Citaat:
dropforce schreef op 22-01-2007 @ 16:12 :
Yo ik heb een probleempje met men sony ericsson k750i
het knuppeltje ervan om naar links of rechts of naar boven of naar onder te gaan werkt niet meer zo goed weet iemand wat ik hieraan kan doen ik heb men gsm al iets langer dan een jaar
moet ik deze miss updaten ofzo?
|
Een softwareupdate zal hier niet veel aan veranderen vrees ik (tenzij het probleem puur softwarematig is, maar in dat geval probeer je gewoon beter je gsm eens uit te zetten en opnieuw aan).
Wat je wel kan doen is met een klein wattenstaafje proberen zo veel mogelijk stof van bij de joystick weg te halen (bij mij heb ik gemerkt dat daar heel wat stof in ophoopt), als je een bus samengeperste lucht (of desnoods een compressor!, wel iets voorzichtiger mee zijn, maar zo heel gevaarlijk is het niet) probereen alle stof uit je gsm te blazen. Als dat niet werkt, moet je (als je wat (technisch) handig bent) op zoek gaan naar een service manual van de K750i, daarin staat uitgelegd hoe je die gsm uit elkaar kan halen (en weer in elkaar kan steken: net de omgekeerde weg) (ik heb hier misschien ook wel eentje liggen, gok ik), en dan kan je manueel alles opschonen (vergeet echter niet je gsm uit te zetten voor je dit alles probeert).