Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hoop echt dat hij beter is dan de eerste. En dat ze een beter kostuum hebben voor Thing. En natuurlijk de aanwezigheid van Galactus en eventueel, naast Surfer, nog een van zijn andere heralds. Dat zou echt gaaf zijn
![]() Maar goed, dat zal allemaal wel niet. Maar SS ziet er in ieder geval goed uit.
|
Oh zeker, maar ik vrees dat het hyperkosmische gedoe van Surfer te abstract en geeky is om aan het grote publiek te presenteren. Ik zit er persoonlijk wel op te wachten, maar voor de meesten zal het iets zijn waar ze zich niet mee kunnen identificeren. Tja.
||
Citaat:
Maar de verhaallijn van SS is op zich een beter verhaal dan de "verhaallijn" van de F4 (jemig, wat een alliteratiefapp0rds bij Marvel) |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig zitten er ook wel leuke/originele/treffende oneliners bij |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Edit: Hoewel hij er in de trailer wel goed uitziet. Ik ben benieuwd.
Laatst gewijzigd op 21-03-2007 om 17:05. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... Vinniebar | 103 | 31-10-2007 12:35 | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien welke film heb jij het laatst gezien? DanielC | 500 | 21-08-2007 19:24 |