Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Hoeveel dagen per week?
1 dag 6 5.17%
2 dagen 18 15.52%
3 dagen 25 21.55%
4 dagen 12 10.34%
5 dagen 11 9.48%
6 dagen of méér.... 35 30.17%
Soms een week lang niet, of langer... 9 7.76%
Aantal stemmers: 116. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2006, 10:33
Versatel
Versatel is offline
Nieuw Topic wegens... Technisch? Foutje in de vorige met de Poll...

Hoeveel dagen per week zien jullie elkaar?

En vermeld ook even WAT je ideaal per week zou vinden :-)...

Oja ook ff m'n probleem:
Ik heb nu een tijdje met m'n vriendin en een paar weken terug was het bijna elke dag dat ik naar haar ging.. Maar dat vond ze duidelijk teveel en ging koppig doen.
Dus we zijn eruit gekomen voor maar af en toe. Dus ze vind het geen enkel probleem als er 6 dagen tussen zitten, terwijl ik dat, welja... Wel een beetje vind.

Ze houd wel van me, maar ik vind het raar? Ze kan me niet 'alle' dagen zien...

En ik durf het haar niet echt zeggen omdat ik bang beng dat ze 'vies' gaat worden... Wss omdat ik er wéér over begin...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2006, 10:36
Verwijderd
Pf, ik zie hem nooit hele dagen, behalve bij speciale gelegenheden als kerst of verjaardagen of optredens ofzo. Ik vond keren een beter idee
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 10:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-12-2006 @ 11:36 :
Pf, ik zie hem nooit hele dagen, behalve bij speciale gelegenheden als kerst of verjaardagen of optredens ofzo. Ik vond keren een beter idee
Als jij hem vrijdag eventjes ziet, telt dat als 1 dag Als je hem het hele weekend ziet (vr/za/zo) zie je hem 3 dagen.
Normaal telt dit allebei als 1 keer, vandaar de verwarring
Oud 29-12-2006, 10:40
Versatel
Versatel is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-12-2006 @ 11:36 :
ter Info,
De dagen staan niet garant voor 'hele' dagen...

Dus, betekend ongeveer hoeveel keer per week je hem of haar ziet.

Er zijn mensen die 2 dagen aan 1 stuk bij hem of haar zijn, dus in het vorige topic was dat 1 keer en nu 2 dagen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 10:41
Versatel
Versatel is offline
Me is te laat ;-)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 10:57
WolterB
WolterB is offline
Kunnen beide topics niet samengevoegd worden?

Ik heb geen idee hoe vaak het zal worden dat we elkaar gaan zien, daarvoor is het nog veel te kort iets, maar denk dat het op 2-3 keer per week uit zal gaan draaien
Oud 29-12-2006, 11:21
Methuselah
Methuselah is offline
Verkeerd geklikt. Normaal gezien zie ik haar alleen op zaterdag niet. En zondag is wel alleen maar 's avonds laat/'s nachts, maar goed.

Maar ik heb dus op vijf dagen geklikt.
Oud 29-12-2006, 11:25
Yolcu
Yolcu is offline
Soms een week lang niet, of langer..
Oud 29-12-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Versatel schreef op 29-12-2006 @ 11:33 :

Dus we zijn eruit gekomen voor maar af en toe. Dus ze vind het geen enkel probleem als er 6 dagen tussen zitten, terwijl ik dat, welja... Wel een beetje vind.

Ze houd wel van me, maar ik vind het raar? Ze kan me niet 'alle' dagen zien...

[/B]
Ik vind het trouwens niet echt raar van je vriendin hoor.. oke, 6 dagen is een beetje veel, maar als je gewoon allebei een eigen leven hebt + studie/werk is elkaar elke dag zien best veel. Ik zou er ook niet tegen kunnen om alleen maar bij mn vriend te zijn, vind het soms best lekker om eventjes alleen te zijn (en hij gelukkig ook), wat niet betekend dat ik neit van hem hou, maar ik heb gewoon een beetje eigen ruimte nodig.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 11:58
Verwijderd
Elke dag, want we wonen samen. Meestal komt dat neer op 's ochtends even en dan 's avonds weer. De eerste twee jaar van onze relatie zagen we elkaar gemiddeld 1 dag per week. (Soms 0, soms 2, dus dat wordt gemiddeld 1 ).

De huidige situatie is ideaal, hoewel ik soms wel eens een hele dag samen zou willen zijn. Hij werkt nu nogal veel, maar dat is waarschijnlijk blijvend, dus ja, dan maar zo he
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 12:05
Verwijderd
Ik zie hem meestal op vrijdagavond, zaterdag en zondag. Ik heb dus op drie dagen gestemd. Hij werkt fulltime en ik ben bezig met mijn opleiding en woon in een andere stad. Dus op deze manier is het handig.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 12:27
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-12-2006 @ 11:40 :
Als jij hem vrijdag eventjes ziet, telt dat als 1 dag Als je hem het hele weekend ziet (vr/za/zo) zie je hem 3 dagen.
Normaal telt dit allebei als 1 keer, vandaar de verwarring
Nou oke, dan zie ik hem denk ik drie a vier dagen. Maar zo'n 'dag' is dan 3 uur op maandag, slapen, een uurtje 's morgens op dinsdag. En eventueel 3 uur op woensdag, slapen en een uurtje 's morgens op donderdag. Ik tel bij elkaar slapen liever als een keer
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 12:53
luchtballon
luchtballon is offline
Hmja, lastig. Zeker nu met vakantie is het heel anders.

Normaal.. we doen dezelfde studie dus dan zien we elkaar wel vaak, maar dat we echt wat afspreken samen of met anderen is iets van 2-3 dagen in de week.

Ik vind het wel veel om elkaar zonder reden (druk etc) 6 dagen achter elkaar niet te zien. Ik zie mijn vriend graag en als het dan kan wil ik hem vaker zien. Maar elke dag hoeft niet. Daar hebben we het ook te druk voor/ prioriteiten.
Oud 29-12-2006, 12:58
Roosje
Roosje is offline
Nou mijn liefje en ik zien elkaar over het algemeen alleen in het weekend maar het is nu vakantie dus nu meer en dat is lief. ^^
Oud 29-12-2006, 13:43
igfy
igfy is offline
tja ik woon samen dus ik zie mijn vriend in ieder geval iedere nacht en vaak ook wel overdag als we toevallig allebei thuis zijn. Vaak zijn we ook allebei te druk en zien we elkaar alleen maar tijdens het avondeten en bij het ontbijt, maarja dat is nog steeds iedere dag..

En als een van ons een weekend weg is zien we elkaar ook niet elke dag, maar dat komt niet heel vaak voor..
Oud 29-12-2006, 13:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Deze week: 3 nachten bij elkaar geslapen, keer of 3 afgesproken en 1 gehele dag met elkaar op pad geweest. Omdat we nu beide kerstvakantie hebben.

Normaal gesproken: gemiddeld 2 keer in de week een dag(deel)

Ideaal: Elke dag, door te gaan samenwonen (misschien binnenkort).
Oud 29-12-2006, 14:25
snoopy
snoopy is offline
nou ja... op t moment ziet onze week er zo uit:

maandagavond kom ik om 22.00 uur bij hem, maar ga meteen naar bed

dinsdagochtend vertrek ik om 7.45 uur naar mijn stage

woensdagavond kom ik om 22.00 uur bij hem, maar ga meteen naar bed.

donderdagochtend vertrek ik om 7.45 uur naar mijn stage.

vrijdagavond kom ik om 22.00 uur bij hem

zaterdagochtend vertrek ik om 9.30 uur naar training en ga daarna naar huis

Hier worden we allebei gek van, daarom ben ik ook zo blij dat ik iets in Utrecht gevonden heb. Dan kunnen we tenminste op dinsdag en donderdag avond lekker samen zijn en in het weekend.
Op dit moment smokkelen we eigenlijk hier ook al mee, dwz: ik kom zaterdag na trainen vaak nog naar zijn huis, of ik zie hem tussendoor ergens.

Ik heb op 6 dagen gestemd, maar als je naar bovenstaande kijkt zie je ook wel dat dat eigenlijk niet echt reeel is.
Oud 29-12-2006, 14:49
Verwijderd
Nu het vakantie is zien we elkaar best vaak, deze week ongeveer vier dagen denk ik.

Maar als het geen vakantie is komt het op de weekenden neer. Hij werkt om de week in het weekend en dat is wel rottig, want dan is het maar één avond en een hele korte ochtend per week (hij moet dan om 7.15 de deur uit). Maar soms vinden we ook nog wel een doordeweekse dag waarop we elkaar even kunnen zien
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 16:17
mandarijn
mandarijn is offline
We wonen samen, dus je zou denken 7dagen per week, maar vaak moet hij eerder werken dan (als?) mij en dan lig ik nog te slapen en komt hij pas laat thuis van z'n werk en lig ik al te slapen.... :/
Oud 29-12-2006, 17:43
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
mandarijn schreef op 29-12-2006 @ 17:17 :
We wonen samen, dus je zou denken 7dagen per week, maar vaak moet hij eerder werken dan (als?) mij
dan ik
Oud 29-12-2006, 17:48
Qimm
Qimm is offline
Elke dag, maar dat krijg je als je samen woont en gewoon regelmatig werk hebt. Maar ik vind het prima zo. Ik heb alle vrijheid die ik nodig heb, als ik even (alleen) weg wil dan gaat dat. Even lekker alleen een boek lezen? Ook dat kan. Genoeg kamers. Maar mééstal bevinden we ons gewoon in de zelfde ruimte. Mijn pc en zijn Xbox staan bijvoorbeel in de zelfde kamer, zoadat we lekker samen ons eigen ding kunnen doen.
Oud 29-12-2006, 18:07
zeep007
zeep007 is offline
woon samen = iedere dag
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 18:51
Verwijderd
Samenwonend dus vrijwel iedere dag, behalve als ik of hij een weekend weg ben of hij iets heeft in Utrecht en ik bij mijn ouders of andersom, zoiets.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 20:07
freud
freud is offline
Euh depends

nu hebben we het allebei druk, maar we lopen stage op dezelfde stageplaats (in een ziekenhuis, verschillende afdelingen)

Dus ik zie 'm elke dag tijdens de lunch, behalve op woensdag want dan heb ik vergadering en hij seminarie

en dan nog slapen van zondag op maandag, van maandag op dinsdag, donderdag is altijd al Dolle Donderdag geweest en dan komt hij eten maar vertrekt daarna, en slapen van zaterdag op zondag

dus elke dag samen eten 's middags, donderdag ook nog 's avonds samen eten

en 3 nachtjes samen slapen

ik stem op zes dagen, maar dit is dus voorlopig. Als de stage om is, zal het wat minder zijn
Oud 29-12-2006, 20:18
T!ne
T!ne is offline
5 dagen per week. Dat komt omdat we in dezelfde stad studeren en dus door de week elkaar zeer vaak zien..
Oud 29-12-2006, 22:58
Verwijderd
Een keer in de week of eens in de twee weken. Wisselt een beetje.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 23:02
Verwijderd
We zijn getrouwd en zien elkaar dus normaal gesproken iedere dag.
Nadeeltje is wel dat we allebei onregelmatig werken en het niet altijd lukt om dat op elkaar af te stemmen. Helemaal nu hij vaak naar de andere kant van het land wordt gestuurd om te werken en daar dan ook blijft slapen en alles. Vaak probeer ik dan ook wel die kant op te gaan, maar dat lukt niet altijd.
Maar goed, als hij dus niet daar moet werken zien we elkaar iedere dag en anders wisseld dat een beetje.

Oh ja, en wat ik ideaal vind: Ik vind het zo wel heel erg fijn. Ik zie hem vaak, maar ben ook regelmatig in mijn eentje de hort op en hij ook. En zolang als dat kan ben ik tevreden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 09:48
Verwijderd
In principe zien we elkaar elke dag. In het weekend sowieso, en dan maandagochtend, dinsdagavond, woensdagochtend, donderdagavond, vrijdagochtend (en dan vaak 's middags ook nog even), en dan van zaterdagmiddag tot maandagochtend weer.

Maar soms komen er dingen tussen als feestjes, voetbalwedstrijden enzo. Vind het niet vervelend dat ik hem zoveel zie, maar soms komt het goed uit dat we even afstand hebben van elkaar.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 10:16
Verwijderd
Hmm, ik zag hem sowieso op zaterdagavond en dan meestal ook 1 keer doordeweeks.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 15:25
Luna
Luna is offline
Citaat:
snoopy schreef op 29-12-2006 @ 15:25 :

Hier worden we allebei gek van, daarom ben ik ook zo blij dat ik iets in Utrecht gevonden heb. Dan kunnen we tenminste op dinsdag en donderdag avond lekker samen zijn en in het weekend.
Op dit moment smokkelen we eigenlijk hier ook al mee, dwz: ik kom zaterdag na trainen vaak nog naar zijn huis, of ik zie hem tussendoor ergens.

Ik heb op 6 dagen gestemd, maar als je naar bovenstaande kijkt zie je ook wel dat dat eigenlijk niet echt reeel is.
niet lullig bedoeld maar wordt je relatie daar niet fucking saai en voorspelbaar van.
ik had ook met mn ex (langg geleden) dat we elkaar op vaste dagen zagen omdat t niet anders kon maar ik vond dat zo stom en onspontaan.
Oud 30-12-2006, 18:33
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Luna schreef op 30-12-2006 @ 16:25 :
niet lullig bedoeld maar wordt je relatie daar niet fucking saai en voorspelbaar van.
ik had ook met mn ex (langg geleden) dat we elkaar op vaste dagen zagen omdat t niet anders kon maar ik vond dat zo stom en onspontaan.
heb je t hele stuk wel gelezen? Ik schreef namelijk ook dat we er allebei wel een beetje gek van worden. Dat gek worden gaat trouwens meer over dat we t jammer vinden dat we niet vaak leuke dingen kunnen doen (hoera voor vakanties ), maar niet over dat het saai wordt.

Ik was helemaal blij dat ik iets in Utrecht had gevonden, en nu hoor ik net dat het waarschijnlijk niet doorgaat
Oud 30-12-2006, 18:43
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
snoopy schreef op 30-12-2006 @ 19:33 :
heb je t hele stuk wel gelezen? Ik schreef namelijk ook dat we er allebei wel een beetje gek van worden. Dat gek worden gaat trouwens meer over dat we t jammer vinden dat we niet vaak leuke dingen kunnen doen (hoera voor vakanties ), maar niet over dat het saai wordt.

Ik was helemaal blij dat ik iets in Utrecht had gevonden, en nu hoor ik net dat het waarschijnlijk niet doorgaat
ga dan samen wonen!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 18:53
tuttebel
tuttebel is offline
2x per week meestal, 1x blijven slapen en 1x een avond/middag oid.
Oud 30-12-2006, 19:41
Jones
Citaat:
snoopy schreef op 29-12-2006 @ 15:25 :

Kan hij niet reizen?

OT: 2x per week als het mee zit. 1x als het niet mee zit. Altijd blijven slapen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 19:47
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
elke dag wel een keertje...

van vrijdag tot zondag slaap ik bij hem (met oud en nieuw nu tot maandag) en van zondag op maandag en van woensdag op donderdag slaapt hij bij mij... en op dinsdag gaan we bij de snackbar eten
Oud 30-12-2006, 20:14
snoopy
snoopy is offline
@Crimson: hij wil nog niet samenwonen, en ik wil eigenlijk ook wel graag eerst op mezelf wonen voordat ik ga samenwonen.

@ Jones: hij kan wel reizen, maar ik moet al die dagen in Utrecht zijn (zie je ook als je het schema bekijkt), en mijn officiele huis is in Amsterdam. Niet echt praktisch dus, vandaar dat ik zelf graag iets in Utrecht wil.

edit: ik zie nu dat ik t helemaal niet duidelijk had opgeschreven, maar zowel mijn stage als mijn training is in Utrecht (hij woont dus ook in Utrecht) en ik woon in Amsterdam.
Oud 30-12-2006, 20:45
igfy
igfy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 30-12-2006 @ 21:14 :
@Crimson: hij wil nog niet samenwonen, en ik wil eigenlijk ook wel graag eerst op mezelf wonen voordat ik ga samenwonen.

dat is altijd een goed idee... maar het lijkt me wel heel vervelend voor je dat je steeds moet reizen, want je bent zo maar weinig echt thuis...
Oud 30-12-2006, 21:04
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
igfy schreef op 30-12-2006 @ 21:45 :
dat is altijd een goed idee... maar het lijkt me wel heel vervelend voor je dat je steeds moet reizen, want je bent zo maar weinig echt thuis...
nou ja... wat we doen totdat ik zelf iets heb in Utrecht is gewoon een soort van samenwonen. Ik heb heel veel spullen daar liggen en beschouw zijn huis ook wel als mijn huis (ik krijg daar bijv. ook vriendinnen op bezoek). Maar ik zou nog steeds graag iets voor mezelf hebben.
Oud 30-12-2006, 21:26
hellebel
hellebel is offline
0.
Oud 30-12-2006, 21:42
Jones
Citaat:
snoopy schreef op 30-12-2006 @ 21:14 :

@ Jones: hij kan wel reizen, maar ik moet al die dagen in Utrecht zijn (zie je ook als je het schema bekijkt), en mijn officiele huis is in Amsterdam. Niet echt praktisch dus, vandaar dat ik zelf graag iets in Utrecht wil.

edit: ik zie nu dat ik t helemaal niet duidelijk had opgeschreven, maar zowel mijn stage als mijn training is in Utrecht (hij woont dus ook in Utrecht) en ik woon in Amsterdam.
Als ik het goed begrijp heb jij het zo druk dat het eerste wat je doet als je vrij bent de trein pakken naar je vriend in Utrecht en dan naar bed? Zodat je uitgerust aan je stage kan beginnen?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 21:46
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Jones schreef op 30-12-2006 @ 22:42 :
Als ik het goed begrijp heb jij het zo druk dat het eerste wat je doet als je vrij bent de trein pakken naar je vriend in Utrecht en dan naar bed? Zodat je uitgerust aan je stage kan beginnen?

nee. ik train in utrecht tot 21.30 uur en ga dan naar m'n vriend (op maandag, woensdag en vrijdag). De dinsdag en donderdag loop ik stage in Utrecht
Oud 30-12-2006, 22:11
Jones
Citaat:
snoopy schreef op 30-12-2006 @ 22:46 :
nee. ik train in utrecht tot 21.30 uur en ga dan naar m'n vriend (op maandag, woensdag en vrijdag). De dinsdag en donderdag loop ik stage in Utrecht
Tering, en vrienden enzo? Ik snap gewoon niet helemaal hoe je het vol kan houden.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 09:33
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Jones schreef op 30-12-2006 @ 23:11 :
Tering, en vrienden enzo? Ik snap gewoon niet helemaal hoe je het vol kan houden.
oke... het wordt steeds meer offtopic, maar goed... ik zal t even uitleggen

maandagochtend slaap ik uit (soms spreek ik af met een vriendin). om 12.15 uur moet ik skiles geven tot 15.30 uur. Ik ga daarna naar Utrecht, waar ik rond half 5 ben. Ik eet dan altijd met een vriendin en we gaan samen naar training (m'n vriend werkt meestal op maandagmiddag, waardoor ik hem dan niet zie)

dinsdagochtend loop ik stage, ik ben dan rond 1 uur bij m'n vriend, maar die zit meestal nog op school dan. Ik moet s middags altijd bijles geven in Amsterdam, maar soms zie ik hem tussendoor nog even. Dinsdagavond heb ik vrij, dan spreek ik vaak af met een vriendin.

woensdagochtend kan ik uitslapen (soms spreek ik af met een vriendin). Om 1 uur moet ik bijles geven, tot 3 uur. Daarna ga ik naar Utrecht. Soms eet ik dan samen met m'n vriend (dan heb ik dus gelogen ) en heb ik gewoon even rust, totdat ik ga trainen.

donderdag loop ik de hele dag stage (tot 15.30 uur) en het was eigenlijk de bedoeling dat ik dan altijd thuis (in Amsterdam) zou eten, maar de laatste tijd doen we eigenlijk altijd iets leuks op donderdag (dan komen er vrienden langs bijv.)

vrijdag kan ik redelijk uitslapen, ik moet dan rond 12 uur op school zijn in Amsterdam, tot 15.15 uur. Daarna ga ik weer naar Utrecht. Van 16.30 uur tot 18.30 uur geef ik training, samen met 3 vrienden van me. We trainen zelf om 20.30 uur dus tussen die twee trainingen in gaan we altijd met een stel eten en poolen. Daarna ga ik naar m'n vriend en kijken we altijd de lama's, rayman is laat en/of ditwashetnieuws

Zaterdag kunnen we een beetje uitslapen, maar niet echt. Hij moet werken om 10.00 uur en ik op dezelfde tijd trainen. We zijn allebei meestal rond 1 uur klaar en vaak spreken we nog even af in de stad. Meestal ga ik in de loop van de dag naar huis, maar soms komen er bijv. mensen bij ons eten, dan blijf ik natuurlijk ook. Zo niet, dan spreek ik vaak op zaterdagavond met iemand af.

Zondag heb ik ook vrij. Dan spreek ik met iemand af of doe wat aan m'n huiswerk.

Zo duidelijk?
Oud 08-01-2007, 15:51
FUNKALICIOUS
FUNKALICIOUS is offline
Ik zie 'm ook iedere dag soieso. Ik heb ook nauwelijks tijd voor anderen. Als ik een hele tijd vantevoren al aangeef dat ik niet kan wordt ie al vervelend . Maar voor de rest is 't echt een schatje hoor!
Oud 08-01-2007, 16:38
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 29-12-2006 @ 19:07 :
woon samen = iedere dag

Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 16:40
Stefanie
Stefanie is offline
6 dagen of meer.

Dat vind ik eigenlijk wel ideaal.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 18:05
Cartosa
Cartosa is offline
Ik denk 3 of zo gemiddeld, maar nu heel kort. Maar hopelijk neemt dat weer toe later.
Oud 08-01-2007, 18:08
Kali
Kali is offline
3-4 ongeveer
nu wat minder, maar binnen 3 weekjes weer meer
Oud 08-01-2007, 19:00
Li
Li is offline
2 a 3 dagen in de week.
Vind ik wel een prima aantal, precies genoeg om er steeds weer naar uit te kijken en het spannend te houden
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 19:09
Miranda
Miranda is offline
Sja,, ik wou dat ik hem wat vaker zag. Hij woont in Zeeland en ik in Drenthe.
Het is heel verschillend hoevaak we elkaar zien, soms elke week, soms 2 of 3 weken niet.
Omdat je met de trein reist, kun je niet zomaar even langsgaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten