Oud 20-02-2007, 17:52
Biertank 52
Biertank 52 is offline
1) Op MSN zie ik sinds kort niet meer wanneer iemand offline gaat. Ik moet in de lijst opzoeken of die persoon wel of niet offline is gegaan. Hoe verander ik dit weer, zodat je in het gespreksvenster kan zien of iemand offline is?

2) Met Control-Shift-Delete kan je je privegegevens opruimen. Ik doe dit regelmatig. Mijn moeder zit ook achter deze pc en van haar krijg ik regelmatig te horen dat, nadat ik mijn privegegevens heb opgeruimd, zij haar privegegevens ook kwijt is (opgeslagen wachtwoorden, bezochte sites ed.) Hoe los ik dit weer op, zodat haar dingen wel bewaard blijven?

3) Als ik iets installeer op mijn account van XP, krijg ik desgewenst een snelkoppeling op mijn bureaublad te zien. Als mijn moeder (alweer ja) naar haar XP-account gaat, krijgt zij dezelfde snelkoppeling te zien als ik, terwijl ik het programma heb geinstalleerd en zij niet. Ook hier vraag ik een oplossing voor.

Alvast bedankt.
Oud 20-02-2007, 19:01
Verwijderd
3) Niet installeren voor 'Alle gebruikers'
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 19:48
Verwijderd
2)
Ik neem aan dat je het over Firefox hebt? In dat geval kan je namelijk voor gebruikers verschillende profielen gebruiken (Als je van hetzelfde windows-profile gebruik maakt, wat je volgens mij doet):

Rechts-klik op je snelkoppeling. Klik op eigenschappen, en voeg in het veld "Doel" het volgende toe, buiten de aanhalingstekens. '-profilemanager'. (zonder quotes). Klik op ok, klik op je snelkoppeling en je ziet een scherm waar je profielen aan kan maken.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 20:54
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
superduck schreef op 20-02-2007 @ 20:48 :
2)
Ik neem aan dat je het over Firefox hebt? In dat geval kan je namelijk voor gebruikers verschillende profielen gebruiken (Als je van hetzelfde windows-profile gebruik maakt, wat je volgens mij doet):

Rechts-klik op je snelkoppeling. Klik op eigenschappen, en voeg in het veld "Doel" het volgende toe, buiten de aanhalingstekens. '-profilemanager'. (zonder quotes). Klik op ok, klik op je snelkoppeling en je ziet een scherm waar je profielen aan kan maken.
Ik heb het geprobeerd met een pokerprogramma, maar als ik op die snelkoppeling klik, nadat ik -profilemanager heb gedaan, start gewoon het programma op. Ik weet niet wat je zou moeten zien met die profielen.
Oud 20-02-2007, 20:56
Verwijderd
Hmm nee, ik dacht dat je het over Firefox hebt (waar je Shift/Ctrl/Del gebruikt voor he wissen van instellingen). Werkt zover ik weet neit bij andere programma's.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 21:03
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
superduck schreef op 20-02-2007 @ 21:56 :
Hmm nee, ik dacht dat je het over Firefox hebt (waar je Shift/Ctrl/Del gebruikt voor he wissen van instellingen). Werkt zover ik weet neit bij andere programma's.
Ja, ik gebruik ook Firefox ja. Maar daar is Ctrl-Shift-Del alleen van die privegegevens, maar als ik die verwijder, verwijder ik die van mijn moeder mee, en daar moet ik vanaf zien te komen.
Oud 27-02-2007, 16:19
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Iemand nog een idee?
Oud 27-02-2007, 22:11
Verwijderd
Oh, reply gemist.

Citaat:
Als je deze stappen uitvoert voor firefox (ze werken alleen bij Firefox, vergeten erbij te vermelden), krijg je als je op de snelkoppeling klikt een klein scherm waarin je een profiel kan selecteren/toevoegen/verwijderen. Als je dan voor jou en je moeder een apart profiel aanmaakt worden, als je de privégegevens verwijdert, alleen de gegevens van dat profiel (dus als jij onder je eigen profiel bezig bent, aleen die van jou) verwijdert.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 23:19
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
superduck schreef op 20-02-2007 @ 20:48 :
(Als je van hetzelfde windows-profile gebruik maakt, wat je volgens mij doet)
Dat doe ik niet.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten