthausiast

Toen kwam ik hem nóg een keer tegen, en na een half uur gezeurd te hebben ging hij uiteindelijk mee naar een discotheek bij ons in het dorp, flirtte we heel erg met elkaar, maar toen hebben we (net) niet gezoend.
Toen zag ik hem vorige week, en ik zei hem niet gedag.
( ik ben inmiddels me zo vreemd gaan gedragen door hem) en maakte hij vervolgens de opmerking: "vroeger kreeg ik nog wel eens een kus, blablabla" tegen zijn vrienden
De rest van de avond hebben we elkaar genegeerd, op wat oogcontact en geflirt na dan.
Hij zat met iedereen heel leuk te doen, te flirten en te knuffelen ect. Maar met mij niet.
Toen hij weg ging en ik vroeg waarom hij zo vroeg al weg ging, reageerde hij geirriteerd en zei: "Wat moet ik hier nog doen dan?"

Wat vinden jullie? Moet ik hem vergeten, omdat het gewoon een "player" blijkt te zijn? ( zijn vrienden zeggen zo iets)
Want wat ik van hem heb meegekregen op vakantie is dat het een onzekere jongen is, die stottert en zich niet zo goed een houding weet te geven, en dat overschreeuwt met veel drinken. Want als hij veel drinkt, wordt hij echt een ander persoon!
En daarbij komt, dat ik het gevoel heb dat er toch "iets" is tussen ons. Of misschien wil ik dat zien?

Gut oh gut, wat een lang verhaal weer!
Ik hoop dat jullie even de moeite nemen om het toch te lezen!

Dankje!
Oud 27-11-2006, 22:11
TopDrop
TopDrop is offline
Of hij is echt zo stom, of hij doet alleen maar zo omdat hij zo 'onzeker' is en zichzelf geen houding weet te geven, zoals je zelf ook al zegt.

Verder maak ik uit je verhaal op dat jij verder niet echt 'speciaal' bent voor hem, als hij gewoon recht voor je neus met iemand anders staat te zoenen.

Maar als je alles zeker wilt weten, dan nu de standaard oplossing: ga met m praten! Vraag wat hij wil/voelt/verwacht etc. Uit je verhaal concluderende zou ik er maar niet teveel van verwachten.
Oud 27-11-2006, 22:25
Poepkind
Poepkind is offline
Naja jullie hebben denk ik niet vaak genoeg met elkaar afgesproken om te zeggen dat er iets tussen jullie is. Date een paar keer met hem, leer hem beter kennen en zie hoe het gaat. Maak dan een praatje over hoe nu verder enzo.
Ik zou iig geen serieus gesprek gaan voeren met n jongen waar ik een paar keer mee heb geflirt! Als iemand met zo'n verhaal bij mij aan zou komen zou ik denken datie op zn achterhoofd gevallen was.
Oud 27-11-2006, 22:30
Sweetapple-pie
Citaat:
Poepkind schreef op 27-11-2006 @ 23:25 :
Naja jullie hebben denk ik niet vaak genoeg met elkaar afgesproken om te zeggen dat er iets tussen jullie is. Date een paar keer met hem, leer hem beter kennen en zie hoe het gaat. Maak dan een praatje over hoe nu verder enzo.
Ik zou iig geen serieus gesprek gaan voeren met n jongen waar ik een paar keer mee heb geflirt! Als iemand met zo'n verhaal bij mij aan zou komen zou ik denken datie op zn achterhoofd gevallen was.
Haha precies, dat dacht ik ook al!
Als ik nu al begin met zeuren schiet het ook niet op natuurlijk!

en ik bedoel trouwens niet dat we "iets" hebben ofzo, maar meer dat het niet normaal is tussen ons, zoals het misschien wel is met mijn vriendinnnen. En of ik daarom nog hoop zou kunnen houden, want het enige wat ik wil is dat we gewoon normaal en gezellig met elkaar doen, en dan kijken we wel waar het heen gaat.

Maar denken jullie dat hij zich bewust is van het feit dat hij zich zo vreemd gedraagd tegenover mij?
Of dat het hem gewoon helemaal niks kan schelen of ik er wel ben, of niet?

Thnks voor jullie reacties trouwens
Oud 28-11-2006, 09:23
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Sweetapple-pie schreef op 27-11-2006 @ 23:30 :
Haha precies, dat dacht ik ook al!
Als ik nu al begin met zeuren schiet het ook niet op natuurlijk!

en ik bedoel trouwens niet dat we "iets" hebben ofzo, maar meer dat het niet normaal is tussen ons, zoals het misschien wel is met mijn vriendinnnen. En of ik daarom nog hoop zou kunnen houden, want het enige wat ik wil is dat we gewoon normaal en gezellig met elkaar doen, en dan kijken we wel waar het heen gaat.

Maar denken jullie dat hij zich bewust is van het feit dat hij zich zo vreemd gedraagd tegenover mij?
Of dat het hem gewoon helemaal niks kan schelen of ik er wel ben, of niet?

Ik denk dat je dingen ziet die er niet zijn. Het is gewoon een ontzettende eikel dat ie recht voor je neus met een ander meisje gaat staan zoenen. Ok, je hebt dan wel geen "rechten" ofzo bij hem, hij mag gaan met wie hij wil, maar dit is gewoon niet erg beleefd.
En natuurlijk gedraagt hij zich tegenover jou anders dan tegenover je vriendinnen, hij heeft met jou gezoend, en niet met je vriendinnen. Als hij echt iets met je wilde, had je dat wel gemerkt. Hij kan er gewoon niet erg goed mee omgaan denk ik.

Ik zou iig niet meer met hem zoenen en hem lekker z'n gang laten gaan met andere meisjes en zelf een ander zoeken. Deze jongen is gewoon exit. Althans, dat zou het bij mij zijn. Maak je er maar niet meer zo druk om, sommige jongens zijn gewoon onverklaarbaar qua gedrag.
Oud 28-11-2006, 09:29
Verwijderd
Inderdaad geen aandacht meer aan besteden. Als hij nog iets wil, moet ie maar moeite doen, maar als ik het zo lees moet je daar niet op rekenen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 09:52
Verwijderd
Het is bedroevend dat je überhaupt deze post moet maken om er achter te komen wat je moet doen. Wíl je gebruikt worden ofzo?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 14:45
Verwijderd
Ik hou niet van mensen die veel gaan drinken om hun onzekerheid te verbloemen en dan vervolgens een totaal ander persoon worden.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-11-2006 @ 10:52 :
Het is bedroevend dat je überhaupt deze post moet maken om er achter te komen wat je moet doen. Wíl je gebruikt worden ofzo?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 17:33
EXBO
EXBO is offline
Ik denk dat hij zich erg onzeker voelt en zich daarom zo gedraagt als hij drinkt..

aan de ene kant denk ik dat je met hem moet praten alleen, dus niet in de discotheek of in een cafe ofzo (desnoods via msn), en hem vragen of hij jou nou echt leuk vind..misschien maak je nog een kans

aan de andere kant denk ik dat hij genoeg van je heeft en met het flirten met anderen wil laten zien dat hij je niet hoeft (het kan ook dat hij een partytype is en dat hij helemaal los gaat als hij wat drank op heeft)

ik zou gaan voor het eerste..je kan het altijd proberen...
Oud 28-11-2006, 17:35
Verwijderd
Ik denk dat je iemand die je zo behandelt maar gewoon moet vergeten.

Verwacht iig niets van hem. Als je hem tegen komt zou ik gewoon doen tegen hem, maar wel een beetje afstandelijk blijven. Hij moet maar naar jou toe komen als hij echt interesse heeft.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 18:23
Sweetapple-pie
Ach jullie hebben ook allemaal gelijk inderdaad, ik ga er ook geen aandacht meer aan besteden.

En dan loopt het vast steeds soepeler tussen ons, en kunnen we weer normaal met elkaar omgaan

Dankjulliewell!
Oud 28-11-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Sweetapple-pie schreef op 28-11-2006 @ 19:23 :
Ach jullie hebben ook allemaal gelijk inderdaad, ik ga er ook geen aandacht meer aan besteden.

En dan loopt het vast steeds soepeler tussen ons, en kunnen we weer normaal met elkaar omgaan

Dankjulliewell!

Denk het ook. En anders is hij degene die pech heeft

Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 18:49
Metal
Metal is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-11-2006 @ 10:52 :
+ ; Ben je echt 19?!
Oud 28-11-2006, 22:30
Sweetapple-pie
Citaat:
Metal schreef op 28-11-2006 @ 19:49 :
+ ; Ben je echt 19?!
Ja, ik ben echt 19

Nee, ik wíl niet gebruikt worden.
Ik vind die jongen gewoon erg leuk ( als hij zich normaal gedraagd, tenminste )
En daarom is het soms moeilijk om zo iets los te laten.

En ik wíst dat jullie zo zouden reageren, en mij weer met beide benen op de grond zouden zetten.
Oud 29-11-2006, 10:24
WolterB
WolterB is offline
Hij is een lul.
Mocht hij oneker zijn, dan probeert hij ws zekerheid te verkrijgen door zichzelf omhoog te werken ten koste van anderen, waaronder jij.
Oud 29-11-2006, 10:56
Chimera
Chimera is offline
Ik snap dat "maar is erg leuk" van sommige van jullie meiden niet eigenlijk. So what dat hij als hij normaal doet erg leuk is, als hij zich soms als een enorme lul gedraagt maakt dat weinig uit lijkt me. Dumpen die hap.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 11:08
Luna
Luna is offline
Het zou best kunnen dat er 'iets' is tussen jullie maar aangezien hij zich als een debiel gedraagt kun je hem toch beter vergeten want met zo eimand wil je geen relatie aan gaan.
Oud 29-11-2006, 21:55
Sweetapple-pie
Citaat:
Chimera schreef op 29-11-2006 @ 11:56 :
Ik snap dat "maar is erg leuk" van sommige van jullie meiden niet eigenlijk. So what dat hij als hij normaal doet erg leuk is, als hij zich soms als een enorme lul gedraagt maakt dat weinig uit lijkt me. Dumpen die hap.
Dat is makkelijker gezegt dan gedaan.
Hoe erg hij zich ook gedraagt, ik blijf me toch aangetrokken voelen tot hem

Maarja, ik ga me er ook niet meer druk om maken.
Zie wel hoe het verder loopt.

Dankjullie voor de reacties iig
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten