![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee hoor, jij bent nog een jonge god. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is de hare zo oud dan? Heb wat gemist kennelijk... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
anders waren mannen nu overbodig geweest ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1. vind een ander 2. heb seks met je vriend En wat voor hulp, wil je medicijnen gaan slikken die libido verlagen dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik denk dat er bijzonder weinig jongens de sexuele avances van hun vriendinnetje kunnen negeren, ik denk dat jullie lang genoeg bij elkaar zijn dat je hem bij het slapen gaan eens goed kunt verwennen, hij zal je absoluut niet tegen houden ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het fout om jezelf zoveel frustratie aan te doen, al houd je nog zoveel van een persoon. Ik begrijp de situatie wel, ik ben zelf van nature ook een beest qua seks en ik houd mezelf ook genoeg in omdat ik nu tevreden ben met wat ik krijg. Maar voor ieder zijn er grenzen waartot hij of zij zich moet inperken voor de ander en haar grens is imo bereikt, anders zou ze zich niet gefrustreerd voelen. Wat niet wil zeggen dat als je grens bereikt is, dat je dan het meteen moet uitmaken oid, maar je moet er wel wat mee doen. Ik krijg altijd het gevoel dat het gros op seksualiteit altijd partij kiest voor degene die het minste zin heeft en dat de ander zich daar altijd maar moet aan zien te passen of iets anders moet zoeken. Newsflash: Relaties werken niet eenzijdig ;x En natuurlijk zijn er ook situaties waarin het verschil puur komt door lichamelijke of psychische aandoeningen, maar zoiets lijkt in dit geval niet zo te zijn. En Sarah en Nala, lees haar beginpost nog eens, ze heeft t al besproken, maar weinig effect. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tja, het is wel behoorlijk rot als ik dat zo lees. Die "excusen" vind ik ook wel erg typisch, daar zou ik in dat geval nog maar opgefokter van worden. Maar goed, ik heb het maar weinig meegemaakt dat behoeftes perfect gelijk opgaan in relaties. Overigens vind ik persoonlijk een keer per week 'met moeite' als je nog geen járen samen bent ook wel weinig. Maar goed, ik kan me zo voorstellen dat als de seks dan supergaaf is, je er dan ook wel een week tegenkunt. En tenslotte loop ik soms ook wel (totaal niet op seksgebied overigens, gewoon stomme huishoudendingen of zo, maar even voor het idee) tegen dingen op die ik moeilijk vind met mijn vriend, en dan praten we er ook over, en dan gaat het drie dagen perfect op dat gebied, om de vierde dag weer terug bij af te zijn. Dan bedenk ik me de volgende keer wel drie keer of ik het bespreek, want daar word je inderdaad verdrietig van. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Niet dat dit ook bij jou het geval moet zijn ofzo, misschien heeft 'ie kopzorgen ergens over, dat kan ook je 'zin' nogal beinvloeden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Lijkt me belangrijk om die maatjes-mentaliteit te doorbreken, keihard cold-turkey.
||
Citaat:
Regel: minder passie is normaal. Hoeveel minder fluctueert. Nu hebben julie blijkbaar een dipje, meestal komt dat door de omstandigheden. Werk, druk, moe, zorgen. Daar moet je mee leren omgaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed, even update, we hebben hierover op maandag een ruzie gehad, omdat ik dus met allerlei verklaringen in mijn hoofd kwam van 'hij gaat vreemd' 'hij is op me uitgekeken' etc, maar dat heeft hij uit de wereld geholpen. Hij was heel verdrietig omdat ik tegen hem had gezegd dat ik 'hoopte dat hij vreemdging' omdat dat een hoop zou verklaren. Hierdoor heeft hij weer een heleboel scenario's in zijn hoofd lopen aanmaken en is een beetje paranoide geworden. Kortom: werd van kwaad tot erger. Dat hebben we nu gelukkig uitgepraat, en aan het oorspronkelijke probleem van de openingspost, daar gaan we het donderdag over hebben. In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Vooral dat het toch wel redelijk serieus en on topic is gebleven ( en geen reacties van 'zoek een nieuwe lul etc'). Heeft me zeker geholpen om dingen vanuit een ander perspectief te zien. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Katholieke school Verwijderd | 176 | 10-08-2009 14:16 | |
Liefde & Relatie |
Is sexcammen vreemdgaan? wat zou je doen? The PyroPath | 119 | 28-08-2004 18:54 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? AngelLena | 29 | 24-05-2004 21:15 | |
Lifestyle |
Stelling: alto's hebben een fetisj om afgekraakt te worden rodina | 64 | 18-07-2003 16:41 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd maar... Davine | 20 | 30-03-2003 20:51 | |
Seksualiteit |
seksueel gefrustreerd?????? HelpMePlease | 33 | 12-06-2002 12:48 |