ow iemand die docu gezien donderdag ofzo? over 'beperkt houdbaar'
daar hadden ze t ook over dit soort dingen opereren, en nog veel meer dingen waar ik echt nog nooit over gehoord had.. vagina-lift..weetikveel wat...
was er een meisje die dat liet doen, of schaamlippen, een van die 2, ze was 15... maja die plastisch chirurg had gezegd dat ze 'kandidaat' ervoor was... en die moeder echt zo van: 'ja ik snap niet dat het niet vergoed wordt door de verzekering.. het is echt een aandoening volgens de pl.chir., er lopen vast veel vrouwen ook met deze aandoening rond, maja nu wordt er pas naar gekeken he...'
waarschijnlijk was die moeder ook 'kandidaat' geweest als ze zich had laten controleren bij die plastisch chirurg, die was echt te erg.. die praatte je meteen operaties van weetikveel hoeveel geld aan.. "o, je dijen kunnen wel wat minder vet, je taille, je borsten, en dan je billen, en o je vagina, schaamlippen, venusheuvel"
die docu-maakster vroeg ook: "vind u me nou mooi?' zegtie: "tja mooi is subjectief he.... OOO je moet ook ECHT wat aan die armen doen van je!'
*sorry beetje offtopic.. maar t ging over dat (sommige) mensen meer probleem maken dan 't is

, al zal t bij sommige wel echt een probleem zijn