|
|
Bekijk resultaten poll: Hoeveel dagen per week? | |||
1 dag |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 5.17% |
2 dagen |
18 | 15.52% |
3 dagen |
25 | 21.55% |
4 dagen |
12 | 10.34% |
5 dagen |
11 | 9.48% |
6 dagen of méér.... |
35 | 30.17% |
Soms een week lang niet, of langer... |
9 | 7.76% |
Aantal stemmers: 116. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Normaal telt dit allebei als 1 keer, vandaar de verwarring ![]()
||
![]() |
Citaat:
De dagen staan niet garant voor 'hele' dagen... Dus, betekend ongeveer hoeveel keer per week je hem of haar ziet. Er zijn mensen die 2 dagen aan 1 stuk bij hem of haar zijn, dus in het vorige topic was dat 1 keer en nu 2 dagen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik had ook met mn ex (langg geleden) dat we elkaar op vaste dagen zagen omdat t niet anders kon maar ik vond dat zo stom en onspontaan. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik was helemaal blij dat ik iets in Utrecht had gevonden, en nu hoor ik net dat het waarschijnlijk niet doorgaat ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: 2x per week als het mee zit. 1x als het niet mee zit. Altijd blijven slapen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nee. ik train in utrecht tot 21.30 uur en ga dan naar m'n vriend (op maandag, woensdag en vrijdag). De dinsdag en donderdag loop ik stage in Utrecht
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maandagochtend slaap ik uit (soms spreek ik af met een vriendin). om 12.15 uur moet ik skiles geven tot 15.30 uur. Ik ga daarna naar Utrecht, waar ik rond half 5 ben. Ik eet dan altijd met een vriendin en we gaan samen naar training (m'n vriend werkt meestal op maandagmiddag, waardoor ik hem dan niet zie) dinsdagochtend loop ik stage, ik ben dan rond 1 uur bij m'n vriend, maar die zit meestal nog op school dan. Ik moet s middags altijd bijles geven in Amsterdam, maar soms zie ik hem tussendoor nog even. Dinsdagavond heb ik vrij, dan spreek ik vaak af met een vriendin. woensdagochtend kan ik uitslapen (soms spreek ik af met een vriendin). Om 1 uur moet ik bijles geven, tot 3 uur. Daarna ga ik naar Utrecht. Soms eet ik dan samen met m'n vriend (dan heb ik dus gelogen ![]() donderdag loop ik de hele dag stage (tot 15.30 uur) en het was eigenlijk de bedoeling dat ik dan altijd thuis (in Amsterdam) zou eten, maar de laatste tijd doen we eigenlijk altijd iets leuks op donderdag (dan komen er vrienden langs bijv.) vrijdag kan ik redelijk uitslapen, ik moet dan rond 12 uur op school zijn in Amsterdam, tot 15.15 uur. Daarna ga ik weer naar Utrecht. Van 16.30 uur tot 18.30 uur geef ik training, samen met 3 vrienden van me. We trainen zelf om 20.30 uur dus tussen die twee trainingen in gaan we altijd met een stel eten en poolen. Daarna ga ik naar m'n vriend en kijken we altijd de lama's, rayman is laat en/of ditwashetnieuws ![]() Zaterdag kunnen we een beetje uitslapen, maar niet echt. Hij moet werken om 10.00 uur en ik op dezelfde tijd trainen. We zijn allebei meestal rond 1 uur klaar en vaak spreken we nog even af in de stad. Meestal ga ik in de loop van de dag naar huis, maar soms komen er bijv. mensen bij ons eten, dan blijf ik natuurlijk ook. Zo niet, dan spreek ik vaak op zaterdagavond met iemand af. Zondag heb ik ook vrij. Dan spreek ik met iemand af of doe wat aan m'n huiswerk. Zo duidelijk? ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel keer per week zien jullie elkaar? Versatel | 33 | 29-12-2006 10:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[casus] Fantôme | 3 | 19-04-2005 10:04 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel contact hebben jullie? Tascha | 18 | 25-06-2003 13:04 |