![]() |
|
![]() |
UWC is een beweging met 12 scholen waar leerlingen over hele wereld samen hun 5&6V kunnen afmaken. (www.uwc.nl).
Uit heel Nederland mogen er ongeveer 15-20 leerlingen, want er zijn maar enkele beurzen beschikbaar. Daaom is een uitgebreide selectie. Gister heb ik gehoord dat ik door ben naar de 2e ronde; het telefonische interview. Is er hier iemand anders ook door, of heeft iemand op een andere manier met UWC te maken? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Trouwens, de weblogs staan gewoon op de site:
dit zijn ze Waarschijnlijk had je ze zelf al wel gezien, maar toch. De leukste en handigste vind ik die van Sophie Petri. Die staat niet in dit lijstje, dus dit is de link naar haar weblog Haar kun je ook altijd vragen mailen e.d! |
![]() |
||
Citaat:
Er komen waarschijnlijk tussen de 25 en 40 mensen, dus meer dan de helft zal gaan!. En omdat wij in groep 2 zitten is onze uitgangspositie denk ik ook wel goed! iig tot zaterdag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Sorry dat ik hier btw niet meer kwam(A). Was zoals iThink of Vinz (diegene weet denk ik wel wie ik bedoel) al merkte hier niet meer geweest sinds het plaatsen van dit topic. Was het zelfs vergeten =P Maar iedereen die door is, succes met het wachten op de uitslag! Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 20:30. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Middelbare school in het buitenland lol_nl | 8 | 22-04-2011 10:27 | |
Algemene schoolzaken |
5&6 vwo in één jaar? Roosje | 53 | 27-11-2006 17:57 | |
Algemene schoolzaken |
5 en 6 vwo in het buitenland Jaaaaaaaaap | 3 | 09-07-2006 15:46 | |
Algemene schoolzaken |
School zuigt Shadyboy-Ray | 55 | 23-04-2006 20:26 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die geinteresseerd zijn in een jaar naar het buitenland. mind_on_hiatus | 89 | 11-04-2006 22:07 |