Oud 22-01-2007, 15:12
dropforce
dropforce is offline
Yo ik heb een probleempje met men sony ericsson k750i
het knuppeltje ervan om naar links of rechts of naar boven of naar onder te gaan werkt niet meer zo goed weet iemand wat ik hieraan kan doen ik heb men gsm al iets langer dan een jaar
moet ik deze miss updaten ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2007, 15:20
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
dropforce schreef op 22-01-2007 @ 16:12 :
Yo ik heb een probleempje met men sony ericsson k750i
het knuppeltje ervan om naar links of rechts of naar boven of naar onder te gaan werkt niet meer zo goed weet iemand wat ik hieraan kan doen ik heb men gsm al iets langer dan een jaar
moet ik deze miss updaten ofzo?
Een softwareupdate zal hier niet veel aan veranderen vrees ik (tenzij het probleem puur softwarematig is, maar in dat geval probeer je gewoon beter je gsm eens uit te zetten en opnieuw aan).

Wat je wel kan doen is met een klein wattenstaafje proberen zo veel mogelijk stof van bij de joystick weg te halen (bij mij heb ik gemerkt dat daar heel wat stof in ophoopt), als je een bus samengeperste lucht (of desnoods een compressor!, wel iets voorzichtiger mee zijn, maar zo heel gevaarlijk is het niet) probereen alle stof uit je gsm te blazen. Als dat niet werkt, moet je (als je wat (technisch) handig bent) op zoek gaan naar een service manual van de K750i, daarin staat uitgelegd hoe je die gsm uit elkaar kan halen (en weer in elkaar kan steken: net de omgekeerde weg) (ik heb hier misschien ook wel eentje liggen, gok ik), en dan kan je manueel alles opschonen (vergeet echter niet je gsm uit te zetten voor je dit alles probeert).
Oud 22-01-2007, 15:29
dropforce
dropforce is offline
ik heb ook al eens men gsm uitgespoten met een compressor maar dat hielp niet veel
ik zal hem eens proberen open te draaien wantik vind het best wel vervelend altijd en vind het een fijne gsm dus ik wil geen andere hebben alleen is het spijtig dat ik kretsen op mens scherm krijg ik had liever ene gehad met een klepje
maarja...
thnx
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 16:05
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
dropforce schreef op 22-01-2007 @ 16:29 :
ik heb ook al eens men gsm uitgespoten met een compressor maar dat hielp niet veel
ik zal hem eens proberen open te draaien wantik vind het best wel vervelend altijd en vind het een fijne gsm dus ik wil geen andere hebben alleen is het spijtig dat ik kretsen op mens scherm krijg ik had liever ene gehad met een klepje
maarja...
thnx
Tja, SE heeft te vaak last van krassen op het scherm (zelf heb ik een screen protector gekocht, omdat het toch wat te erg begon te worden, zelfs met Dispex was er niets aan te doen!).

met mijn K750 heb ik nog geen problemen met de joystick, met mijn T610 heb ik dat wel gehad maar nooit kunnen oplossen (resetten hielp een beetje, maar niet veel).
Oud 25-01-2007, 20:13
ILUsion
ILUsion is offline
Volgens mij is het besmettelijk: mijn K750i's joystick wilt niet meer naar boven Ik heb gelukkig nog wel garantie (ga hem dus niet openhalen maar gewoon mee terug naar de winkel).
Oud 25-01-2007, 21:34
Verwijderd
Alle K700 en K750's in mijn omgeving (een stuk of 6) vertoonden deze problemen na ongeveer een jaar. Waarschijnlijk slijtage, want het werd steeds erger. SE heeft deze problemen ook onderkend en de K800 heeft dan ook een verbeterde joystick. Jullie zijn dus niet de enigen, voor wat het waard is
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 22:07
Shock
Shock is offline
Hm, als ik dit zo lees ga ik er nog maar een jaartje garantie bijkopen denk ik...
Oud 25-01-2007, 22:44
Verwijderd
Grappig. Ik heb dus dezelfde telefoon, 2e hands gekocht, maar van een maat van me, dus ik weet dat ie er voorzichtig mee opging.

Maar goed, die van mij loopt steeds vast. Maar er is niks mis met het joystickje verder. Echt irritant. Moet ik steeds de batterij eruit en erin doen om hem weer te kunnen gebruiken. Zeer vervelend.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 13:39
Verwijderd
Shit. Ik kan m'n gsm niet eens meer aankrijgen. Alleen een flitsend wit schermpje. Ik heb nergens de telefoonnummers die erin staan genoteerd. Had ik gister moeten doen. Bah. Baggertelefoon.

Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 15:40.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 19:15
ILUsion
ILUsion is offline
Als je hem aankrijgt kan je de telefoonnummer opslaan; en daarna zou ik de firmware updaten, misschien is het daarmee opgelost.

Mijn telefoon doet het opnieuw iets beter (nog steeds wel niet schitterend), maar bij mij heeft een klein beetje geholpen door uit te schakelen en weer aan.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten